Monday, March 1, 2021

Action of 30 June 1798, Blockade of Saint-Domingue, Action of 30 March 2010

Azzione di u 30 di ghjugnu 1798:

L' azione di u 30 di ghjugnu 1798 era un impegnu navale minore cummattutu longu à a costa di Biscaglia di Francia durante e guerre rivoluzionarie francesi. A marina francese era stata largamente cacciata da l'Oceanu Atlanticu à l'iniziu di a guerra dopu à pesanti perdite in una seria di operazioni fallite. Questu avia permessu à a Flotta di u Canale di a Marina Reale di istituisce un strettu bloccu annantu à i porti navali francesi di a costa di Biscaglia, in particulare Brest in Bretagna. A strategia di bloccu includia un squadrone costieru di pattuglia custituitu da fregate, incaricatu di impedisce u passaghju di e nave francese in o fora di u portu. In a primavera di u 1798, parechje fregate francesi stazionate in l'Oceanu Indianu sò state rimandate in Francia chì a basa di l'Île de France ùn li pudia più furnisce in modu efficace. Unu di sti navi era a fregata Senna à 40 fucili, chì partia da Port Louis carcu di 280 suldati da a guarnigione.

Bloccu di Saint-Domingue:

U Blocu di Saint-Domingue hè stata una campagna navale combattuta durante i primi mesi di e guerre napoleoniche in cui una serie di squadroni di a Royal Navy britannica bloccavanu i porti francesi di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas, nantu à a costa nord di i Francesi. culunia di Saint-Domingue, da diventà prestu Haiti, dopu a cunclusione di a Rivuluzione Haitiana u 1u di ghjennaghju 1804. In l'estate di u 1803, quandu a guerra scuppiò trà u Regnu Unitu è ​​u Cunsulatu di Francia, Saint-Domingue era stata guasi cumpletamente invasa. da e forze haitiane cumandate da Jean-Jacques Dessalines. In u nordu di u paese, e forze francese sò state isolate in i dui grandi porti di Cap Français è Môle-Saint-Nicolas è uni pochi di insediamenti più chjuchi, tutti furnuti da una forza navale francese basata principalmente in Cap Français.

Azzione di u 30 di marzu di u 2010:

L' azione di u 30 di marzu di u 2010 hè stata una battaglia navale chì hà participatu à un battellu di pattuglia di a Guardia Costiera di Seychelles è di dui gruppi di navi pirate somali. L'incontru hà purtatu à a liberazione di vinti sette ostaggi detenuti da i pirati.

Battaglia di Bornholm (1563):

A Battaglia di Bornholm (1563) hè stata a prima battaglia navale di a Guerra di u Sett'anni di u Nordu (1563-70).

Prima battaglia di Öland (1564):

A prima battaglia di Öland hà avutu u 30-31 di maghju 1564 trà l'isule di Gotland è Öland, trà una flotta di navi alleate, i Danesi sottu Herluf Trolle è i Lübeckers sottu Friedrich Knebel, è una flotta svedese di 23 o più navi sottu Jakob Bagge. Hè stata una vittoria alliata.

Azzione di u 30 di Maghju 1781:

L' azione di u 30 di maghju 1781 hè stata una battaglia navale cummattuta trà duie fregate di a Marina Reale è duie di a Repubblica Olandese à u largu di a Costa di Barbaria. In i Paesi Bassi hè cunnisciutu cum'è u zeegevecht bij Kaap Sint-Marie . In una battaglia chì dura più di duie ore, u Capitanu William Peere Williams-Freeman di a Flora , hà ubligatu u Castor di u Capitanu Pieter Melvill à colpi i so culori. Pocu dopu, u Capitanu Gerardus Oorthuys di den Briel hà custrettu Thomas Pakenham à colpi di Crescent . Tuttavia, Flora vinniru a dàricci Crescent l 'davanti à Oorthuys pussutu bordu di a so, e cci furzatu a pi.

Azzione di u 30 di maghju 1798:

L' azione di u 30 di maghju 1798 hè stata un ingaghjamentu navale minore trà un picculu squadrone britannicu è un picculu squadrone francese à u largu di e coste di a Normandia, in Francia durante e guerre rivoluzionarie francesi. Una forza di bloccu britannica, chì avia fattu pattuglie in a regione dopu à a battaglia di St Marcou prima di u mese, hà scontru duie navi francesi chì anu tentatu di navigà inosservatu trà Le Havre è Cherbourg. Chjudendu cù i Francesi, u cumandante britannicu Sir Francis Laforey hà cercatu di purtà e navi francesi à a battaglia mentre anu pruvatu à vultà in daretu à Le Havre prima chì a squadra britannica pudessi attaccà. I Francesi ùn anu pussutu scappà, è a nave di Laforey, a quinta tarifa HMS Hydra , hà impegnatu a corvetta francese Confiante , mentre chì duie navi britanniche più chjuche caccianu u Vésuve .

Azzione di u 30 d'ottobre 1762:

L' azzione di u 30 d'ottobre di u 1762 hè stata una battaglia navale minore chì hè stata cummattuta in u Strettu di San Bernardino à u largu di e coste di Manila occupata da i Britannichi in Filippine trà duie navi di a Royal Navy è una nave spagnola; a nave cannone 60 di a linea HMS Panther sottu u capitanu Hyde Parker è a fregata HMS Argo sottu Richard King hà catturatu u galeone spagnolu assai armatu di u tesoru Santisima Trinidad .

Azzione di u 30 di settembre di u 1639:

L' azione di u 30 di settembre di u 1639 hè stata una battaglia navale vicinu à Mormugão, ghjustu à u sudu di Goa, in India, quandu un squadrone di 9 navi olandesi hà catturatu è distruttu 3 galeoni portughesi.

Azzione di u 30 di settembre di u 1681:

L' azione di u 30 di settembre di u 1681 hè stata una lotta di 2 ore chì si hè svolta u 30 di settembre di u 1681 vicinu à Capu San Vincenzu, è hè stata una vittoria per i Spagnoli annantu à u Brandeburgo, chì hà suffertu 10 morti è 30 feriti.

Azzione di u 30 di settembre di u 1780:

L' azione di u 30 di settembre di u 1780 hè stata un ingaghjamentu navale minore à u largu di e Bermuda, induve l' HMS Pearl hà catturatu Espérance , una fregata francese di 32 cannoni lanciata in u 1779.

Assediu di Porto Ferrajo:

L' assediu di Porto Ferrajo hè statu un tentativu francese di furzà a resa di a cità fortezza toscana di Porto Ferrajo in l'isula d'Elba dopu à l'occupazione francese di a Toscana cuntinentale in u 1801 durante e guerre rivoluzionarie francesi. A guarnigione tuscana era assai numerosa, ma hà ricevutu un sustegnu significativu da e forze di a Marina Reale britannica chì cuntrullavanu u Mari Tarraniu è assicuravanu chì e pruviste ghjunghjessinu à a guarnigione è chì i cunvoi francesi di rifornimentu fussinu intercettati. I Francesi anu iniziatu l'assediu cù 1.500 omi di maghju 1801, dopu rinfurzati à più di 5.000, ma ùn anu pussutu fà impressione nantu à e difese di a furtezza, circhendu invece di fà fami i difensori sottumessi cù u sustegnu di una squadra di fregate di a Marina francese chì operanu fora a costa.

