Monday, March 1, 2021

Battle of Ushant (1782), Battle of the Raz de Sein, Action of 21 April 1806

Battaglia di Ushant (1782):

A Terza Battaglia di Ushant o l' Azione di u 20-21 d'aprile 1782 hè stata una battaglia navale combattuta durante a Guerra Revoluzionaria Americana, trà una flotta navale francese di trè navi di a linea chì prutegge un cunvu è duie navi navali di a linea reale britanniche fora di Ushant , un'isula francese à a foce di u Canale di a Manica à u puntu più nordu di u nordu di Francia. Questa era a terza battaglia accaduta in questa regione durante u corsu di a guerra.

Battaglia di u Raz de Sein:

A battaglia di u Raz de Sein era un impegnu navale di una sola nave di u bloccu di Brest durante e guerre rivoluzionarie francesi trà navi di linea di a marina francese è di a Royal Navy u 21 d'aprile 1798. A flotta di bloccu britannicu sottu l'amiragliu Lord Bridport avia partutu da St Helens u 12 d'aprile è a matina di u 21 d'aprile stava attraversendu u Passaghju d'Iroise quandu e vele sò state avvistate à levante. Trè navi sò stati staccati in persecuzione, guidati da a nave di 74 cannoni di a linea HMS Mars sottu u Capitanu Alexander Hood. Quandu e nave britanniche si avvicinavanu à a so cava, una terza vela hè stata avvistata à sudeste vicinu à a costa è andendu versu u nordu versu Brest.

Azzione di u 21 d'aprile 1806:

L' azione di u 21 d'aprile 1806 hè stata un impegnu minore trà una fregata francese è e forze britanniche fora di u Sudafrica durante e guerre napoleoniche. L'Isula Bonaparte è l'Isula di Francia custituiscenu avamposti francesi in l'Oceanu Indianu, da i quali i corsari è i squadroni di fregate pudianu impegnassi in incursioni cummerciale è disturbà a spedizione britannica. Dopu avè scontru un cunvoy britannicu fermamente scortatu, u Cannonière di 40 fucili pruvatu à fughje, ma hè statu riunitu da u HMS Tremendous di 74 fucili. In a battaglia successiva, u Capitanu Bourayne hà mostratu una navigazione superiore è hà riesciutu à difende u so avversariu assai più forte cù una cumbinazione di manovre chì rende e batterie di Tremendous inefficace, è a minacciavanu di sustene u focu rastrellante. A fregata francese hà riesciutu cusì à sfrancassi è scappà.

Azzione di u 21 di lugliu 1781:

L' azzione di u 21 di lugliu di u 1781 hè stata una battaglia navale à u portu di u fiume Spanish, Cape Breton, Nova Scotia, durante a Guerra d'Indipendenza Americana. Duie fregate leggere di a Marina francese, capitanate da La Pérouse è Latouche Tréville, impegnavanu un cunvaghju di 18 navi britanniche è e so scorte di a Royal Navy. I Francesi anu catturatu dui di e scorte britanniche mentre u restu di u cunvu britannicu hè scappatu.

Battaglia di i Dardanelli (1655):

Sta battaglia si hè svolta u 21 di ghjugnu 1655 in a foce di u strettu di i Dardanelli. Hè stata una vittoria chjara per Venezia annantu à l'Imperu Ottumanu durante a Guerra di Creta.

Battaglia di Rügen (1565):

A battaglia di Rügen hè stata una battaglia navale vicinu à l'isula di Rügen, chì si hè svolta u 21 di maghju 1565 trà una flotta alleata di 6 navi danesi è 3 di Lübeck, è una flotta svedese di 48 navi cù un totale di 1.638 cannoni è 8.000 omi sottu Klas Horn. A flotta svedese hè stata vittoriosa, è 4 di e nave alliate sò state brusgiate, mentre chì i 5 restanti sò stati catturati.

Azzione di u 21 di Maghju 1918:

L' azione di u 21 di Maghju 1918 hè stata un impegnu navale di a Prima Guerra Mundiale cummattuta trà un yacht armatu americanu è un sottumarinu tedescu in l'Oceanu Atlanticu fora di a Spagna.

Battaglia à a Lucertola:

A battaglia navale di a Lucertola si hè svolta u 21 d'ottobre 1707 durante a Guerra di Successione Spagnola vicinu à Lizard Point, Cornwall trà dui squadroni francesi sott'à René Duguay-Trouin è Claude de Forbin è un cunvoyu inglese prutettu da un squadrone sottu u cummandore Richard Edwards.

Azzione di u 21 d'ottobre 1794:

L' azzione di u 21 d'ottobre di u 1794 hè stata un ingaghjamentu navale minore trà Gran Bretagna è Francia cumbattutu à u largu di a costa bretona di Francia durante u secondu annu di e Guerre Revoluzionarie Francesi. E fregate francesi avianu fattu un assaltu nantu à e rotte cummerciale di l'Atlanticu Britannicu cù un successu considerableu dapoi u scoppiu di a guerra, è in risposta l'Ammiraglianza avia furmatu un squadrone di fregate per pattugliare a Manica Francese è e coste di l'Atlanticu in cerca di incursioni francesi. U 13 d'ottobre di u 1794, a grande, moderna è putente fregata francese Révolutionnaire à 40 pistole sottu u cumandamentu di u capitanu Antoine René Thévenard partì da Le Havre per una crociera di incursione contr'à e rotte cummerciale britanniche in l'Atlanticu. Ottu ghjorni dopu, mentre circundava u promontu bretone di Ushant circa 56 à 30 chilometri marini fora di mare, Révolutionnaire hà scontru u squadronu di fregate britanniche, cumandatu da u cummodore Sir Edward Pellew, chì avia assicuratu un certu numeru di vittorie nantu à e fregate di razzia francese. durante i dui anni precedenti.

Battaglia di Andros (1696):

A Battaglia d'Andros s'hè svolta u 22 d'Agostu 1696 à u sudeste di l'isula greca d'Andros trà e flotte di a Republica di Venezia è di i Stati Papali sottu Bartolomeo Contarini da un latu è a Marina Ottumana, sottu Mezzo Morto Hüseyin Pasha, è alleata di Barberia forze nantu à l'altru. L'incontru hè statu indecisu, è nisuna nave hè stata persa da ogni banda.

Azzione di u 22 d'Agostu 1795:

L' azione di u 22 d'Agostu 1795 hè stata un ingaghjamentu navale minore durante e Guerre Revoluzionarie Francesi trà una squadra di quattru fregate di a Marina Reale Britannica è duie fregate è un cutter da a Marina Batava. L'impegnu hè statu cummattutu fora di l'isula custiera norvegese di Eigerøya, dopu in Norvegia danese, e forze avversarie s'impegnavanu à prutege e rotte cummerciale di i so rispettivi paesi versu u Mar Balticu. A guerra trà Gran Bretagna è Repubblica Batava hà iniziatu, micca dichjarata, in a primavera di u 1795 dopu chì l'Ammiraglianza hà urdinatu à e navi di guerra britanniche di intercettà a spedizione Batava dopu a cunquista di a Repubblica Olandese da a Repubblica francese in ghjennaghju 1795.

Azzione di u 22 d'Agostu 1866:

L' azione di u 22 d'Agostu 1866 hè accaduta durante a Guerra di l'Isule Chincha vicinu à Funchal, in l'isula di Madeira, è hè stata l'azzione finale di a battaglia di guerra trà e forze spagnole è cilene.

Azzione di u 22 d'Agostu 1917:

L' azzione di u 22 d'Agostu 1917 , hè accaduta durante a Prima Guerra Mundiale, in u Saliente di Ypres in u Fronte Occidentale in u quadru di a Terza Battaglia di Ypres. L'impegnu hè statu cummattutu da a Quinta Armata di a Forza Expeditionary Britannica è da a 4a Armata tedesca. Durante a battaglia di Langemarck, i britannichi avianu avanzatu à u nordu di u paese ma eranu stati scunfitti più à u sudu è ùn anu riesciutu à catturà u Wilhelmstellung , a terza pusizione difensiva tedesca. In una cunferenza cù i cumandanti di u corpu di a Quinta Armata u 17 d'Agostu, Gough hà organizatu attacchi lucali per uttene pusizioni di saltu per un altru attaccu generale u 25 d'Agostu. À l'Azione di u Cockcroft di u 19 d'Agostu, u XVIII Corpu è a 1a Brigata di Cisterna avianu catturatu cinque ferme furtificate è punti di forza per una frazione di e vittime d'un attaccu cunvinziunale.

Battaglia di Amami-Ōshima:

A Battaglia di Amami-Ōshima , cunnisciuta ancu cum'è Incidentu di a Nave Spia in u Mare di u Suduveste di Kyūshū , hè statu un scontru di sei ore trà a Guardia Costiera di u Giappone è una nave armata nordcoreana u 22 di dicembre di u 2001, chì si hè fattu vicinu à l'isula di Amami Ōshima, in u mare di a Cina Orientale. L'incontru hè finitu cù u naufragiu di a nave nordcoreana, chì l'autorità giappunesi anu annunziatu dopu chì era stata determinata à esse una nave spia. L'incontru hè statu fora di e acque territuriali giappunesi, ma in a zona ecunomica esclusiva, una zona chì si estende à 200 miglia marine da a terra giappunese, in u quale u Giappone pò rivendicà diritti esclusivi nantu à a pesca è e risorse minerarie.

Battaglia di Pirano:

A battaglia di Pirano u 22 di ferraghju di u 1812 hè stata una piccula azzione navale di a campagna Adriatica di e guerre napoleoniche cummattuta trà una nave britannica è una nave di linea francese in vicinanza di e cità di Piran è Grado in u Mare Adriaticu. U Rivoli francese , chjamatu per a vittoria di Napulione 15 anni nanzu, era statu compiu di pocu in Venezia. L'autorità navali francesi anu destinatu à rinfurzà e forze francese in l'Adriaticu, dopu à una successione di scunfitte in l'annu precedente.

Incidente SY Quest:

L' incidentu SY Quest accadutu in u ferraghju di u 2011 quandu i Pirati Somali anu pigliatu u yacht americanu SY Quest è quattru cittadini di i Stati Uniti. In risposta, a Marina di i Stati Uniti, supportendu l'Operazione Enduring Freedom, hà inviatu u portaerei USS Enterprise è altre trè navi cun ordine per liberà l'ostagi. Ancu se e forze americane eranu capace di neutralizà a minaccia, tutti l'ostaggi sò stati uccisi. SY Quest hè stata a prima nave americana à esse catturata da i pirati somali dapoi u pirateria di Maersk Alabama in u 2009.

Azzione di u 22 di ghjennaghju 1783:

L' azione di u 22 di ghjennaghju di u 1783 hè stata una azzione cù una sola nave chì hà luttatu contr'à a baia di Chesapeake durante a Guerra d'Indipendenza americana. A fregata britannica Hussar , sottu u cumandamentu di Thomas McNamara Russell, hà catturatu a fregata francese Sybille , sottu à u cumandamentu di Kergariou-Locmaria. E circustanze di a battaglia includenu violazioni controvertite di e regule di guerra accettate in quantu à u volu di bandiere false è di signali di periculu.

Campagna di u Strettu Sunda di ghjennaghju 1794:

A campagna di u Strettu Sunda di ghjennaghju 1794 hè stata una seria di manovre è azzioni navali cummattute trà navi da guerra è corsari di a Republica francese è una squadra di navi mandata da a Cumpagnia Britannica di l'Indie Orientali per prutege u cummerciu in a regione, più tardi aumentata da navi di guerra olandesi. A campagna si sviluppa quandu e forze francese basate in Île de France reagiscenu più rapidamente di e forze britanniche in l'Oceanu Indianu à l'espansione di e Guerre Rivoluzionarie Francesi u 1u di ferraghju di u 1793. I corsari francesi si sparghjenu rapidamente longu à e rotte cummerciale britanniche in u Far East, diventendu cuncintratu intornu à u strettu strettu di Sunda trà l'isule di Java è Sumatra in e Indie Olandesi. Queste navi sò state prestu riunite da fregate di a Marina francese è anu cuminciatu à infliggere perdite à a spedizione in a regione. E forze di a Marina Reale in l'Oceanu Indianu sò state sposte in altrò è cusì a Cumpagnia di l'Indie Orientali, l'impresa privata chì hà guvernatu gran parte di l'India Britannica in u 1790 è hà mantenutu a so propria flotta è a so marina, hà alzatu un squadrone di navi mercanti armate per pattuglia u Strettu è scacciate i raiders.

Azzione di u 22 di ghjennaghju 1809:

L' azione di u 22 di ghjennaghju 1809 hè stata un ingaghjamentu navale minore luttatu fora di l'isula caraibica di Guadalupa durante e guerre napoleoniche. L'azzione hè stata cummattuta in u quadru di u bloccu di a Guadalupa è di a Martinica vicina da un grande squadrone di a Marina Reale Britannica, chì circava di taglià l'isule da u cuntattu è di e pruviste da a Francia impedendu u passaghju di e spedizioni da l'Europa à l'isule. U bloccu britannicu hà fattu parte di a so preparazione per l'invasioni pianificate durante l'annu prossimu.

Battaglia di Getaria:

A Battaglia di Getaria o a Battaglia di Guetaria sò i nomi dati à una battaglia in a Guerra Franco-Spagnola (1635-59), chì si hè svolta u 22 d'aostu 1638 in Getaria, in u nordu di a Spagna, quandu una flotta francese sottu à De Sourdis attaccò è hà distruttu una flotta spagnola sottu Lope de Hoces.

Battaglia di Hogland (1713):

L' azzione di u 22 di lugliu di u 1713 hè stata una battaglia navale trà a Svezia è u Tsardom di Russia chì s'hè svolta u 22 di lugliu di u 1713 vicinu à u fondu di Kalbådagrund. Hè statu un impegnu indecisu, parte di a Grande Guerra di u Nordu.

Azzione di u 22 di ghjugnu 1803:

L' azione di u 22 di ghjugnu 1803 hè stata una battaglia navale trà a Marina di i Stati Uniti è a Marina Tripolitana durante a Prima Guerra di Barberia. Dui navi di l'squadra americana chì bluccavanu Tripoli, l' USS John Adams è l' USS Enterprise , anu scontru è impegnatu un polacru tripolitanu cù nove cannoni. Dopu à avè cummattutu una azzione brusca per quaranta cinque minuti i cannoni sò partuti è u polacru hè statu abbandunatu. Più tardi, i Tripolitichi anu ripigliatu u polacru è sò stati ripigliatu da l'Americani prima chì a nave sia distrutta in una grande splusione.

Azzione di u 22 di Maghju 1812:

L' azione di u 22 di maghju 1812 si hè svolta fora di Groix quandu un picculu squadrone francese cumpostu da e fregate francesi Ariane è Andromaque , è u brigantinu Mameluck chì rientrava da una campagna di incursione cummerciale in l'Atlanticu, scontra u HMS Northumberland di 74 armi mentre prova à scappà à Lorient attraversu u bloccu britannicu.

Azzione di u 22 d'ottobre 1793:

L' azzione di u 22 d'ottobre di u 1793 hè stata un ingaghjamentu navale minore cumbattutu in u Mediterraniu durante a Guerra di a Prima Coalizione, à l'iniziu di e Guerre Revoluzionarie Francesi. Durante l'impegnu, una sola nave di linea di a Royal Navy britannica, l' HMS Agamemnon , di 64 cannoni , hà attaccatu a grande fregata di a Marina francese Melpomène , chì face parte di un squadrone più grande, à u largu di a costa di a Sardegna. Puru Agamemnon Melpomène assicutatu qualchi attravirsaru la notti e nfriggìu danni impurtante, u Frégate Francese rinisciu a scappari seguenti l 'arrivu di lu restu di u so squatrone sottu Commodore Jean-Baptiste Perrée. Più tardi, e nave francese anu ancuratu in i porti corsi per rinfurzà a terra per a guarnigione francese in l'isula, induve a pupulazione era in rivolta aperta.

Battaglia di Île Ronde:

A battaglia di Île Ronde hè stata un ingaghjamentu navale minore trà i picculi squadroni di a Marina francese è di a Royal Navy britannica fora di l'Île de France, oghje chjamata Mauritius, in i primi stadii di e Guerre Revoluzionarie Francesi. A battaglia hè stata purtata per u cuntrollu di l'acqui intornu à l'Île de France, chì era sottu à u bloccu da l'squadra britannica chì i navi di guerra francesi è i corsari chì operavanu da l'isula pusonu una minaccia significativa per e vie cummerciale britanniche vitali cunnesse à l'India Britannica è a Cina.

Azzione di u 22 d'ottobre di u 1917:

L' azione di u 22 d'ottobre 1917 hè stata un attaccu durante a Terza Battaglia di Ypres in a Prima Guerra Mundiale da a Quinta Armata Britannica è da a Prima Armata francese contr'à a 4a Armata tedesca. L'attacchi britannichi eranu stati respinti à Passchendaele da a 4a Armata à a Battaglia di Poelcappelle è a Prima Battaglia di Passchendaele. Mentre i britannichi aspettavanu un altru incantu seccu è a cumpletazione di e strade di tavuletta finu à a nova linea di fronte, u Corps Canadese è e divisioni britanniche fresche sò state trasferite in Fiandre da a Forza Expeditionary Britannica (BEF).

Azzione di u 22 di settembre di u 1914:

L'azione di u 22 di settembre di u 1914 hè stata un attaccu da u U-boat U-9 tedescu chì hè accadutu durante a Prima Guerra Mundiale. Tre incrociatori obsoleti di a Marina Reale obsoleta di u 7u Squadron Cruiser, guidatu principalmente da riservisti è qualchì volta chjamatu u Squadron Live Bait, sò stati affundati da U-9 mentre patrullavanu u sudu di u Mare di u Nordu.

Azzione di u 22 di Maghju 1812:

L' azione di u 22 di maghju 1812 si hè svolta fora di Groix quandu un picculu squadrone francese cumpostu da e fregate francesi Ariane è Andromaque , è u brigantinu Mameluck chì rientrava da una campagna di incursione cummerciale in l'Atlanticu, scontra u HMS Northumberland di 74 armi mentre prova à scappà à Lorient attraversu u bloccu britannicu.

Azzione di u 23 d'aprile 1794:

L' azzione di u 23 d'aprile 1794 hè accaduta trà una squadra britannica di cinque fregate sott'à u cumandamentu di Sir John Borlase Warren è trè fregate è una corvetta sottu à u cumandamentu di u chef d'escadre F. Desgarceaux durante e guerre rivoluzionarie francesi. Trè di e nave francese sò state catturate.

Azzione di u 23 d'aprile 1945:

L' azzione di u 23 d'aprile di u 1945 hè stata un impegnu sottumarinu di a seconda guerra mundiale chì hè accadutu in u mare di Java trà a Germania nazista è i Stati Uniti. Hà risultatu in l'ultimu affundamentu di un U-boat tedesco in acque asiatiche durante a Guerra di u Pacificu è hè stata una di e poche azzioni di u teatru chì implicanu e forze tedesche.

Azzione di u 23 d'Agostu 1806:

L' Azione di u 23 d'Agostu 1806 hè stata una battaglia navale minore di e guerre napoleoniche, luttata à u largu di a Cuba spagnola vicinu à u portu di L'Avana. A fregata spagnola Pomona hè stata catturata rispettivamente da e fregate HMS Anson è HMS Arethusa . In più di a fregata catturata, una batteria di terra hè stata silenziata è una flotta di canoni hè stata scunfatta.

Azzione di u 23 d'Agostu 1967:

L' azione di u 23 d'Agostu 1967 hè stata una battaglia aerea maiò chì hà implicatu elementi di a Forza Aria di u Populu di Vietnam (VPAF) è di a Forza Aria di i Stati Uniti (USAF). A battaglia aerea si hè svolta annantu à u celu di u Vietnam di u Nordu in u quadru di l'Operazione Rolling Thunder, durante a Guerra di Vietnam.

Battaglia di Jobourg:

A Battaglia di Jobourg hè stata un ingagiamentu navale minore trà squadroni di fregate britannichi è francesi durante l'ultime settimane di a Guerra di a Sesta Coalizione in u 22u è penultimu annu di e Guerre Revoluzionarie Francesi è Napoleoniche. In uttrovi 1813, a Marina francese, incapace di sfidà a dominanza di a Marina Reale in mare, hà mandatu dui picculi squadroni di fregate per molestà u cummerciu britannicu in l'Oceanu Atlanticu. Unu hè statu purtatu in battaglia in ghjennaghju 1814 è scunfittu vicinu à l'Isule Canarie ma u secondu, da Nantes è custituitu da e fregate Etoile è Sultane , hà luttatu un impegnu inconclusivu contr'à a fregata britannica HMS Severn u 4 di ghjennaghju in u centru di l'Atlanticu è una battaglia furibonda. contr'à HMS Astrea è HMS Creole u 23 di ghjennaghju vicinu à Maio in l'Isule di u Capu Verde.