Cattura di a goletta Bravo:

A Cattura di a goletta Bravo hè stata una battaglia navale trà i tagliatori di u Serviziu di Tagliu di i Revenuti di i Stati Uniti è una di e nave pirate di Jean Lafitte.

Azzione di u 31 di ghjennaghju 1748:

L' azione di u 31 di ghjennaghju 1748 hè stata una battaglia navale minore di a Guerra di Successione d'Austria trà duie navi navali reali britanniche è una nave navale francese di linea. A battaglia finì cù a cattura di a nave francese di a linea Le Magnanime .

Azzione di u 31 di lugliu 1712:

Sta battaglia si hè svolta u 31 di lugliu di u 1712 à sudeste di Rügen, in u mare Balticu, durante a Grande Guerra di u Nordu. U situ hè cunnisciutu cum'è Neues Tief in alimanu, Nydyp in danese, è Nya Djupet in svedese. L'azzione ùn hè stata cunclusiva.

Azzione di u 31 di lugliu 1793:

L' azione di u 31 di lugliu di u 1793 era un impegnu inconcludente trà una fregata di a Royal Navy britannica è una fregata francese à u largu di a costa di u New Jersey in u primu annu di e Guerre Revoluzionarie Francesi. U capitanu britannicu, George Courtenay di u HMS Boston , era ghjuntu di New York u 28 di maghju è hà deliberatamente travestitu a so nave da una nave francese, ingannendu un ufficiale francese chì ghjunghjia à bordu è u facia prigiuneru di guerra. Courtenay hà dunque mandatu un missaghju in New York, duv'ellu sapia chì una fregata francese era à l'ancura, sfidendu u capitanu francese à battesi in i trè ghjorni dopu. A sfida hè stata accettata è largamente diffusa in tutta a cità, cusì chì quandu u Capitanu Jean-Baptiste-François Bompart di Embuscade hà partutu per scuntrà Courtenay a matina di u 31 di lugliu, a costa hè stata affollata da migliaia di turisti.

Azzione di u 31 di marzu di u 1800:

L' azione di u 31 di marzu di u 1800 era un impegnu navale di e Guerre Revoluzionarie Francesi cummattute trà una squadra di a Marina Reale è una nave di linea di a Marina francese fora di Malta in u Mediterraniu. Di marzu 1800 La Valletta, a capitale maltesa, era stata assediata da diciott'anni è u fornimentu di cibu era gravemente impoveritu, un prublema aggravatu da l'intercepzione è a scunfitta di un cunvoy francese di rifornimentu à a mità di ferraghju. In un sforzu per uttene simultaneamente aiutu da a Francia è riduce u numeru di persunale mantenutu in a cità, u cumandante navale di l'isula, u contraamirale Pierre-Charles Villeneuve, hà urdinatu à u so subordinatu u contraamirale Denis Decrès di mette in mare cù u grande nave di a linea Guillaume Tell , chì era ghjunta in u portu pocu prima di l'iniziu di l'assediu di settembre 1798. Più di 900 omi sò stati purtati à bordu di a nave, chì avia da navigà per Tulò sottu a cuperta di u bughju u 30 di marzu.

Battaglia di Møn:

A Battaglia di Møn , cunnisciuta ancu cum'è Battaglia di Lolland , si hè svolta da u 31 di Maghju à u 1u di Ghjugnu 1677, in u quadru di a Guerra di Scania. Un squadrone svedese più chjucu cumandatu da l'Ammiragliu Erik Sjöblad hà pruvatu à partì da Göteborg per unisce si à a principale flotta svedese in u Balticu Hè stata intercettata da una forza danese superiore sottu Niels Juel è decimata in u corsu di dui ghjorni. I Svedesi anu persu 8 navi è più di 1500 omi morti, feriti o catturati, cumpresu l'ammiragliu Sjöblad stessu, mentre chì e perdite danesi eranu insignificanti.

Azzione di u 31 di Maghju 1762:

L' Azione di u 31 di Maghju 1762 hè stata un ingaghjamentu navale minore chì si hè fattu à u largu di a costa spagnola à u largu di Cadice, trà una fregata navale reale britannica è una balata contr'à una fregata spagnola durante a Guerra Anglo-Spagnola recentemente dichjarata (1762-63). Quandu a nave spagnola si hè resa, hè statu trovu chì purtava una grande carica d'oru è d'argentu chì purtaria à a più grande quantità di premiu attribuita à i battelli di guerra britannichi.

Azzione di u 31 di Maghju 1796:

L' azione di u 31 di maghju 1796 hè stata una piccula azzione durante e guerre rivoluzionarie francesi in cui un squadrone di a Royal Navy sottu u cumandamentu di u cummodore Horatio Nelson, in a nave di terza freccia di 64 cannoni di a linea HMS Agamemnon , hà catturatu un francese di sette navi cunvò chì navigava longu à a costa da Mentone à Vado in u Mediterraniu. L'Inglesi anu riesciutu à catturà tuttu u cunvu, cù minime vittime per elli.

Azzione di u 30 di maghju 1798:

L' azione di u 30 di maghju 1798 hè stata un ingaghjamentu navale minore trà un picculu squadrone britannicu è un picculu squadrone francese à u largu di e coste di a Normandia, in Francia durante e guerre rivoluzionarie francesi. Una forza di bloccu britannica, chì avia fattu pattuglie in a regione dopu à a battaglia di St Marcou prima di u mese, hà scontru duie navi francesi chì anu tentatu di navigà inosservatu trà Le Havre è Cherbourg. Chjudendu cù i Francesi, u cumandante britannicu Sir Francis Laforey hà cercatu di purtà e navi francesi à a battaglia mentre anu pruvatu à vultà in daretu à Le Havre prima chì a squadra britannica pudessi attaccà. I Francesi ùn anu pussutu scappà, è a nave di Laforey, a quinta tarifa HMS Hydra , hà impegnatu a corvetta francese Confiante , mentre chì duie navi britanniche più chjuche caccianu u Vésuve .

Azzione di u 31 di Maghju 1809:

L' Azione di u 31 di Maghju 1809 hè stata una sciarra navale in a Baia di Bengala durante e Guerre Napoleoniche. Durante l'azzione, un cunvu Onorevule di e Cumpagnie di l'Indie Orientali chì trasportava merci di più di 500 000 sterline hè statu attaccatu è in parte catturatu da a fregata francese Caroline . I trè Indiameni Orientali chì cumpunevanu u cunvu luttavanu contr'à u so avversariu cù e so batterie di cannone ma eranu infine menu putenti, menu manuvrabili è menu addestrati di u so avversariu è sò stati scunfitti unu à unu; solu u più chjucu di i trè hè scappatu. L'azione hè stata a prima di una serie di attacchi à cunvoyi impurtanti in l'Oceanu Indianu da parte di cruciers francesi chì operanu da Île de France è Île Bonaparte durante una campagna concertata contr'à u trasportu britannicu in a regione.