Azzione di u 23 di marzu 1654:

L' azione di u 23 di marzu 1654 hè u nome datu à una battaglia navale chì si hè svolta vicinu à Colombo, Ceylon, quandu una forza di 5 galeoni portughesi chì scortavanu 5 galliotti mercanti in Colombo, si sò battuta per un squadrone olandese di bloccu di 3 navi. . 2 di e nave olandesi sò state catturate, ma i Portuguesi in a cunfusione di avè tombu i so 2 ufficiali principali, ste navi sò state ripigliate. Sò incalfati ma sò stati riflittati.

Azzione di u 23 di marzu di u 2010:

L' azzione di u 23 di marzu di u 2010 hè stata un attaccu di pirati somali annantu à una nave mercantile bandiera panamense è a successiva cattura di i pirati da a Marina spagnola. L'incontru hè accadutu davant'à e coste di a Somalia è hè finitu cù a morte di un pirata è a cattura di sei altri.

Azzione di u 23 di nuvembre 1650:

L' azione di u 23 di nuvembre di u 1650 hè stata una battaglia navale minore trà Spagna è Francia, in a quale un picculu squadrone spagnolu di 6 galere comandatu da Don Francisco Fernández de la Cueva, duca d'Alburquerque, hà catturatu a totalità di un squadrone francese di galeoni sottu u Barone. de Ligny, vicinu à Cambrils, durante a Guerra Franco-Spagnola (1635-1659). A flotta francese era custituita da un galeone di 500 tonne è 30 cannoni, 2 di 300 tunnellate cù 20 cannoni, è l'ultimu di 300 tonne è 16 cannoni.

Azzione di u 15 di nuvembre 1810:

L' azione di u 15 di nuvembre di u 1810 hè stata un ingagiamentu navale minore cumbattutu durante u bloccu di a Marina Reale Britannica di i porti di a Canale francese in e Guerre napoleoniche. A dominanza britannica in mare, infurzata da una strategia di strettu bloccu, hà resu difficiule per a Marina francese di operà ancu in e so acque territuriali. In u vaghjimu di u 1810, un squadrone britannicu assignatu à pattuglia a Baie de la Seine stava effettivamente isolendu dui squadroni francesi in i porti di Le Havre è Cherbourg. U 12 di nuvembre, a squadra di Le Havre, cumposta da fregate Elisa è Amazone, hà pruvatu à ghjunghje à Cherbourg di notte per unisce i squadroni. Stu squadrone hè statu avvistatu à e prime ore di u 13 di nuvembre da e fregate britanniche chì patrullanu HMS Diana è HMS Niobe , chì anu datu a caccia.

Battaglia di Trafalgar:

A Battaglia di Trafalgar era un impegnu navale trà a Marina Reale Britannica è e flotte cumbinate di e marine francese è spagnola durante a Guerra di a Terza Coalizione di e Guerre Napoleoniche (1803-1815). In u quadru di un pianu generale francese di cumminà tutte e flotte francesi è alleati per piglià u cuntrollu di a Manica è cusì permettà à a Grande Armée di Napoleone di invade l'Inghilterra, e flotte francese è spagnola sottu l'ammiragliu francese Villeneuve partenu da u portu di Cadice in u sudu di a Spagna u 18 d'ottobre di u 1805. Incontranu a flotta britannica sott'à l'Ammiragliu Lord Nelson, riunita da pocu per risponde à sta minaccia, in l'Oceanu Atlanticu longu a costa suduveste di a Spagna, à u largu di u Capu Trafalgar, vicinu à a cità di Los Caños de Meca. Villeneuve era incertu nantu à l'impegnu di i britannichi, è a flotta franco-spagnola ùn hà micca riesciutu à urganizà cumpletamente. In cuntrastu, Nelson hè statu decisivu, dirigendu a flotta britannica in duie colonne navigendu drittu in u nemicu per forà e so linee vacillanti.

Battaglia di Fehmarn (1715):

L' azzione di u 24 d'aprile 1715 hè stata una battaglia chì hè accaduta u 24 d'aprile 1715, durante a Grande Guerra di u Nordu. Hè stata una vittoria per un squadrone danese sottu Gabel, chì hà catturatu cinque di i sei navi svedesi sottu Wachtmeister à u costu di 65 morti è 224 feriti.

Duellu Navale di u Canale Nordu:

U duellu navale di u Canale Nordu era una azzione cù una sola nave trà a marina di guerra di u Continentale di a Marina Ranger è a marina reale britannica di Drake a sera di u 24 d'aprile 1778. hè statu u primu successu navale americanu in acque atlantiche, è ancu guasi l'unica vittoria navale americana in a Guerra Rivoluzionaria ottenuta senza una supremacità superiore di forza. L'azione hè stata una di una serie di azzioni di Jones chì anu purtatu a Guerra d'Andipendenza Americana in acque britanniche.

Azzione di u 24 di ferraghju di u 1780:

L' azione di u 24 di ferraghju di u 1780 hè stata una battaglia navale minore chì si hè svolta fora di l'isula di Madeira durante a guerra rivoluzionaria americana. Un cunvu francese hè statu intercettatu è inseguitu da una squadra britannica di a Royal Navy finita cù a nave francese 64 Protée chì hè stata catturata cù trè trasporti.

Azzione di u 24 di lugliu di u 1945:

L' azione di u 24 di lugliu di u 1945 hè stata una di e battaglie navali finali durante u Teatru di u Pacificu di a Siconda Guerra Mundiale. In un tentativu di distrugge u più numeru di navi alleate pussibule, a Marina Imperiale Giapponese hà iniziatu à armà a so flotta sottumarina cù torpedi equipati chjamati kaitens. L'azione di u 24 di lugliu di u 1945 riguarda a battaglia trà un cunvu di navi di guerra di a Marina di i Stati Uniti da Luzon è u sottumarinu giapponese I-53 è i so kaitens.

Azzione di u 24 di ghjugnu 1618:

Sta battaglia si hè svolta u 24 di ghjugnu 1618 in u Strettu di Gibilterra, quandu 12 navi olandesi chì eranu state assunte da a Republica di Venezia è chì volavanu culori veneziani, sott'à u cumandamentu di Melcior van den Kerchove, si sò battuti contr'à 10 blocchi spagnoli navi, cumandati da Miguel de Vidazabal. Circa 10 navi olandesi, cumandate da Moy Lambert, si sò messe da parte durante a battaglia. A battaglia durò da 3 pm finu à a notte. I Veneziani anu patitu 40 vittime è i Spagnoli 70. U contu spagnolu ammenta solu 10 navi sottu culori veneziani è 8 sottu olandesi.

Azzione di u 24 di ghjugnu 1795:

L' azzione di u 24 di ghjugnu 1795 hè stata un ingaghjamentu navale minore cumbattutu in u bacinu occidentale di u mare Mediterraniu u 24 di ghjugnu di u 1795 durante e guerre rivoluzionarie francesi. Durante u 1795 a Marina Reale è a Flotta Mediterranea di a Marina Francese stavanu luttendu per a supremazia in a regione, i Francesi chì operanu da u portu furtificatu di Tulò è i Britannichi da a basa spagnola alleata di Port Mahon in Minorca. Una vittoria minore britannica in a battaglia di Genuva di marzu ùn avia micca risoltu u cunflittu, entrambe e parti anu subitu danni. In seguitu, i Britannichi, sott'à l'Ammiragliu William Hotham, si sò ritirati in Minorca per scuntrà una squadra di rinforzi mentre chì i Francesi, sottu u Cuntramirale Pierre Martin in Tulò, malatu di mala disciplina, eranu stati ancu rinfurzati. Di ghjugnu, e duie flotte eranu pronte à vultà in u mare Liguru.

Azzione di u 24 di ghjugnu 1801:

L' azione di u 24 di ghjugnu 1801 hè stata un ingaghjamentu navale minore durante e guerre rivoluzionarie francesi. Una nave britannica di linea, l' HMS Swiftsure sottu u Capitanu Benjamin Hallowell passava versu l'ouest attraversu u Sudu di u Mediterraniu vicinu à Capu Derna quandu hà scontru una squadra francese assai più grande sottu u Contre-Amiral Honoré Ganteaume chì era ancu di ritornu versu l'Ovest dopu un tentativu fallitu di rinfurzà l'assediati. Guarnigione francese in Egittu. Ancu se Hallowell hà ricunnisciutu subitu u periculu chì a so nave era in e si girò per fughje, e nave francese eranu assai più veloci è prestu chjude cù a so nave. A 14:00, trè navi francesi eranu à longu fucilu è Hallowell hà decisu chì a so sola speranza di fuga stava in disattivà e trè nave prima chì u restu di l'squadra francese pudessi aderisce à l'impegnu. Girendu si versu u nemicu, Hallowell hà trovu chì a so nave lenta ùn era capace di risponde rapidamente à e manuvre francesi è in duie ore Swiftsure era circundatu. Minacciatu da una distruzzione cumpleta è incapace di fughje, u capitanu britannicu si hè resu.

Azzione di u 24 di marzu di u 1811:

L' azzione di u 24 di marzu di u 1811 era un ingaghjamentu navale minore di e guerre napoleoniche, cumbattutu in u quadru di u bloccu di a Marina Reale di i porti di a Manica francese. Versu u 1811, u cuntrollu di a Marina Reale di a costa francese era cusì arradicatu chì e nave francese ùn anu pussutu viaghjà in sicurezza ancu in l'acqui territuriali francesi. À a fine di u 1810, e fregate francesi Elisa è Amazone partenu da Le Havre per unisce si cù un squadrone più grande à Cherbourg, ma sò stati intercettati da una squadra di fregate britanniche è furzati à rifugiassi in Saint-Vaast-la-Hougue. Quì sò venuti sottu attaccu duru è Elisa hè stata distrutta, Amazone hè tornata cù successu à Le Havre sottu a cuperta di a bughjura. Per impedisce à l' Amazone di scappà una volta di più, a squadra britannica di bloccu hè stata rinfurzata.

Azzione di u 24 d'ottobre 1793:

L' azione di u 24 d'ottobre 1793 hè stata un ingaghjamentu navale minore durante u primu annu di e Guerre Revoluzionarie Francesi. Mentre cruciava in u golfu di Biscaglia di u Nordu, a fragata di a Royal Navy britannica HMS Thames , sottu u capitanu James Cotes, hà scontru a fregata francese assai più grande Uranie , sottu u capitanu Jean-François Tartu. E nave si sò impegnate, ciascuna soffre di gravi danni finu à chì si separanu dopu à guasgi quattru ore di cumbattimentu cuntinuu. Cotes hà urdinatu à a so squadra di fà riparazioni affrettate, cun l'intenzione di ripiglià a battaglia, ma l'equipaggiu di Uranie , cù u so capitanu mortu, si ne hè andatu mentre Thames ùn hè micca statu capace di manuvra. À 16 ore, cù e riparazioni in Tamigi in corsu, una squadra francese di trè fregate è un brigatu, sottu à u Capitanu Zacharie Allemand, sò ghjunti, sparendu nantu à u Tamigi mentre s'avvicinavanu. In numeru numericu, Cotes hà resu a so nave à Allemand, chì hà elogiatu Cotes per a so resistenza à l' Uranie assai più grande.

Azzione di u 24 d'ottobre 1798:

L' azione di u 24 d'ottobre di u 1798 era un impegnu navale minore di e Guerre Revoluzionarie Francesi, cummattute trà una fregata di a Marina Reale Britannica è duie navi di a Marina Batava. E nave olandesi sò state intercettate in u Mare di u Nordu à poche ore di partenza da u portu, à 30 miglia marine (56 km) à nordu-ovest di Texel, da a nave britannica HMS Sirius . E duie navi olandesi purtavanu una grande quantità di forniture militari è di suldati francesi, rinforzi per e forze francesi è irlandesi chì participavanu à a Ribellione Irlandese di u 1798. Ancu se a ribellione era stata scunfitta un mese prima, a parolla di a vittoria britannica ùn era ancu ghjunta à l'Europa cuntinente, è a forza Olandese era destinata à cumplementà una squadrilla francese più grande mandata nanzu d'ottobre. I Francesi eranu dighjà scunfitti à a Battaglia di l'Isula Tory è l'Olandesi anu patitu un risultatu simile, tramindui navi scunfitti à turnu da u battellu britannicu più grande è megliu armatu.

Azzione di u 25 d'aprile 1898:

L' azione di u 25 d'aprile 1898 hè stata una piccula azzione di nave unica di a Guerra Spagnola-Americana cummattuta vicinu à Cárdenas, Cuba, trà u torpedo americanu USS Foote sottu u tenente William Ledyard Rodgers è a cannone spagnola Ligera sottu u tenente Antonio Pérez Rendón. Dopu un fieru scambiu di focu, Foote , seriamente dannighjatu, hè statu ubligatu à ritirà si. L'impegnu hè stata a prima battaglia di a guerra, è dinò u primu successu navale spagnolu.

Azzione di u 25 di ferraghju di u 1781:

L' azione di u 25 di ferraghju di u 1781 era un impegnu navale cumbattutu da Capu Finisterre trà a fregata navale spagnola a sesta rata Graña di 30 fucili è a Royal Navy a quinta fregata HMS Cerberus di 32 cannoni. Graña si rende dopu una dura lotta.

Campagna di u Strettu Sunda di ghjennaghju 1794:

A campagna di u Strettu Sunda di ghjennaghju 1794 hè stata una seria di manovre è azzioni navali cummattute trà navi da guerra è corsari di a Republica francese è una squadra di navi mandata da a Cumpagnia Britannica di l'Indie Orientali per prutege u cummerciu in a regione, più tardi aumentata da navi di guerra olandesi. A campagna si sviluppa quandu e forze francese basate in Île de France reagiscenu più rapidamente di e forze britanniche in l'Oceanu Indianu à l'espansione di e Guerre Rivoluzionarie Francesi u 1u di ferraghju di u 1793. I corsari francesi si sparghjenu rapidamente longu à e rotte cummerciale britanniche in u Far East, diventendu cuncintratu intornu à u strettu strettu di Sunda trà l'isule di Java è Sumatra in e Indie Olandesi. Queste navi sò state prestu riunite da fregate di a Marina francese è anu cuminciatu à infliggere perdite à a spedizione in a regione. E forze di a Marina Reale in l'Oceanu Indianu sò state sposte in altrò è cusì a Cumpagnia di l'Indie Orientali, l'impresa privata chì hà guvernatu gran parte di l'India Britannica in u 1790 è hà mantenutu a so propria flotta è a so marina, hà alzatu un squadrone di navi mercanti armate per pattuglia u Strettu è scacciate i raiders.

Azzione di u 25 di ghjennaghju 1797:

L' azzione di u 25 di ghjennaghju 1797 hè stata una battaglia navale minore di e guerre rivoluzionarie francesi, cummattuta in u golfu di Cadice. A nave di linea terza spagnola San Francisco de Asís hè stata attaccata è perseguitata per parechje ore da un squadrone britannicu di trè fregate à quinta tarifa è da una sesta corvetta sottu George Stewart, 8o conte di Galloway. Dopu un scambiu di focu intermittente ma feroce, e navi di guerra britanniche, assai danneggiate, sò state finalmente custrette à ritirassi. U San Francisco d'Asís , chì hà suffertu solu danni minori, hà pussutu vultà à Cadice senza difficultà. U cummandante di a nave, u Capitanu Alonso de Torres y Guerra, hè statu prumossu per u so successu.

Rescue di Jessica Buchanan è Poul Hagen Thisted:

U 25 di ghjennaghju di u 2012, una squadra di i SEAL di a Marina di i Stati Uniti hà assaltatu un compostu à 12 chilometri à u nordu di a cità somala di Adado, uccidendu nove pirati somali è liberendu i so ostaggi, l'americana Jessica Buchanan è Dane Poul Hagen Thisted.

Bloccu di Saint-Domingue:

U Blocu di Saint-Domingue hè stata una campagna navale combattuta durante i primi mesi di e guerre napoleoniche in cui una serie di squadroni di a Royal Navy britannica bloccavanu i porti francesi di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas, nantu à a costa nord di i Francesi. culunia di Saint-Domingue, da diventà prestu Haiti, dopu a cunclusione di a Rivuluzione Haitiana u 1u di ghjennaghju 1804. In l'estate di u 1803, quandu a guerra scuppiò trà u Regnu Unitu è ​​u Cunsulatu di Francia, Saint-Domingue era stata guasi cumpletamente invasa. da e forze haitiane cumandate da Jean-Jacques Dessalines. In u nordu di u paese, e forze francese sò state isolate in i dui grandi porti di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas è uni pochi di insediamenti più chjuchi, tutti furnuti da una forza navale francese basata principalmente in Cap Français.

Azzione di u 23 di marzu di u 2010:

L' azzione di u 23 di marzu di u 2010 hè stata un attaccu di pirati somali annantu à una nave mercantile bandiera panamense è a successiva cattura di i pirati da a Marina spagnola. L'incontru hè accadutu davant'à e coste di a Somalia è hè finitu cù a morte di un pirata è a cattura di sei altri.

Azzione di u 25 di nuvembre 1804:

L' azione di u 25 di nuvembre di u 1804 hè stata un ingagiamentu navale minore chì hè accadutu fora di Cadice à l'iniziu di e guerre napoleoniche trà a Marina Reale è a Marina Spagnola. A battaglia finì cù a cattura di a fregata spagnola Amfitrite da u HMS Donegal .

USS Enterprise vs Flambeau:

USS Enterprise vs Flambeau hè stata una sola azione di nave battuta in Ottobre 1800 durante a Quasi-Guerra, è a battaglia finale trà e forze francesi è americane. Durante l'azzione, USS Enterprise hà scunfittu u brigante francese Flambeau fora di u latu sottoventu di l'isula di Dominica in u Mare di i Caraibi. Ancu se Enterprise hè stata superata da Flambeau , hè stata capace di piglià la cum'è premiu dopu una breve battaglia. A battaglia aiutatu purtà a marina cumandu di fama ingegneria, John Shaw, chì aghjuntu u catturaru Flambeau à a so digià longa a lista di premi Francese.

USS Stati Uniti vs HMS Macedone:

A cattura di u HMS macedone hè stata un'azione navale cummattuta vicinu à Madeira u 25 d'ottobre 1812 trà a pesante fregata USS Stati Uniti , cumandata da Stephen Decatur, è a fregata HMS macedone , sottu u cumandamentu di John Surman Carden. A nave americana hà vintu a lunga sanguinosa battaglia, catturendu è ripurtendu u macedone in i Stati Uniti. Hè stata a prima nave di guerra britannica à esse mai purtata in un portu americanu.

Battaglia di Onjong:

A Battaglia di Onjong , cunnisciuta ancu cum'è Battaglia di Wenjing , hè stata unu di i primi impegni trà e forze cinesi è di e Nazioni Unite (ONU) durante a Guerra di Corea. Si hè svoltu intornu à Onjong in l'attuale Corea di u Nordu da u 25 à u 29 d'ottobre di u 1950. Cum'è u focu principale di l'offensiva di a Prima Fase Cinese, u 40th Corps di l'Armata Voluntaria Populare (PVA) hà realizatu una seria d'imboscate contr'à l'Armata di a Republica di Corea ( ROK) II Corpu, distrutte in modu efficace u flancu drittu di l'Ottava Armata di i Stati Uniti mentre ferma l'ONU avanzendu versu u nordu versu u fiume Yalu.

Azzione di u 25 di settembre di u 1806:

L' azione di u 25 di settembre di u 1806 hè stata una battaglia navale purtata durante e guerre napoleoniche fora di u portu di Rochefort in Biscaglia francese. Un squadrone francese cumpostu di cinque fregate è duie corvette, navigendu versu l'Antiche Francesi cù pruvisti è rinforzi, hè statu intercettatu da un squadrone britannicu di sei navi di a linea chì mantenia un strettu bloccu di u portu in u quadru di a campagna atlantica di u 1806 .I battelli britannichi, sottu u cumandamentu di u cummudore Sir Samuel Hood, anu vistu u cunvu francese in a prima mattina di u 25 di settembre, solu poche ore dopu chì i Francesi avianu lasciatu u portu, è subitu caccionu. Benchì i battelli francesi anu pruvatu à scappà, eranu assai carichi di truppe è di magazzini, è u forte ventu hà favuritu e navi più grandi di a linea, chì anu pigliatu u cunvoy francese dopu una persecuzione di cinque ore, ancu s'elli eranu stati separati l'uni da l'altru durante a cacciata.