Azzione di u 3 d'aprile di u 1836:

A Battaglia di Matamoros era un impegnu navale durante a Rivoluzione di u Texas u 3 d'aprile di u 1836, trà u brigantinu Montezuma di a Marina Messicana è a goletta Invincible di a Marina di u Texas. A nave messicana hè stata superata è colpita ripetutamente prima di sbarcà è esse abbandunata. U Portu di Matamoros, cunnisciutu ancu cum'è Los Brazos de Santiago, era a basa primaria di rifornimentu di l'armata messicana per l'operazioni di u generale Santa Anna, chì fù finalmente scunfittu u 21 d'aprile di u 1836, fora di Houston à a battaglia di San Jacinto.

Assediu di Porto Ferrajo:

L' assediu di Porto Ferrajo hè statu un tentativu francese di furzà a resa di a cità fortezza toscana di Porto Ferrajo in l'isula d'Elba dopu à l'occupazione francese di a Toscana cuntinentale in u 1801 durante e guerre rivoluzionarie francesi. A guarnigione tuscana era assai numerosa, ma hà ricevutu un sustegnu significativu da e forze di a Marina Reale britannica chì cuntrullavanu u Mari Tarraniu è assicuravanu chì e pruviste ghjunghjessinu à a guarnigione è chì i cunvoi francesi di rifornimentu fussinu intercettati. I Francesi anu iniziatu l'assediu cù 1.500 omi di maghju 1801, dopu rinfurzati à più di 5.000, ma ùn anu pussutu fà impressione nantu à e difese di a furtezza, circhendu invece di fà fami i difensori sottumessi cù u sustegnu di una squadra di fregate di a Marina francese chì operanu fora a costa.

Azzione di u 3 di ferraghju di u 1812:

L' azzione di u 3 di ferraghju di u 1812 hè stata un insolitu impegnu navale minore à u largu di a costa occidentale di Haiti trà una fregata britannica è una fregata pilotata da una coalizione sciolta di ribelli haitiani. A battaglia hè stata cummattuta in u cuntestu di e guerre napoleoniche è u crollu di u guvernu in Haiti dopu à a Rivoluzione haitiana ottu anni prima. Dopu chì i Francesi fussinu stati espulsi da Haiti in u 1804, a nova nazione indipendente hè stata prima guvernata da Jean-Jacques Dessalines, chì hè statu assassinatu in u 1806 è rimpiazzatu da dui di i so cunsiglieri, Henri Christophe è Alexandre Pétion. Questi guverni dividenu u paese trà elli è in a situazione pulitica cunfusa chì seguita unepoche di feudi minori apparsu, cumpresa una guidata da Jérôme Maximilien Borgella in u suduveste di l'isula chjamata Sud. A piccula Marina haitiana hà abbandunatu Borgella, chì hà equipagiatu i battelli cù una cullizzioni di marinari di parechji paesi, guidata da un notu corsariu chjamatu Gaspard.

Azzione di u 3 di lugliu 1810:

L' azione di u 3 di lugliu di u 1810 hè stata un ingaghjamentu navale minore di e guerre napoleoniche, in cui una squadrata di fregate francese sottu Guy-Victor Duperré hà attaccatu è scunfittu un cunvaghju di l'Onorevole Compagnia di l'Indie Orientali Indiameni Orientali vicinu à l'Isule Comore. Durante l'impegnu u cunvu britannicu hà resistitu assai è hà suffertu forti perdite ma duie navi sò state finalmente custrette à rende si. Si trattava di u flagship britannicu Windham , chì alluntanava l'squadra francese per permette à a nave supravvivente Astell di scappà, è Ceylon . L'impegnu hè statu u terzu successu di l'attaccu francese à un cunvoyu di l'Oceanu Indianu in pocu più d'un annu, e fregate francese facendu parte di una squadruna chì opera da l'Île de France sottu u cummandore Jacques Hamelin.

Azzione di u 3 di ghjugnu 2007:

L' azzione di u 3 di ghjugnu di u 2007 hè accaduta dopu chì una nave di sbarcamentu di u portu di a Marina di i Stati Uniti hà attaccatu i pirati dirottendu un cargo.

Azzione di u 3 di marzu di u 2009:

L' azione di u 3 di marzu di u 2009 s'hè fatta quandu a fregata tedesca di classe Bremen Rheinland-Pfalz hà cacciatu è catturatu un sciff pirata in u golfu di Aden, dopu chì e persone à bordu di u picculu battellu tiressinu è anu pruvatu à piantà u cisterna di pruprietà tedesca MV Currieru . L'operazione hà marcatu a prima volta chì a Marina tedesca hà catturatu una nave ostile in mare dapoi a seconda guerra mundiale.

Azzione di u 3 di Maghju 1657:

L' azzione di u 3 di maghju di u 1657 hè stata una battaglia accaduta u 3 di maghju di u 1657 è hè stata una vittoria per a Republica di Venezia nantu à a flotta ottumana d'Alger. E vittime veneziane sò state 117 tombe è 346 ferite. Pochi detagli sò cunnisciuti.

Battaglia di Göteborg:

A battaglia di Göteborg hè stata una prova danese di distrughje l'squadra svedese in Göteborg, chì era guidata da Olof Strömstierna. I Danesi eranu guidati da u famosu Peter Tordenskjold. A difesa terrestre svedese era guidata da Fredrik di Assia, è era custituita da e batterie terrestri Billingen è Rya Nabbe cù 12 fucili ciascuna, è a furtezza Älvsborg, chì avia 400 suldati cù 90 fucili.

Azzione di u 3 di Maghju 1920:

L' azione di u 3 di maghju 1920 hè stata una breve azione à nave unica combattuta durante a Guerra Civile Russa trà a Marina francese è a Russia sovietica.

Azzione di u 3 d'ottobre 1624:

L' azzione di u 3 d'ottobre 1624 hè stata un impegnu navale chì si hè fattu vicinu à l'isula San Petru, in Sardegna, durante a guerra contr'à i corsari di Barbarìa. Un squadrone di galere di u Regnu di Napuli (Spagna), di u Granducatu di Toscana è di i Stati Papali sott'à Diego Pimentel hà impegnatu un squadrone di sei navi algeriane sottu Azan Calafate. L'Algeriani sò stati scunfitti, u so flagship hè statu distruttu, è quattru navi sò stati catturati. Inoltre, i schiavi cristiani ch'elli avianu eranu liberati.

Azzione di u 3 di settembre di u 1773:

Sta battaglia minore hè stata u 3 di settembre di u 1773 trà a Russia è l'Imperu Ottumanu durante a Guerra Russo-Turca (1768-1774). Fonte alternativa (Chernyshev): A crociera in una squadra sottu à Kinsbergen, u 23 d'Agostu è u 5 di Settembre anu vistu duie volte una forza ottumana, ma apparentemente a forza ottumana ùn s'hè impegnata.

Azzione di u 4 d'aprile 1808:

L' azione di u 4 d'aprile 1808 era un impegnu navale à u largu di a costa di Rota vicinu à Cadiz, Spagna induve e fregate navali reali Mercuriu , Alceste è Grasshopper anu intercettatu un grande cunvaghju spagnolu prutettu da vinti cannoni è un trenu di batterie vicinu à a costa.