Azzione di u 25 di settembre di u 1917:

L' azione di u 25 di settembre di u 1917 hè stata una contrattacca metodica tedesca ( Gegenangriff ) chì si hè svolta durante a Terza Battaglia di Ypres (31 lugliu - 10 nuvembre) nantu à u Fronte Occidentale durante a Prima Guerra Mundiale. Nantu à u fronte di u X Corps britannicu à u latu sud-est di u Plateau di Gheluvelt, dui regimenti di a 50a Divisione di Riserva tedesca anu attaccatu da i dui lati di u flussu di Reutelbeek, nantu à un fronte di 1.600 m. U Gegenangriff hè statu sustinutu da aerei tedeschi è 44 campi è 20 batterie pesanti d'artiglieria, quattru volte a quantità abituale di artiglieria per una divisione tedesca.

Azzione di u 26 d'aprile 1797:

L' azione di u 26 d'aprile 1797 hè stata un ingaghjamentu navale minore durante e guerre rivoluzionarie francesi in cui un cunvoy spagnolu di duie fregate hè statu intrappulatu è scunfittu da a cità spagnola di Conil de la Frontera da navi britanniche di u bloccu di Cadice. E navi britanniche, a nave di a linea HMS Irresistible è a fregata di quinta tarifa HMS Emerald , eranu significativamente più putenti di e fregate spagnole, chì eranu in l'ultima tappa di un viaghju purtendu tesori da L'Avana, Cuba, à a basa di a flotta spagnola di Cadice.

Azzione di u 26 d'aprile 1944:

L' azzione di u 26 d'aprile di u 1944 hè accaduta in u quadru di l' Operazione Tunnel , distruttore alleati chì spazza a costa di Bretagna in preparazione per l'Operazione Overlord. A notte di u 25 à u 26 d'aprile hè stata fatta una spazzata da u cruciere di classa Dido HMS Black Prince è i distruttori di classe Tribale HMS Ashanti , HMCS Athabaskan , HMCS Haida è HMCS Huron . Anu impegnatu i torpedieri di classe Elbing T24 , T27 è T29 fora di l' isula di Batz finu à chì T29 hè stata distrutta. Tramindui l'altri torpedo battelli sò stati danneggiati in l'ingaghjamentu. T29 hà causatu alcune vittime à Haida è Huron prima di affundassi cù una perdita di 135 omi. Haida è Ashanti anu scontratu trà di elli vicinu à a fine di l'azione.

Goélette texane Invincible:

A goletta Texas Invincible era una di e quattru golette di a Marina Rivoluzionaria Texas (1836-1837). Iniziò u so serviziu di ghjennaghju 1836 è subitu cuminciò à attaccà e nave chì furnianu l'armata messicana in Texas, cumprese a catturazione di u bastimentu mercante Pocket di i Stati Uniti è più tardi a nave britannica Eliza Russell . Entrambe queste azzioni anu causatu incidenti diplomatici trà a Repubblica di Texas è i Stati Uniti è u Regnu Unitu.

A spedizione di Lamellerie:

A spedizione di Lamellerie hè stata un'operazione navale francese lanciata in ferraghju 1806. Quattru fregate di a Marina francese è un briganti, tutti sopravvissuti à a battaglia di Trafalgar d'ottobre 1805, anu pruvatu à francà u bloccu britannicu di Cadice u 23 ferraghju 1806, apprufittendu di u ritiru. di u principale squadrone di bloccu parechji mesi nanzu à l'iniziu di a campagna atlantica di u 1806. Ancu se l'squadra hè stata intercettata da elementi di a forza di bloccu britannica, u Capitanu Louis-Charles-Auguste Delamarre de Lamellerie hà scappatu cù e quattru fregate abbandunendu u brigante più lente , chì hè statu catturatu. Durante i prossimi sei mesi, a squadra di Lamellerie hà cruciutu l'Atlanticu, visitendu u Senegal, Cayenne è l'Antie, ma ùn hà pussutu causà alcuna perturbazione significativa à u cummerciu britannicu.

Azzione di u 26 di lugliu 1566:

A battaglia accaduta u 26 di lugliu di u 1566 durante a Guerra di u Sitt'anni di u Nordu è hè stata una leggera vittoria per una flotta svedese nantu à una flotta combinata danese è di Lübecker. Cuminciò ghjustu à livante di Öland è a flotta Alliata si ritirò versu Gotland.

Azzione di u 26 di lugliu 1806:

L' azzione di u 26 di lugliu di u 1806 hè stata un ingaghjamentu navale minore di e guerre napoleoniche cummattute à u largu di a costa meridionale di l'isula di Celebes in l'Olanda Indiana Orientale. Durante a battaglia, un picculu squadrone britannicu hà attaccatu è scunfittu una forza olandese chì difende un preziosu cunvu, chì hè statu ancu catturatu. A forza britannica - cumposta da a fregata HMS Greyhound è u brig-sloop HMS Harrier sottu u cumandamentu di u capitanu Edward Elphinstone - era inizialmente prudente da l'Olandesi, cunfundendu a nave mercante Victoria Olandese Indiana Orientale cun una nave di linea. Una osservazione più stretta hà rivelatu l'identità di i navi olandesi u ghjornu dopu è Elphinstone hà guidatu a so fregata contr'à u principale battellu di guerra olandese Pallas mentre Harrier impegnava i navi mercanti è li furzò à rendesi. Solu a corvetta Guglielmu scappò, senza piglià parte à l'impegnu.

Azzione di u 26 di ghjugnu 1625:

L' azione di u 26 di ghjugnu 1625 hè a battaglia chì s'hè fatta u 26 di ghjugnu 1625 vicinu à Siracusa, in Sicilia, quandu 6 navi bizertane scunfissenu 5 galere malte.

Battaglia di i Dardanelli (1656):

A Terza Battaglia di i Dardanelli in a Sesta Guerra Ottumana-Veneziana si svolse u 26 è u 27 di Ghjugnu 1656 in u Strettu di i Dardanelli. A battaglia hè stata una vittoria chjara per Venezia è i Cavalieri Ospitalieri nantu à l'Imperu Ottumanu, ancu se u so cumandante, Lorenzo Marcello, hè statu tombu u primu ghjornu.

Azione di u 26 di ghjugnu 1941:

L' azione di u 26 di ghjugnu di u 1941 consistia in un impegnu trà e marine di l'Unione Soviètica è u Regnu di Rumania, chì si svolgeva nantu à u ramu Chilia di u Delta di u Danubiu, vicinu à a cumuna di Ceatalchioi. L'azione hà purtatu à una vittoria rumena è u ritruvamentu di e nave sovietiche, una di elle hè stata dannighjata è dopu catturata.

Battaglia di Jobourg:

A Battaglia di Jobourg hè stata un ingagiamentu navale minore trà squadroni di fregate britannichi è francesi durante l'ultime settimane di a Guerra di a Sesta Coalizione in u 22u è penultimu annu di e Guerre Revoluzionarie Francesi è Napoleoniche. In uttrovi 1813, a Marina francese, incapace di sfidà a dominanza di a Marina Reale in mare, hà mandatu dui picculi squadroni di fregate per molestà u cummerciu britannicu in l'Oceanu Atlanticu. Unu hè statu purtatu in battaglia in ghjennaghju 1814 è scunfittu vicinu à l'Isule Canarie ma u secondu, da Nantes è custituitu da e fregate Etoile è Sultane , hà luttatu un impegnu inconclusivu contr'à a fregata britannica HMS Severn u 4 di ghjennaghju in u centru di l'Atlanticu è una battaglia furibonda. contr'à HMS Astrea è HMS Creole u 23 di ghjennaghju vicinu à Maio in l'Isule di u Capu Verde.

Azzione di u 26 di Maghju 1646:

Sta battaglia hè stata u 26 di maghju 1646 à a foce di u strettu di i Dardanelli. A flotta ottumana sottu Kapudan Pasha Kara Musa Pasha, pruvò à scunfighja a flotta veneziana, sottu Tommaso Morosini, chì bluccava i Dardanelli. Dopu sette ore, a flotta ottumana si ritirò in u Strettu. Parechji battelli turchi sò stati danneggiati, ma nimu hà persu.

A spedizione di Allemand di u 1805:

A spedizione di Allemand di u 1805 , spessu chjamata l' Escadre invisibile in e fonti francesi, era una impurtante spedizione navale francese durante e guerre napoleoniche, chì formanu una diversione maiò versu a Campagna Trafalgar in corso in l'Oceanu Atlanticu. Cù a Flotta Mediterranea Francese in mare, l'Imperatore Napoleone I sperava di unila cù a Flotta Atlantica Francese è inseme di formà una forza abbastanza putente da spustà temporaneamente a Flotta Britannica di a Marina Reale Britannica abbastanza longu per permette à una forza d'invasione di attraversà a Manica è sbarcà in Gran Bretagna. À u sustegnu di stu pianu, a squadra francese basata à Rochefort hà messu in mare in lugliu 1805, inizialmente cù l'intenzione di unisce a Flotta Atlantica da Brest. Quandu sta flotta ùn hà micca riesciutu à mette in mare, l'squadra di Rochefort, sottu u contramirale Zacharie Allemand, hà fattu una crociera di incursione estesa attraversu l'Atlanticu, sia per intercettà u cummerciu britannicu lasciatu leggermente difesu da a cuncentrazione di forze britanniche in acque europee è cù intenzione di cumbinassi eventualmente cù a Flotta Mediterranea Francese dopu bluccata in i porti spagnoli.

Azzione di u 27 d'Agostu 1661:

L'azione di u 27 d'Agostu 1661 hè stata una battaglia navale chì si hè svolta u 27 d'Agostu 1661 vicinu à Milos, in Grecia trà a Republica di Venezia è i Cavalieri Ospitalieri annantu à l'Imperu Ottumanu.

Azzione di u 27 di ferraghju di u 1809:

L' azione di u 27 di frivaghju 1809 hè stata un ingaghjamentu navale minore durante e guerre rivoluzionarie francesi. Dui fregati 44 cannoni, Pénélope è Pauline , sò sorti da u portu di Tulò per caccighjà una fregata britannica, l' HMS Proserpine , chì facia a surveglianza di i muvimenti francesi. Prima sneaking undetected è dopu pruvatu à passassi cum'è una fragata britannica chì venia à alleviare Proserpine , Pénélope s'avvicinò à portata di fucili prima di esse identificata. Cù l'aiutu di Pauline , hà sottumessu Proserpina è a hà custretta à rende si dopu una lotta di un'ora.