Azzione di u 4 d'aprile 1918:

L' azione di u 4 d'aprile 1918 hè stata una azzione navale cummattuta in qualchì locu in l'Oceanu Atlanticu durante a Prima Guerra Mundiale. Un U-boat Kaiserliche Marine non identificatu hà attaccatu trè trasporti armati di l'Armata è di a Marina di i Stati Uniti, ma ùn hà micca fattu danni à e nave americane prima ch'ella fussi affundatu.

Azzione di u 4 d'aprile 1941:

L' azione di u 4 d'aprile 1941 hè stata una battaglia navale cummattuta durante a Campagna Atlantica di a Siconda Guerra Mundiale. Un assaltatore di cummerciu tedescu hà scontru un cruiser ausiliare britannicu è l'ha affundita cù pesanti perdite dopu à un'ora di lotta.

Azzione di u 4 d'Agostu 1800:

L' azione di u 4 d'Agostu 1800 hè stata un impegnu navale altamente insolitu chì si hè fattu à u largu di a costa brasiliana durante e Guerre Revoluzionarie Francesi. Una forza di fregata francese chì avia attaccatu u cummerciu britannicu fora di l'Africa Occidentale s'avvicinò è pruvò à attaccà un cunvaghju di preziosi Indiameni Orientali, navi mercantili grandi è assai armate chì navigavanu da Gran Bretagna à l'India Britannica è a Cina, duie navi chì navigavanu per Botany Bay, è un baleneru navigà per a pesca di e balene di u Mari di u Sud. A piccula nave britannica di a linea HMS Belliqueux hà scortatu u cunvu, chì altrimente duvia cuntà nantu à l'armamentu individuale di e nave per prutegge li da l'attaccu. A causa di a so grande dimensione, l'Indiamini Orientali pudianu esse cunfunditi cù navi di linea à distanza, è u cumandante francese u cummodore Jean-François Landolphe era senza nervi quandu u cunvu furmò una linea di battaglia. Supponendu chì u so scopu sia una flotta di navi da guerra putenti si hè giratu per fughje è u cumandante britannicu, u capitanu Rowley Bulteel, hà urdinatu immediatamente una persecuzione. Per priservà l'impressione di navi da guerra, hà urdinatu ancu à quattru di i so più putenti Indiameni Orientali di unisce si à a caccia.

Azzione di u 4 di ferraghju di u 1781:

L' azzione di u 4 di ferraghju di u 1781 hè stata un ingaghjamentu navale minore accadutu u 4 di ferraghju di u 1781 à u largu di u Sombrero, in Anguilla, trà una forza britannica di duie navi di linea è una fregata sott'à u cumandamentu di u Capitanu Francis Reynolds-Moreton, 3 ° Barone Ducie è una fregata olandese chì escortava trenta navi mercanti sottu u cumandamentu di u contramirale Willem Krull, è resultò in a cattura di tutti i navi olandesi presenti da i britannichi. A battaglia hè accaduta subitu dopu chì una forza spediziunaria britannica sottu u cumandamentu di l'Ammiragliu George Brydges Rodney avia catturatu a culunia Olandese di Sint Eustatius durante e fasi d'apertura di a Quarta Guerra Anglo-Olandese, un cunflittu risultatu da e tensioni trà u Regnu di Gran Bretagna è u Repubblica Olandese nantu à u sustegnu Olandese per i ribelli americani durante a Guerra Revoluzionaria.

Azzione di u 4 di ghjennaghju 1781:

L' azione di u 4 di ghjennaghju 1781 hè stata una battaglia minore di a Guerra di Indipendenza Americana. Una divisione di fregate francese, in partenza da Brest, hà scontru duie navi britanniche di linea di 74 cannoni. E fregate anu pruvatu à fughje i so avversarii più forti, ciò chì hà datu a caccia. Una di e fregate si hè sacrificata per permette à l'altri di fughje.

Azzione di u 4 di lugliu di u 1773:

L' azzione di u 4 di lugliu di u 1773 hè stata un impegnu di a prima Guerra Russo-Turca (1768-74), trà unità navali di l'Imperu Russu è l'Imperu Ottumanu.

Azzione di u 4 di ghjugnu 1565:

Sta battaglia si hè fatta u 4 di ghjugnu 1565 trà una flotta alleata di 33 navi danesi è di Lübecker, sottu Trolle, è una flotta svedese di forse 49 navi, sottu Klas Horn. Dopu, i Danesi si sò ritirati in Køge Bay, à u sudu di Copenaghen, induve Trolle hè mortu di e so ferite u 25 di ghjugnu. U so Secondu, Jørgen Brahe, hè mortu di frebba u 28 di ghjugnu.

Battaglia di u 4 di Maghju:

A Battaglia di u 4 di Maghju hè stata cummossa in mare apertu vicinu à Salvador, Bahia, u 4 di Maghju di u 1823, trà a Marina brasiliana, sott'à u cumandamentu di un anzianu ammiragliu di a Marina Reale Britannica, Thomas Cochrane, è di a Marina Portuguesa durante a Guerra Brasiliana di Indipendenza.

Azione di u 4 di Maghju 1917:

L' azione di u 4 di Maghju 1917 hè stata un impegnu navale è aereu di a Prima Guerra Mundiale in u Mare di u Nordu. L'azzione hè stata trà u Zeppelin Tedesco LZ 92, parechji sottumarini tedeschi è una forza navale guidata da u cruiser ligeru australianu HMAS Sydney . L'azione ùn hè stata cunclusiva senza vittime da ogni parte, cuncludendu quandu u Zeppelin avia lampatu tutte e so bombe è i cruiser avianu spesu tutte e so munizioni antiaeree.

Battaglia di Capu San Vincente (1641):

A battaglia di Capu San Vincentu di u 1641 si hè svolta u 4 di nuvembre di u 1641 quandu una flotta spagnola cumandata da Don Juan Alonso de Idiáquez e Robles hà intercettatu una flotta olandese guidata da Artus Gijsels durante a Guerra di l'Ottanta Anni. Dopu à una battaglia feroce dui battelli olandesi sò stati persi ma l'Olandesi anu dichjaratu chì solu un centu di i so omi sò stati tombi; a flotta spagnola hà ancu persu dui navi ma più di mille morti. A flotta olandese dannighjata hè stata ubligata à abbandunà u so attaccu previstu annantu à a flotta tesorera spagnola.

Battaglia di Køge Bay (1710):

Sta battaglia indecisa si hè svolta u 4 d'ottobre 1710, durante a Grande Guerra di u Nordu, in a baia di Køge, ghjustu à u sudu di Copenaghen. A Danimarca avia 26 navi di linea è 5 fregate cù cannoni 1808, è a Svezia avia 21 navi di linea è parechje fregate cù 1512 cannoni. A nave danese Dannebroge hà splusatu è di l'equipaggiu di 550 persone solu 9 sò sopravvissuti. I battelli svedesi Tre Kronor è Prinsessan Ulrika Eleonora sò incalfati. Per via di u clima a battaglia ùn pudia micca cuntinuà. Tuttavia, a flotta svedese hà sappiutu affundà è catturà un cunvoy danese di navi di trasportu chì duvianu imbarcà una forza d'invasione russa in Danzig. L'azione in Køge Bugt hà verificatu quelli piani d'invasione russi di Svezia.