Azzione di u 27 di ferraghju di u 1941:

L' azione di u 27 di frivaghju 1941 hè stata una sola azione di nave trà u cruiser britannicu HMS Leander è u cruiser ausiliare talianu Ramb I. Hè cuminciatu quandu Leander hà urdinatu à un carguere senza bandiera di piantà per un'ispezione. U cargu hà alzatu i culori taliani è hà impegnatu Leander chì hà affunditu Ramb I pocu dopu. A maiò parte di l'equipaggiu talianu sò stati salvati è purtati in Addu Atoll, dopu à Ceylon. Leander hà patrullatu versu u sudu per investigà più rapporti di incursioni cummerciale.

Spedizioni di Ganteaume di u 1801:

E spedizioni di Ganteaume di u 1801 eranu trè grandi operazioni di a marina francese cunnesse di a primavera di u 1801 durante e guerre rivoluzionarie francesi. Un squadrone navale francese di Brest sottu u cuntramirale Honoré Ganteaume, circendu à rinfurzà a guarnigione francese assediata in Egittu, hà fattu trè sforzi separati ma inutili per ghjunghje à u Mediterraniu orientale. L'esercitu francese in Egittu era statu intrappulatu quì pocu dopu l'iniziu di a campagna napoleonica in Egittu in u 1798, quandu a Flotta Mediterranea francese hè stata distrutta in a battaglia di u Nilu. Dopu à quella scunfitta, a Marina francese avia mantenutu solu una presenza minima in u Mare Mediterraniu, mentre i più numerosi britannichi è i so alleati avianu riesciutu à bluccà è scunfighjà parechje basi francesi guasi senza oppunizione.

Battaglia di Ushant (1778):

A battaglia di Ushant si hè svolta u 27 di lugliu di u 1778, è hè stata combattuta durante a Guerra Revoluzionaria Americana trà flotte francesi è britanniche à 100 miglia (160 km) à ovest di Ushant, un'isula à a foce di a Manica à u puntu più nordu-occidentale di Francia.

A spedizione di Lamellerie:

A spedizione di Lamellerie hè stata un'operazione navale francese lanciata in ferraghju 1806. Quattru fregate di a Marina francese è un briganti, tutti sopravvissuti à a battaglia di Trafalgar d'ottobre 1805, anu pruvatu à francà u bloccu britannicu di Cadice u 23 ferraghju 1806, apprufittendu di u ritiru. di u principale squadrone di bloccu parechji mesi nanzu à l'iniziu di a campagna atlantica di u 1806. Ancu se l'squadra hè stata intercettata da elementi di a forza di bloccu britannica, u Capitanu Louis-Charles-Auguste Delamarre de Lamellerie hà scappatu cù e quattru fregate abbandunendu u brigante più lente , chì hè statu catturatu. Durante i prossimi sei mesi, a squadra di Lamellerie hà cruciutu l'Atlanticu, visitendu u Senegal, Cayenne è l'Antie, ma ùn hà pussutu causà alcuna perturbazione significativa à u cummerciu britannicu.

Azzione di u 27 di ghjugnu 1798:

L' azione di u 27 di ghjugnu di u 1798 era un impegnu navale minore trà fregate britanniche è francesi in u Strettu di Sicilia in u Mare Mediterraniu. L'impegnu hà fattu parte di una campagna più larga, in a quale un grande cunvoy francese hà navigatu da Tulò à Alessandria à l'iniziu di a campagna napuleoniana in Egittu. A fregata francese Sensible era stata staccata da u cunvu dopu a cattura di Malta, sott'à l'ordine di purtassi suldati feriti è sacchighjatu u tesoru in Francia mentre u corpu principale cuntinuava à l'Egittu. A fregata britannica HMS Seahorse era una di e numerose navi staccate da a flotta mediterranea britannica principale in u fiume Tago, inviata per aumentà a flotta sottu Sir Horatio Nelson chì era in caccia attivamente u cunvoy francese.

Azione di u 26 di ghjugnu 1941:

L' azione di u 26 di ghjugnu di u 1941 consistia in un impegnu trà e marine di l'Unione Soviètica è u Regnu di Rumania, chì si svolgeva nantu à u ramu Chilia di u Delta di u Danubiu, vicinu à a cumuna di Ceatalchioi. L'azione hà purtatu à una vittoria rumena è u ritruvamentu di e nave sovietiche, una di elle hè stata dannighjata è dopu catturata.

Battaglia di Suwon Airfield:

A Battaglia di Suwon Airfield hè stata a prima battaglia aerea di a Guerra di Corea chì si hè accaduta u 27 di ghjugnu di u 1950 annantu à Kimpo Airfield è Suwon Airfield. A battaglia, trà aerei di i Stati Uniti è a Corea di u Nordu, hè finita in una vittoria per a Forza Aria di i Stati Uniti dopu chì nove di i so aerei abbattenu cun successu set aerei di a Forza Aria di u Populu di Corea di u Nordu. Hè statu u primu impegnu direttu di a Battaglia Aerea di Corea di Sud.

Azzione di u 27 di marzu di u 1942:

L' azione di u 27 di marzu di u 1942 hè stata una battaglia navale cummattuta trà i Stati Uniti è a Germania durante a seconda guerra mundiale in l'Oceanu Atlanticu. Mentre patrullava à 300 chilometri da Norfolk, Virginia, una nave Q americana hà scontru un U-boat è un breve impegnu di superficie hè andatu.

Battaglia di Nauplia (1770):

Scumessa durante a Guerra Russo-Turca, 1768-1774, sta battaglia indecisa si hè svolta u 27 è 28 di Maghju 1770 à l'entrata di u Golfu Argolicu, in Grecia, quandu una flotta russa sott'à John Elphinstone hà impegnatu una flotta ottumana più grande. Nessuna nave hè stata persa da ogni banda, è e vittime sò state chjuche.

Azzione di u 18 di ghjugnu 1793:

L' azione di u 18 di ghjugnu 1793 hè stata unu di i scontri più celebri trà fregate britanniche è francese durante e guerre rivoluzionarie francesi. L'azione hè accaduta da Start Point in Devon, quandu a fregata britannica HMS Nymphe hà scontru è cacciatu a fregata francese Cléopâtre . Durante u mese precedente, Cléopâtre è un'altra fregata, Sémillante , avianu fattu una incursione cù successu cù a nave mercante britannica in a Manica è in l'Atlanticu Orientale da a so basa à Cherbourg. In risposta, e fregate britanniche Nymphe è HMS Venus avianu ricevutu l'ordine di intercettà è scunfittà e fregate francesi è u 27 di Maghju Venere è Sémillante anu combattu un impegnu inconcludente davanti à Capu Finisterre.

Raid à Batavia (1806):

U Raid in Batavia di u 27 di nuvembre di u 1806 hè statu un tentativu riesciutu da una grande forza navale britannica di distrughje l'squadra olandese basata nantu à Java in Indie Olandesi Olandesi chì poneva una minaccia per u trasportu britannicu in u Strettu di Malacca. L'ammiragliu britannicu à u cumandamentu di l'Oceanu Indianu orientale, u contramirale Sir Edward Pellew, hà guidatu una forza di quattru navi di linea, duie fregate è briganti in a capitale di Java in Batavia, in cerca di l'squadra, chì era statu riferitu à compone di una serie di navi olandesi di a linea è di parechje navi più chjuche. Tuttavia e più grandi navi olandesi avianu già navigatu versu est versu Griessie più di un mese prima, è Pellew hà scupertu solu a fregata Phoenix è un certu numeru di navi di guerra più chjuche in a baia, chì sò stati tutti cundutti à terra da i so equipagi piuttostu chì impegnà a forza di Pellew. I relitti sò stati dopu brusgiati è Pellew, ignuratu di u locu di u principale squadrone olandese, hè tornatu à a so basa à Madras per l'inguernu.

A spedizione di L'Hermite:

A spedizione di L'Hermite hè stata un'operazione navale francese lanciata in u 1805 durante e guerre napoleoniche. L'operazione hè stata destinata sia à un'operazione di incursione cummerciale contr'à i posti di cummerciu britannichi di l'Africa Occidentale sia à una diversione à a campagna Trafalgar. Partendu da Lorient in uttrovi 1805 cù una nave di linea, duie fregate è una corvetta, u cummodore Jean-Marthe-Adrien L'Hermite era sottumessu à l'ordine d'intercepte è di distrugge i cummercianti britannichi è e navi schiave à u largu di a costa africana occidentale è aspittà rinforzi sottu à Jérôme. Bonaparte chì duverebbe esse adupratu in l'invasione è a cattura di unu di i forti di cummerciu britannichi per aduprà cum'è una basa navale francese permanente da a quale puderebbenu esse realizate ulteriori operazioni di incursione. Hè statu ancu speratu da u cumandamentu navale francese chì L'Hermite puderia tirà una parte di a grande flotta britannica mantenuta fora di Cadice luntanu da u bloccu per permette à a flotta alliata francese è spagnola intrappulata in u portu di fughje.

Azzione di u 28 di ferraghju di u 1799:

L' Azione di u 28 di Frivaghju 1799 hè stata un ingaghjamentu navale minore di e Guerre Revoluzionarie Francesi, luttatu da a foce di u fiume Hooghly in a Baia di Bengala trà a fregata francese Forte è a fregata di a Marina Reale HMS Sybille . Forte era una nave eccezionalmente grande è putente impegnata in una operazione di incursione cummerciale contr'à a spedizione di mercanti britannichi fora di u portu di Calcutta in l'India Britannica. Per eliminà sta minaccia, Sybille hè statu mandatu da Madras in caccia. In funzione di l'infurmazioni di i prigiuneri liberati, Edward Cooke, capitanu di Sybille , partia da Balasore quandu un focu di focu luntanu l'avvisò di a presenza di Forte a sera di u 28 di ferraghju. A fregata francese hè stata scuperta à l'ancura in i banchi di sabbia à a foce di u Hooghly cù dui navi mercanti britannichi recentemente catturati.

Azione di u 28 di ghjennaghju 1945:

L' azione di u 28 di ghjennaghju di u 1945 hè stata una battaglia navale inconclusiva di a seconda guerra mundiale cummattuta trà dui cruiser leggeri di a Royal Navy britannica è trè distruttori Kriegsmarine vicinu à Bergen, in Norvegia. A battaglia hè stata l'ultima di parechje azzioni trà navi di guerra britanniche è tedesche fora di a Norvegia durante a guerra è u sicondu à l'ultimu impegnu di superficie da fà da a Kriegsmarine . Hà risultatu in danni pesanti à unu di i distruttori tedeschi è danni legeri à un altru distruttore è à i dui cruiser britannichi.

A spedizione di Lamellerie:

A spedizione di Lamellerie hè stata un'operazione navale francese lanciata in ferraghju 1806. Quattru fregate di a Marina francese è un briganti, tutti sopravvissuti à a battaglia di Trafalgar d'ottobre 1805, anu pruvatu à francà u bloccu britannicu di Cadice u 23 ferraghju 1806, apprufittendu di u ritiru. di u principale squadrone di bloccu parechji mesi nanzu à l'iniziu di a campagna atlantica di u 1806. Ancu se l'squadra hè stata intercettata da elementi di a forza di bloccu britannica, u Capitanu Louis-Charles-Auguste Delamarre de Lamellerie hà scappatu cù e quattru fregate abbandunendu u brigante più lente , chì hè statu catturatu. Durante i prossimi sei mesi, a squadra di Lamellerie hà cruciutu l'Atlanticu, visitendu u Senegal, Cayenne è l'Antie, ma ùn hà pussutu causà alcuna perturbazione significativa à u cummerciu britannicu.

Azione di u 28 di ghjugnu 1803:

L' azione di u 28 di ghjugnu 1803 hà marcatu i colpi d'apertura di u Blocu di Saint-Domingue dopu u crollu di u Trattatu d'Amiens è u scoppiu di a Guerra di a Terza Coalizione in Maghju 1803.

Campagna atlantica di maghju 1794:

A campagna atlantica di maghju 1794 hè stata una seria di operazioni cundotte da a Flotta di u Canale di a Marina Reale Britannica contr'à a Flotta Atlantica di a Marina francese, cù u scopu di impedisce u passaghju di un cunvoy di granu francese di impurtanza strategica chì viaghja da i Stati Uniti à a Francia. A campagna hà implicatu incursioni cummerciale da parte di e forze staccate è dui impegni minori, culminendu eventualmente in l'azione piena di flotta di u Glorioso Primu di Ghjugnu 1794, à u quale entrambe e flotte sò state male maltrattate è sia Gran Bretagna sia Francia anu rivendicatu a vittoria. I Francesi anu persu sette corazzate; i britannichi nimu, ma a battaglia hà distrattu a flotta britannica abbastanza longu per chì u cunvu francese ghjunghji in sicurezza à u portu.

Azione fora di James Island:

L' Action off James Island hè statu un impegnu navale di a Guerra di u 1812. In Maghju 1813 una fregata americana hà presu trè balenieri britannichi da l'Isula James in u Pacificu di u Sud. Solu unu di i balenieri hà resistitu è ​​l'azzione cù una sola nave resultante hè stata una di e poche cumbattute in acque di u Pacificu durante a guerra. Più tardi, i britannichi anu recuperatu tutti i baleneri implicati.

Azzione di u 28 di nuvembre 1751:

L' azione di u 28 di nuvembre di u 1751 era un impegnu navale fora di Capu San Vincente trà una squadra di duie navi di linea spagnole sottu u capitanu Pedro Fitz-James Stuart è una squadra algerina di duie navi di linea sottu u corsariu Mohammed Chirif, chì era cummattuta da u 28 di nuvembre à u 2 di dicembre di u 1751 è hà risultatu in una vittoria per a flotta spagnola. E navi algerine eranu venute da u portu d'Alger, è facianu da corsari, facevanu incursioni cummerciale contr'à e nave mercantili cristiane è esclavizavanu i so equipaghji. Questu facia parte di u cummerciu di schiavi di Barberia, induve i stati di Barberia, i vassalli autonomi di l'Imperu Ottumanu anu assaltatu insediamenti cristiani è navi mercantili per schiavi da vende in a so cità. I corsari anu destinatu à a Spagna, un paese cristianu, è a marina spagnola hè stata mandata per rintracciare a formidabile forza algerina di duie navi di linea, chì poneva una minaccia significativa per qualsiasi navi cristiane in a regione. Quandu e flotte si sò viste l'altru u 28 di nuvembre di u 1751, anu trovu ch'elli eranu uniformi cù a so opposizione; tramindui lancianu duie nave di a linea.

Azzione di u 28 d'ottobre 2007:

L' azione di u 28 d'ottobre 2007 facia parte di l'Operazione Libertà Durabile - Cornu d'Africa, l'operazione militare definita da i Stati Uniti per a lotta contru u terrurismu in u Cornu d'Africa. L'incidentu hè accadutu quandu unità di a Marina di i Stati Uniti anu agitu per interdisce a pirateria in a regione.

Azzione di u 28 di settembre di u 1644:

L' azzione di u 28 di settembre di u 1644 si riferisce à una battaglia chì s'hè fatta u 28 di settembre di u 1644 à circa 70 miglia (110 km) da Rodi, quandu sei galere maltesi sott'à Boisbaudran attaccavanu un cunvoyu ottumanu di navi à vela.

Azzione di u 29 d'aprile 1616:

L' azione di u 29 d'aprile 1616 hè accaduta vicinu à Eubea quandu una forza di galera tuscana hà scunfittu una forza turca simile.

Battaglia di Cuddalore (1758):

Per altre battaglie cù questu nome, vedi Battaglia di Cuddalore (disambiguazione)

Azzione di u 29 d'aprile 1758:

L' azione di u 29 d'aprile 1758 era un impegnu navale cumbattutu in u golfu di Biscaglia vicinu à Brest trà una squadra britannica di a Marina Reale britannica è una sola nave di linea di a Marina francese durante a Guerra di Sette Anni. In un tentativu di sustene a guarnigione di Louisbourg, chì stavanu affruntendu un assediu imminente, a Flotta Atlantica Francese hà mandatu un numeru di squadroni è navi in ​​mare durante a primavera di u 1758. Per intercettà queste navi, i squadroni di a Marina Reale mantenenu un strettu bloccu di i so portu principale à Brest. D'aprile una squadra britannica cumprese HMS Intrepid , HMS Dorsetshire è HMS Achilles facianu una crociera fora di a Costa di Biscaglia francese quandu una vela sola era avvistata versu u suduveste. U Dorsetshire , cumandatu da u Capitanu Peter Denis hè statu mandatu à investigà, scuprendu a nave per esse a nave francese di a linea Raisonnable chì naviga versu Louisbourg. In una feroce battaglia, u Dorsetshire hà riesciutu à inflige gravi perdite à a nave francese è furzà u so capitanu, Louis-Armand-Constantin de Rohan, à rendesi.

Bloccu di Saint-Domingue:

U Blocu di Saint-Domingue hè stata una campagna navale combattuta durante i primi mesi di e guerre napoleoniche in cui una serie di squadroni di a Royal Navy britannica bloccavanu i porti francesi di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas, nantu à a costa nord di i Francesi. culunia di Saint-Domingue, da diventà prestu Haiti, dopu a cunclusione di a Rivuluzione Haitiana u 1u di ghjennaghju 1804. In l'estate di u 1803, quandu a guerra scuppiò trà u Regnu Unitu è ​​u Cunsulatu di Francia, Saint-Domingue era stata guasi cumpletamente invasa. da e forze haitiane cumandate da Jean-Jacques Dessalines. In u nordu di u paese, e forze francese sò state isolate in i dui grandi porti di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas è uni pochi di insediamenti più chjuchi, tutti furnuti da una forza navale francese basata principalmente in Cap Français.

Azzione di u 29 di ferraghju di u 1916:

L' azione di u 29 di ferraghju di u 1916 era un impegnu navale cummattutu durante a Prima Guerra Mundiale trà u Regnu Unitu è ​​l'Imperu Tedescu. SMS Greif, un incursore di cummerciu tedescu, hè scuppiatu in u Mare di u Nordu è l'Ammiragliu Sir John Jellicoe hà inviatu navi di guerra di a Royal Navy per intercettà u incursore. Quattru navi britanniche sò entrati in cuntattu cù u Greif è in u scontru successivu, u raider di u cummerciu è u cruiser mercante armatu RMS Alcantara sò stati affunditi.

Azzione di u 29 di lugliu 1782:

L' azzione di u 29 di lugliu di u 1782 hè stata un impegnu navale minore chì hè accadutu versu a fine di a Guerra Americana d'Indipendenza. A fragata di a Royal Navy britannica HMS Santa Margarita catturò a fregata francese Amazone di 36 pistole da Capu Enricu, ma u lindumane a squatra sottu Louis-Philippe de Vaudreuil intervene è ripiglia a fregata.

Azzione di u 29 di ghjugnu 1609:

L'azione di u 29 di ghjugnu di u 1609 hè stata un attaccu à e nave tunisine u 29 di ghjugnu di u 1609 da una flotta cumbinata di 8 galeoni spagnoli è 3 navi più chjuche, sott'à l'amiragliu Don Luis Fajardo, è da una squadruna francese di 3 navi, sottu Beaulieu. L'incursione hè stata fatta à a Goletta, in u nordu di a Tunisia.

Battaglia di Texel (1694):

A battaglia di Texel hè stata una battaglia marittima battuta durante a Guerra di Nove Anni, u 29 di ghjugnu 1694, quandu una forza di 8 navi francesi, sott'à Jean Bart, hà ripigliatu un cunvoy francese, chì era statu pigliatu da i Paesi Bassi prima di quellu mese, è catturatu 3 nave di a forza di scorta di 8 navi sott'à Hidde de Vries. De Vries hè statu catturatu da i Francesi, ma pocu dopu hè mortu di ferite.

Azzione di u 30 di ghjugnu 1798:

L' azione di u 30 di ghjugnu 1798 era un impegnu navale minore cummattutu longu à a costa di Biscaglia di Francia durante e guerre rivoluzionarie francesi. A marina francese era stata largamente cacciata da l'Oceanu Atlanticu à l'iniziu di a guerra dopu à pesanti perdite in una seria di operazioni fallite. Questu avia permessu à a Flotta di u Canale di a Marina Reale di istituisce un strettu bloccu annantu à i porti navali francesi di a costa di Biscaglia, in particulare Brest in Bretagna. A strategia di bloccu includia un squadrone costieru di pattuglia custituitu da fregate, incaricatu di impedisce u passaghju di e nave francese in o fora di u portu. In a primavera di u 1798, parechje fregate francesi stazionate in l'Oceanu Indianu sò state rimandate in Francia chì a basa di l'Île de France ùn li pudia più furnisce in modu efficace. Unu di sti navi era a fregata Senna à 40 fucili, chì partia da Port Louis carcu di 280 suldati da a guarnigione.