Battaglia di Les Formigues:

A battaglia navale di Les Formigues (catalana) hà avutu probabilmente a mane di u 4 di settembre di u 1285 vicinu à l'isule di Les Formigues, in Catalogna, à circa 85 km à u nordeste di Barcellona, ​​quandu una flotta di galera catalano-siciliana comandata da Ruggeru di Lauria hà scunfittu un francese è Flotta genovese di galera cumandata da Guilhem de Lodeva, Henry di Mari, è John de Orrea.

Azzione di u 4 di settembre di u 1782:

L' azione di u 4 di settembre di u 1782 hè stata un picculu impegnu navale luttatu da l'Île de Batz trà una fregata navale francese, Hébé , è una fregata navale reale, HMS Rainbow . Sta battaglia hè stata nutevuli cum'è u primu usu currettu di una carronade, è cusì efficace hè stata questa arma chì u cumandante francese si rese subitu subitu dopu à u primu passaghju.

Azione di u 5 d'aprile 2010:

L' Azione di u 5 d'aprile 2010 hè stata una azzione di a Marina Reale Olandese per liberà a nave container MV Taipan chì era stata presa da i pirati somali. Hè accadutu durante l'Operazione Atalanta di l'Unione Europea.

Incursione nantu à Griessie:

U Raid in Griessie hè statu un attaccu britannicu annantu à u portu olandese di Griessie in Java in Indie Orientali Olandesi in Dicembre 1807 durante e Guerre Napoleoniche. L'incursione hè stata l'ultima azzione in una serie di impegni combattuti da a squadra britannica basata in l'Oceanu Indianu contr'à e forze navali olandesi in Java, è hà compiu a distruzzione di l'squadra olandese cù u scruppamentu di trè navi di a linea, l'ultima Navi di guerra olandesi in a regione. L'esquadra britannica - sottu u cumandamentu di u contraammiragliu Sir Edward Pellew - hà cercatu di eliminà l'Olandesi in un sforzu per salvaguardà a rotta cummerciale cù a Cina, chì attraversava u Strettu di Malacca è era in una gamma di raiders olandesi chì operanu da u principale Javan portu di Batavia. In l'estate di u 1806, e fregate britanniche anu ricunnisciutu l'acque di Iavan è anu catturatu duie fregate olandesi, incuraghjendu Pellew à guidà un attaccu maiò nantu à Batavia chì hà distruttu l'ultima fregata olandese è parechji battelli di guerra più chjucu. Tuttavia, prima di u raid di Batavia, u contra-ammiragliu olandese Hartsinck avia urdinatu à e so navi di linea di navigà versu u livante, induve si sò riparati in Griessie, vicinu à Sourabaya.

A spedizione di Troude in i Caraibi:

A spedizione di Troude in i Caraibi hè stata un'operazione navale da una forza francese sottu u cummodore Amable-Gilles Troude durante e guerre napoleoniche. L'escuadrone francese partì da Lorient in ferraghju 1809 in un tentativu di ghjunghje è rifornisce a culunia isulana di Martinica in u Mare di i Caraibi, dopu sott'à l'invasione da una forza di spedizione britannica. A forza hè ghjunta troppu tardi per influenzà u risultatu di l'invasione riesciuta è si hè riparatu da una squadra britannica in l'Îles des Saintes, induve sò stati bluccati da una parte di a flotta di l'invasione britannica, guidata da u vicealmirante Sir Alexander Cochrane. Duie settimane dopu à l'arrivu di e nave francese, e truppe britanniche invadenu è catturavanu i Saintes, custruendu batterie di mortaiu per bombardà a squadra francese. Cù a so pusizione insostenibile, u cummudore Troude hà decisu di sbuccà.

Azzione di u 5 di lugliu di u 1942:

L' azione di u 5 di lugliu di u 1942 hè stata un impegnu navale combattutu durante a Campagna Isole Aleutiane di a Siconda Guerra Mundiale. Durante l'azione, u sottumarinu americanu USS Growler hà attaccatu trè navi di guerra imperiale giappunese ancorate à l'isula di Kiska. Era a prima azzione di carriera Growler L 'e finìu cu la perdita di dicini di marinari Japanese.

Azzione di u 5 di Maghju 1794:

L' azione di u 5 di maghju 1794 hè stata un ingaghjamentu navale minore cumbattutu in l'Oceanu Indianu durante e Guerre Revoluzionarie Francesi. Un squadrone britannicu avia bluccatu l'isula francese di l'Isula di Francia dapoi u principiu di l'annu, è à u principiu di u 5 di maghju hà scupertu duie navi chì s'avvicinavanu di a so pusizione. Quandu e strane navi si avvicinavanu, sò state ricunnisciute cum'è a fregata francese Duguay Trouin , chì era stata catturata da a Cumpagnia di l'Indie Orientali l'annu prima, è un picculu briganti. Facendu usu di un ventu favurevule, a squadra britannica hà cacciatu i novi arrivati, chì sò scappati. A caccia hè stata corta, chì Duguay Trouin era un poviru marinaru cù parechji di l'equipaghji malati è incapaci di presentassi per u serviziu. A fregata britannica HMS Orpheus hè stata a prima à ghjunghje, è hà subitu disattivatu cumpletamente a fregata francese, rastrellendu cù successu a nave chì si ribaltava. Dopu un'ora è vinti minuti u capitanu francese si rese, u capitanu Henry Newcome d' Orfeu pigliendu a nave catturata è purtendu u so premiu in portu in India.

Azzione di u 5 di nuvembre 1813:

L' azione di u 5 di nuvembre di u 1813 hè stata un brevi scontru navale durante e guerre napoleoniche, trà una parte di a Flotta Britannica di u Mediterraniu guidata da u vicealmirante Sir Edward Pellew, è una forza francese sottu u contramirale Julien Cosmao-Kerjulien. L'impegnu si hè fattu fora di u portu francese di Tulò.

Azzione di u 5 di nuvembre 1916:

L' azzione di u 5 di nuvembre 1916 hè stata un impegnu navale di a Prima Guerra Mundiale. L'azione hè stata combattuta trà un sottumarinu di a Marina Reale è un squadrone di dreadnought di a Marina Imperiale Tedesca. Questa azzione si hè svolta in i mesi dopu à a Battaglia di Jutland è hè significativa in quantu hà segnalatu un cambiamentu impurtante in a pulitica navale tedesca.

Incursione nantu à Genuva:

U Raid à Genuva hè statu un ingaghjamentu navale minore cumbattutu in u portu di a cità italiana di Genuva durante u primu annu di e Guerre Revoluzionarie Francesi. E forze Ripubblicane Francesi in u Mediterraniu, sott'à a pressione di l'armate austriache è spagnole, insurrezioni royaliste è bloccu britannicu avianu subitu a perdita di a so basa navale principale è a flotta stazionata quì quandu e forze britanniche sott'à Lord Hood anu presu Tolone à l'invitu di a faczione royalista di a cità . I sopravviventi di a flotta francese sò stati spargugliati in tuttu u Mediterraniu, parechji si rifughjanu in porti neutrali italiani, cumprese e fregate Modeste à Genuva è Impérieuse à Livornu.

Azzione di u 5 d'ottobre 1804:

A Battaglia di Capu Santa Maria hè stata un impegnu navale chì si hè fattu à u largu di a costa portoghese meridionale, in u quale un squadrone britannicu sottu u cumandamentu di u cummodore Graham Moore hà attaccatu è scunfittu un squadrone spagnolu cumandatu da u brigadier Don José de Bustamante y Guerra, durante u tempu di pace .

Azzione di u 5 di settembre di u 1782:

L' azione di u 5 di settembre di u 1782 si hè fatta durante a Guerra d'Indipendenza Americana trà duie fregate di a Marina francese, Aigle è Gloire , è una sola nave britannica di 74 cannoni di a linea HMS Hector . In una battaglia di dui ghjorni, e duie fregate anu dannighjatu gravemente à Hector è ùn anu riesciutu à catturalla solu quandu un squadron britannicu hè apparutu à l'orizonte. I Francesi si sò ritirati, ma Hector hà sbulicatu pochi ghjorni dopu dopu l'uraganu di l'Atlanticu Centrale di u 1782.

Azzione di u 5 di settembre di u 1918:

L' Azione di u 5 di Settembre di u 1918 hè stata una battaglia navale à 200 mi di e coste di Francia in l'Atlanticu Nordu durante a Prima Guerra Mundiale.

Azzione di u 5 di settembre di u 1918:

L' Azione di u 5 di Settembre di u 1918 hè stata una battaglia navale à 200 mi di e coste di Francia in l'Atlanticu Nordu durante a Prima Guerra Mundiale.

Azzione di u 7 d'aprile 1800:

L' azione di u 7 d'aprile 1800 hè stata un ingaghjamentu navale minore cummattutu trà un squadrone britannicu chì bluccava a basa navale spagnola di Cadice è un cunvu di 13 navi mercanti spagnole scortate da trè fregate, in direzzione di e culunie spagnole in l'America. L'escuadrone di bloccu era custituitu da e nave di a linea HMS Leviathan è HMS Swiftsure è a fregata HMS Emerald , cumandata da u contramirale John Thomas Duckworth in Leviathan . U cunvu spagnolu hà partitu da Cadice u 3 d'aprile di u 1800 è hà scontru u squadron di Duckworth dui ghjorni dopu. I Spagnoli anu pruvatu à fughje; Emerald hà riesciutu à catturà una nave à principiu di u 6 d'aprile. L'Inglesi anu pigliatu un brigantinu a mane dopu è l'squadra britannica si hè divisa à a ricerca di u restu.

Battaglia di Block Island:

A Battaglia di Block Island hè stata una sciarra navale chì si hè svolta in l'acqui di u Rhode Island durante a Guerra Revoluzionaria Americana. A Marina Cuntinentale sott'à u cumandamentu di u Commodore Esek Hopkins era di ritornu da una razza riesciuta nantu à Nassau quandu hà scontru HMS Glasgow , una barca di spedizione di a Royal Navy.

Azzione di u 6 d'aprile 1809:

L' azione di u 6 d'aprile 1809 hè stata una piccula battaglia navale combattuta trà a fregata francese Niémen è parechje fregate britanniche, principalmente HMS Amethyst , in u quadru di u bloccu di Brest, in Francia durante e guerre napoleoniche. Durante e guerre, una parte centrale di a strategia britannica era di isolà i porti francesi da u cummerciu internaziunale in un tentativu di limità l'importazioni francesi di alimenti è di forniture militari è simultaneamente di dannà l'ecunumia francese. Per ghjunghje, e navi di guerra britanniche mantenevanu una vigilia costante à u largu di a costa francese, attaccendu e nave chì anu pruvatu à entre o lascià i porti francesi. Malgradu a minaccia chì i so navi anu affruntatu, a cumunicazione è u trasferimentu di pruvisti trà a Francia è e so culunie era vitale per u sforzu di guerra francese, è a Marina francese hà fattu custanti tentativi di svasà i squadroni britannichi patrullanti. À a fine di u 1808, un squadrone francese significativu hè statu spiazzatu in l'Isula di Francia per disturbà u cummerciu britannicu in l'Oceanu Indianu. Sta forza hà bisognu di rinfurzà è di furnisce da a Francia, è sò stati fatti tentativi periodichi per ghjunghje à u cunvaghju isolatu cù nuove fregate, a prima di e quali era Niémen .

Battaglia di Gangut:

A battaglia di Gangut hè accadutu u 27 di lugliu Jul. / 7 di austu 1714 Greg. durante a Grande Guerra di u Nordu (1700-21), in l'acqui di a baia di Riilahti, à u nordu di a penisula di Hanko, vicinu à u situ di a moderna cità di Hanko, Finlandia, trà a Marina Svedese è a Marina Imperiale Russa. Hè stata a prima vittoria impurtante di a flotta russa in a so storia.

A spedizione di Linois in l'Oceanu Indianu:

A spedizione di Linois in l'Oceanu Indianu hè stata un'operazione di incursione cummerciale lanciata da a Marina francese durante e Guerre Napoleoniche. U contra-ammiragliu Charles-Alexandre Durand Linois hè statu urdinatu à l'Oceanu Indianu in u so flagship Marengo in marzu 1803 accumpagnatu da un squadrone di trè fregate, pocu prima di a fine di a Pace d'Amiens. Quandu a guerra trà Gran Bretagna è Francia scoppiò in settembre 1803, Marengo era à Pondicherry cù e fregate, ma scappò da un squadrone britannicu mandatu per intercettallu è ghjunse à l'Isula di Francia. E grande distanze trà e basi navali in l'Oceanu Indianu è e risorse limitate dispunibuli per i cumandanti britannichi in a regione anu resu difficiule di cuncentrazione di forze suffirenziali per cumbatte un squadrone di sta taglia, è Linois hà dopu pussutu sustene a so campagna per trè anni. Da l'Isula di Francia, Linois è e so fregate anu iniziatu una seria d'attacchi à u cummerciu britannicu attraversu l'Oceanu Indianu Orientale, destinatu specificamente à i grandi cunvai di l'Indiamini Orientali chì eranu vitali per u mantenimentu di u cummerciu in l'Imperu Britannicu è per l'ecunumia britannica. Ancu s'ellu hà avutu un numeru di successi contr'à e nave mercantili individuali è u picculu postu cummerciale britannicu di Bencoolen, u primu test militare di l'squadra di Linois hè venutu à a battaglia di Pulo Aura u 15 di ferraghju di u 1804. Linois hà attaccatu a Flotta Cinese Britannica indifesa, cumposta da 16 preziosi Indiameni Orientali è altri 14 navi, ma ùn riescenu à pressà a so superiorità militare è si ritiravanu senza catturà una sola nave.

Azzione di u 6 di Dicembre di u 1782:

L' Azione di u 6 di Dicembre di u 1782 hè stata un scontru navale principalmente cummattutu trà HMS Ruby è a nave francese Solitaire à u largu di a costa di a Martinica. Ruby hà scunfittu facilmente u Solitaire .

Azione di u 6 di Dicembre 1941:

L' azione di u 6 di dicembre di u 1941 hè stata una cunfrontazione trà e marine bulgare è sovietiche in u Mari Neru durante a seconda guerra mundiale, avendu accadutu vicinu à a costa bulgara in Capu Emine.