Campagna atlantica di maghju 1794:

A campagna atlantica di maghju 1794 hè stata una seria di operazioni cundotte da a Flotta di u Canale di a Marina Reale Britannica contr'à a Flotta Atlantica di a Marina francese, cù u scopu di impedisce u passaghju di un cunvoy di granu francese di impurtanza strategica chì viaghja da i Stati Uniti à a Francia. A campagna hà implicatu incursioni cummerciale da parte di e forze staccate è dui impegni minori, culminendu eventualmente in l'azione piena di flotta di u Glorioso Primu di Ghjugnu 1794, à u quale entrambe e flotte sò state male maltrattate è sia Gran Bretagna sia Francia anu rivendicatu a vittoria. I Francesi anu persu sette corazzate; i britannichi nimu, ma a battaglia hà distrattu a flotta britannica abbastanza longu per chì u cunvu francese ghjunghji in sicurezza à u portu.

Azzione di u 29 di nuvembre 1811:

L' azione di u 29 di nuvembre di u 1811 era un ingaghjamentu navale minore cumbattutu trà dui squadroni di fregate in u mare Adriaticu durante a campagna Adriatica di e guerre napoleoniche. L'azione hè stata una di una serie di operazioni realizate da a Marina Reale Britannica è da a Marina francese per cuntestà a dominanza annantu à l'Adriaticu trà u 1807 è u 1814. Durante stu periodu l'Adriaticu hè statu circundatu da u territoriu francese o di i Stati clienti francesi è di conseguenza l'ingerenza britannica hà assai disturbatu u muvimentu di e truppe è di e pruviste francese.

Battaglia di Swally:

A battaglia navale di Swally , cunnisciuta ancu cum'è Battaglia di Suvali , si hè svolta u 29-30 di nuvembre di u 1612 à u largu di a costa di Suvali un paese vicinu à a cità di Surat è hè stata una vittoria per quattru galeoni di a Cumpagnia Inglese di l'Indie Orientali nantu à quattru galeoni portoghesi è 26 abbaghji. .

Battaglia di u sonu:

A battaglia navale di u Sonu hè stata l'8 di nuvembre di u 1658 durante a Siconda Guerra di u Nordu, vicinu à u Sound o Øresund, ghjustu à u nordu di a capitale danese, Copenaghen. A Svezia avia invaditu a Danimarca è un esercitu sottu Carlu X di Svezia avia Copenaghen stessa assediata. A flotta olandese hè stata mandata per impedisce à a Svezia di ottene u cuntrollu di e duie parte di u Sound è cusì cuntrullendu l'accessu à u mare Balticu è ancu di u so cummerciu.

Azzione di u 29 di settembre di u 1662:

L' azzione di u 29 di settembre di u 1662 hè accaduta trà Kos è Kalimnos, in Grecia, quandu una flotta veneziana hà attaccatu è scunfittu a flotta di carichi regulare turca è a so scorta chì eranu in viaghju versu Alessandria.

Azzione di u 2 di ghjennaghju 1783:

L' azione di u 2 di ghjennaghju 1783 hè stata una battaglia navale minore chì si hè svolta in u Mare di i Caraibi durante l'ultime tappe di a Guerra d'Andipendenza Americana. Una lotta severa trà una fregata di a Marina Reale HMS Magicienne è una fregata francese Sibylle hà duratu guasgi duie ore, ma in quellu tempu entrambe e fregate sò state ridotte à relitti.

Battaglia di l'Isule Åland:

A Battaglia di l'Isule Åland , o a Battaglia di Gotland , accaduta in lugliu 1915, hè stata una battaglia navale di a Prima Guerra Mundiale trà l'Imperu Tedescu è l'Imperu Russu, aiutata da un sottumarinu di a Flotilla Baltica Britannica. Hè accadutu in u mare Balticu à u largu di Gotland, in Svezia, un paese neutru in a prima guerra mundiale.

Battaglia di Chumonchin Chan:

A Battaglia di Chumonchin Chan o l' Azione di u 2 di lugliu di u 1950 hè stata a battaglia cummattuta trà i cumbattenti di superficie durante a fase principale di a Guerra di Corea. Hè principiatu dopu chì una flotta alliata hà scontru una flotta di pruvista di a Marina Populare Coreana.

Azzione di u 2 di marzu di u 1808:

L' azione di u 2 di marzu di u 1808 hè stata una battaglia navale minore trà u 18-fucile di a Marina Reale di classe Cruizer -brig-sloop HMS Sappho , è u 28-fucile, brigante danese à dui piani Admiral Yawl , durante a Guerra di Canotti. Sappho , sottu u cumandamentu di u Capitanu George Langford, hà scupertu è inseguitu l' Ammiragliu Yawl , chì guidava un cursu per intercettà parechji battelli mercanti à u sotteru. Dopu un cortu impegnu Sappho hà catturatu l' Ammiragliu Yawl , cumandatu da Jørgen Jørgensen.

Cattura di u sloop Anne:

A cattura di u sloop Anne hè stata u risultatu di una campagna navale realizata da una alleanza trà e forze di l'Imperu Spagnolu in Portu Riccu, u guvernu danese in Saint Thomas è a Marina di i Stati Uniti. E putenze anu perseguitu a flottiglia pirata di Roberto Cofresí in marzu di u 1825 per via di e perdite ecunomiche subite da i partiti di i pirati, è ancu di e preoccupazioni diplomatiche causate da u so usu di e bandiere di Spagna è Gran Colombia chì minacciavanu a fragile pace trà e putenze navali. Parechji di quelli implicati sò stati attaccati da i freebooters. Frà e preoccupazioni diplomatiche causate da Cofresí c'era un arrubecciu fattu da parechji di i so subordinati, u catalizatore di un incidente chì minacciava a guerra trà a Spagna è i Stati Uniti cunnisciuta cum'è "L'affare Foxardo", purtendu eventualmente à a demissione di u so rivale, u pirata. cacciatore David Porter.

Azzione di u 2 di Maghju 1654:

L'azione di u 2 di maghju 1654 hè stata una battaglia marittima chì si hè svolta vicinu à Colombo, Ceylon, quandu una forza di 11 navi olandesi hà scunfittu 3 galeoni portuguesi, chì si sò incallati è sò stati brusgiati vicinu à Carmona, à u nordu di Cabo de Rama. Circa u 4 di maghju Zijdeworm hè statu brusgiatu cum'è fucile vicinu à Karwar, è u 6 di maghju u galeone portoghese Nazareth hè statu brusgiatu vicinu à Hanovar. Questu hà eliminatu una proporzione significativa di navi portughesi in a zona di l'Oceanu Indianu.

Azzione di u 2 di Maghju 1707:

L' azione di u 2 di maghju di u 1707 , cunnisciuta ancu cù u nome Beachy Head , hè stata una battaglia navale di a Guerra di Successione Spagnola in a quale un squadrone francese sott'à Claude de Forbin hà intercettatu un grande cunvoy britannicu scortatu da trè navi di linea, sottu u cummodore Barone Wylde . L'azione hà iniziatu quandu trè navi francesi, u Grifon , Blackoal è Dauphine , anu pigliatu l' HMS Hampton Court , uccidendu u so capitanu, George Clements, è pigliendula. A 60-pistola Mars di Claude Forbin hà attaccatu dopu à l' HMS Grafton è, unitu da e navi francesi Blackoal è Fidèle , hà tombu u capitanu Edward Acton, è l'hà pigliatu ancu ellu. U cunvoy era spargugliatu è l'ultimu scorta britannica, HMS Royal Oak , gravemente colpita è cù 12 metri d'acqua in i so pozzi, hà sappiutu scappà currendu à terra vicinu à Dungeness, da induve hè stata purtata u ghjornu dopu in u Downs.

Azzione di u 30 d'ottobre 1762:

L' azzione di u 30 d'ottobre di u 1762 hè stata una battaglia navale minore chì hè stata cummattuta in u Strettu di San Bernardino à u largu di e coste di Manila occupata da i Britannichi in Filippine trà duie navi di a Royal Navy è una nave spagnola; a nave cannone 60 di a linea HMS Panther sottu u capitanu Hyde Parker è a fregata HMS Argo sottu Richard King hà catturatu u galeone spagnolu assai armatu di u tesoru Santisima Trinidad .

Azzione di u 2 di settembre di u 1781:

L' azzione di u 2 di settembre di u 1781 era un impegnu navale minore cumbattutu da Capu Ann durante a Guerra d'Andipendenza Americana; HMS Chatham hà pigliatu a fregata francese Magicienne dopu una lotta di qualchì ora.

Bloccu di Saint-Domingue:

U Blocu di Saint-Domingue hè stata una campagna navale combattuta durante i primi mesi di e guerre napoleoniche in cui una serie di squadroni di a Royal Navy britannica bloccavanu i porti francesi di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas, nantu à a costa nord di i Francesi. culunia di Saint-Domingue, da diventà prestu Haiti, dopu a cunclusione di a Rivuluzione Haitiana u 1u di ghjennaghju 1804. In l'estate di u 1803, quandu a guerra scuppiò trà u Regnu Unitu è ​​u Cunsulatu di Francia, Saint-Domingue era stata guasi cumpletamente invasa. da e forze haitiane cumandate da Jean-Jacques Dessalines. In u nordu di u paese, e forze francese sò state isolate in i dui grandi porti di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas è uni pochi di insediamenti più chjuchi, tutti furnuti da una forza navale francese basata principalmente in Cap Français.

Spedizione francese in Irlanda (1796):

A spedizione francese in Irlanda , cunnisciuta in francese cum'è Expédition d'Irlande , hè stata una tentativa fallita da a Prima Repubblica francese durante e Guerre Rivoluzionarie Francesi per aiutà a Società illegale di Irlandesi Uniti, un gruppu ripubblicanu pupulare irlandese ribellu, in a so ribellione pianificata contr'à u duminiu britannicu. I Francesi anu intenzionatu à sbarcà una grande forza spediziunaria in Irlanda durante l'inguernu di u 1796-1797 chì s'unì à l'Irlandesi Uniti è cacciarà i Britannichi fora di l'Irlanda. I Francesi anu anticipatu chì questu seria un colpu maiò per u morale britannicu, u prestigiu è l'efficacia militare, è era ancu destinatu à esse forse a prima tappa di una eventuale invasione di a Gran Bretagna stessa. A tal fine, u Direttariu hà riunitu una forza di circa 15.000 suldati à Brest sottu u generale Lazare Hoche durante a fine di u 1796, in pronta preparazione per un sbarcu maiò in Bantry Bay in Dicembre.

No comments:

Post a Comment

, ,