Azzione di u 6 di ferraghju di u 1799:

L' azione di u 6 di ferraghju di u 1799 hè stata una piccula azzione navale chì si hè svolta durante e guerre rivoluzionarie francesi fora di l'isula di Maiorca trà duie navi di a Marina Reale è duie fregate navali spagnole.

Battaglia di San Dumenicu:

A Battaglia di San Dumenicu hè stata una battaglia navale di e guerre napoleoniche cummattute u 6 di ferraghju di u 1806 trà squadroni di navi francesi è britannichi di a linea à u largu di a costa meridionale di a Capitania Generale coloniale spagnola occupata da i Francesi di Santo Domingo in i Caraibi.

Battaglia di San Dumenicu:

A Battaglia di San Dumenicu hè stata una battaglia navale di e guerre napoleoniche cummattute u 6 di ferraghju di u 1806 trà squadroni di navi francesi è britannichi di a linea à u largu di a costa meridionale di a Capitania Generale coloniale spagnola occupata da i Francesi di Santo Domingo in i Caraibi.

Azzione di u 6 di lugliu 1697:

Sta seria di battaglie si hè fatta in u 1697 quandu a flotta veneziana, sott'à Bartolomeo Contarini, hà cacciatu a flotta turca in u mare Egeiu.

Azzione di u 6 di lugliu 1746:

Per altre azzioni cù questu locu, vedi Battaglia di Negapatam (disambiguazione)

A spedizione di Troude in i Caraibi:

A spedizione di Troude in i Caraibi hè stata un'operazione navale da una forza francese sottu u cummodore Amable-Gilles Troude durante e guerre napoleoniche. L'escuadrone francese partì da Lorient in ferraghju 1809 in un tentativu di ghjunghje è rifornisce a culunia isulana di Martinica in u Mare di i Caraibi, dopu sott'à l'invasione da una forza di spedizione britannica. A forza hè ghjunta troppu tardi per influenzà u risultatu di l'invasione riesciuta è si hè riparatu da una squadra britannica in l'Îles des Saintes, induve sò stati bluccati da una parte di a flotta di l'invasione britannica, guidata da u vicealmirante Sir Alexander Cochrane. Duie settimane dopu à l'arrivu di e nave francese, e truppe britanniche invadenu è catturavanu i Saintes, custruendu batterie di mortaiu per bombardà a squadra francese. Cù a so pusizione insostenibile, u cummudore Troude hà decisu di sbuccà.

Azzione di u 6 di ghjugnu di u 1942:

L' azione di u 6 di ghjugnu di u 1942 hè stata una sola azzione di nave battuta durante a seconda guerra mundiale. U raider tedescu Stier hà scontru è affunditu u cisterna americanu SS Stanvac Calcutta mentre travagliava in l'Oceanu Atlanticu Meridionale à u largu di u Brasile.

Cattura di u Paquete de Maule:

U 6 di marzu di u 1866, durante a Guerra di l'Isule Chincha, a fregata spagnola à vapore Blanca hà catturatu u vapore cilantariu à rotazione laterale Paquete de Maule in u Golfu di Arauco.

Azzione di u 6 di Maghju 1801:

L' azione di u 6 di Maghju 1801 hè stata un ingaghjamentu navale minore trà a fregata 32-gun xebec El Gamo di a Marina Spagnola sottu u cumandamentu di Don Francisco de Torres è u moltu più chjucu 14-fucile HMS Speedy sottu u cumandamentu di Thomas, Lord Cochrane. El Gamo hè statu dopu catturatu. A scaramuccia hè notevuli per a grande disparità trà a dimensione è a putenza di focu di El Gamo è Speedy - a prima era circa quattru volte a dimensione, avia una putenza di focu assai più grande è un equipaggiu sei volte più grande di Speedy , chì avia un equipaggiu ridottu di 54 à u tempu di l'impegnu.

Dirottamentu di l'Università MV di Mosca:

U 5 di maghju di u 2010, i pirati somali anu deturnatu l'Università MV di Mosca , cisterna russa di bandiera liberiana, in u golfu di Aden. U so equipaggiu hè statu liberatu da u distruttore di a Marina russa u maresciallu Shaposhnikov u lindumane.

Battaglia di Patras (1772):

Sta battaglia si hè svolta u 6, 7 è 8 di nuvembre 1772, durante a Guerra Russo-Turca (1768-74) in u Golfu di Patras, in Grecia, quandu una flotta russa sottu Mikhail Konyaev scunfissi una forza ottumana di fregate è xebecs, distruggendu tutte e 9 fregate è 10 nantu à 16 xebec senza perde micca navi.

Azzione di u 6 di nuvembre 1794:

L' azione di u 6 di nuvembre di u 1794 hè stata un impegnu navale durante e guerre rivoluzionarie francesi. Dui navi britannichi di linea, HMS Alexander è HMS Canada sò stati intercettati mentre vultavanu in Gran Bretagna attraversu u mare celticu da un grande squadrone francese. L'escuadrone francese avia partutu da Brest à a ricerca di un cunvu britannicu internu in ottobre, ma hà scontru invece e duie nave britanniche chì tornavanu da scorta di un cunvu esternu. Ùn ci era statu alcun avvertimentu nantu à l'approcciu francese postu chì a forza britannica incaricata di guardà Brest era assente in Plymouth per via di a pulitica di gestisce un bloccu luntanu.

Azzione di u 6 di nuvembre 1794:

L' azione di u 6 di nuvembre di u 1794 hè stata un impegnu navale durante e guerre rivoluzionarie francesi. Dui navi britannichi di linea, HMS Alexander è HMS Canada sò stati intercettati mentre vultavanu in Gran Bretagna attraversu u mare celticu da un grande squadrone francese. L'escuadrone francese avia partutu da Brest à a ricerca di un cunvu britannicu internu in ottobre, ma hà scontru invece e duie nave britanniche chì tornavanu da scorta di un cunvu esternu. Ùn ci era statu alcun avvertimentu nantu à l'approcciu francese postu chì a forza britannica incaricata di guardà Brest era assente in Plymouth per via di a pulitica di gestisce un bloccu luntanu.

Azzione di u 6 d'ottobre 1779:

L' azione di u 6 d'ottobre di u 1779 hè stata un ingaghjamentu navale minore, ma famosu è furibondu, chì hà participatu à e prime fasi di a guerra trà Gran Bretagna è Francia in a Guerra Revoluzionaria Americana trà a fregata di a Royal Navy britannica HMS Quebec è a fregata Surveillante di a Marina francese . A battaglia hè finita cù una vittoria francese quandu u Quebec hè statu distruttu da una splusione.

Azzione di u 6 d'ottobre di u 1944:

L' azzione di u 6 d'ottobre di u 1944 hè stata un incidente di a seconda guerra mundiale induve un sottumarinu tedescu hè statu affundatu da un sottumarinu olandese mentre operava in u mare di Java. L'affundamentu facia parte di a campagna tedesca di U-boat in l'Oceanu Indianu è Pacificu.

Azzione di u 7 d'aprile 1800:

L' azione di u 7 d'aprile 1800 hè stata un ingaghjamentu navale minore cummattutu trà un squadrone britannicu chì bluccava a basa navale spagnola di Cadice è un cunvu di 13 navi mercanti spagnole scortate da trè fregate, in direzzione di e culunie spagnole in l'America. L'escuadrone di bloccu era custituitu da e nave di a linea HMS Leviathan è HMS Swiftsure è a fregata HMS Emerald , cumandata da u contramirale John Thomas Duckworth in Leviathan . U cunvu spagnolu hà partitu da Cadice u 3 d'aprile di u 1800 è hà scontru u squadron di Duckworth dui ghjorni dopu. I Spagnoli anu pruvatu à fughje; Emerald hà riesciutu à catturà una nave à principiu di u 6 d'aprile. L'Inglesi anu pigliatu un brigantinu a mane dopu è l'squadra britannica si hè divisa à a ricerca di u restu.

Azzione di u 7 d'aprile 1800:

L' azione di u 7 d'aprile 1800 hè stata un ingaghjamentu navale minore cummattutu trà un squadrone britannicu chì bluccava a basa navale spagnola di Cadice è un cunvu di 13 navi mercanti spagnole scortate da trè fregate, in direzzione di e culunie spagnole in l'America. L'escuadrone di bloccu era custituitu da e nave di a linea HMS Leviathan è HMS Swiftsure è a fregata HMS Emerald , cumandata da u contramirale John Thomas Duckworth in Leviathan . U cunvu spagnolu hà partitu da Cadice u 3 d'aprile di u 1800 è hà scontru u squadron di Duckworth dui ghjorni dopu. I Spagnoli anu pruvatu à fughje; Emerald hà riesciutu à catturà una nave à principiu di u 6 d'aprile. L'Inglesi anu pigliatu un brigantinu a mane dopu è l'squadra britannica si hè divisa à a ricerca di u restu.

Azzione di u 7 di Dicembre 1804:

L' Azione di u 7 di Dicembre 1804 hè stata una azzione navale minore chì si hè svolta à l'iniziu di e Guerre Napuleoniche. A nave Royal of the Navy HMS Polyphemus (64) sottu u cumandamentu di u Capitanu John Lawford, è a fregata HMS Lively (38) sottu u cumandamentu di u Capitanu Graham Hamond hà pigliatu a fregata spagnola Santa Gertrudis da Capu Santa Maria.

Azzione di u 7 di ferraghju di u 1813:

L' azione di u 7 di ferraghju di u 1813 hè stata una battaglia navale trà duie fregate uniformemente abbinate da a Marina francese è da a Marina Reale Britannica, Aréthuse è HMS Amelia . A battaglia hè stata cummattuta durante a notte di u 7 di ferraghju di u 1813 à l'Isule di Los, fora di Guinea. Hè duratu quattru ore, causendu danni significativi è vittime à i dui avversarii, è hà risultatu in un impasse. E duie navi si sò spartute è sò tornate à i so rispettivi porti di scalu, tramindui partiti rivindicendu a vittoria.

Azzione di u 7 di lugliu 1565:

Sta battaglia in a Guerra di u Sitt'anni di u Nordu si hè svolta u 7 di lugliu di u 1565 è hè stata una vittoria decisiva per una flotta svedese di 49 navi, sottu Klas Horn, nantu à una flotta combinata danese è Lübecker di 36 navi, sottu Otte Rud.

Azzione di u 7 di lugliu 1799:

L' azione di u 7 di lugliu di u 1799 era un ingaghjamentu navale minore di e guerre napoleoniche in cui a fregata spagnola 34 cannoni Nuestra Señora del Carmen hà catturatu u taglierinu armatu Penelope di 18 armi di a Royal Navy, chì era sottu u cumandamentu di Sir Frederick Maitland.

Raid à Dunkerque (1800):

U Raid à Dunkerque di u 7 di lugliu di u 1800 hè statu un attaccu da una forza britannica di a Marina Reale annantu à u ben difesu ancoraghju francese di Dunkerque in a Manica durante e Guerre Revoluzionarie Francesi. E forze navali francesi eranu state bluccate in i so porti durante u cunflittu, è spessu l'unicu metudu per attaccà li era attraversu i fucili o spedizioni "cut-out", in cui e barche purtavanu partiti di imbarcazione in u portu di notte, piglianu e navi à l'ancura è purtalli fora. L'attaccu à Dunkerque era una cumbinazione di sti dui tipi di operazione, destinata à un putente squadrone di fregate francese ancoratu in u portu di Dunkerque. L'assaltu hà fattu usu di una varietà di armi sperimentali, alcuni di i quali sò stati testati in cumbattimentu per a prima volta cun successu misto.

Azzione di u 7 di ghjugnu 1780:

L' azione di u 7 di ghjugnu di u 1780 si hè fatta durante a Guerra d'Andipendenza Americana trà e fregate Hermione è HMS Iris . E nave anu scambiatu u focu per un'ora è mezu prima di parte. A battaglia ripigliò in forma scritta quandu Hawker hà publicatu u so contu di a battaglia in un ghjurnale, chì Latouche cuntestava accanitu.

Azzione di l'8 di marzu 1795:

L' azione di l'8 di marzu 1795 hè stata un ingaghjamentu navale minore in u teatru mediterraneu di e guerre rivoluzionarie francesi. L'azzione facia parte di una seria di battaglie cummattute in a primavera di u 1795 trà flotte britanniche è francese per u cuntrollu di u mare Liguru è cusì u bloccu di a basa navale francese di Tulò. L'impegnu hè stata a prima azzione significativa di l'annu è hè stata combattuta principalmente trà a nave britannica 74-gun di a linea HMS Berwick danneggiata è a fregata francese 32-gun Alceste , cù l'assistenza successiva di a fregata Vestale è a Duquesne 74-gun. , sustenutu luntanu da u restu di a Flotta Mediterranea francese.

Azzione di u 7 di Maghju 1794:

L' azione di u 7 di maghju 1794 hè stata una piccula azzione navale cummattuta trà una nave britannica di a linea è una fregata francese à l'iniziu di e Guerre Revoluzionarie Francesi. A Marina francese hà cercatu di disturbà u cummerciu britannicu intercettendu è catturendu e nave mercantili cù fregate rotanti, una strategia cuntrariata pruteggendu i cunvai britannichi cù navi di guerra più pesanti, in particulare in acque europee. U 5 di maghju 1794, e scorte britanniche di un cunvu di Cork avvistanu duie navi francesi chì s'avvicinavanu è caccianu. E navi, una fregata è una corvetta, supranate da i so avversarii, si sò separati è e scorte di u cunvu anu fattu listessa, ognuna seguitendu unu di i raider nantu à un corsu separatu.

Nguyễn Văn Cốc:

Nguyễn Văn Cốc hè un anzianu cacciatore MiG-21 vietnamita di u Nordu di u 921st Regimentu di Caccia di a Forza Aerea Populare Vietnamita.

Battaglia di u Levante Convoy:

A Battaglia di u Levant Convoy era un impegnu navale di e Guerre Revoluzionarie Francesi cummattute u 7 d'ottobre di u 1795. Durante a battaglia, un putente squadrone francese hà sorpresu un preziosu cunvoy britannicu da u Levante à u largu di u Capu San Vincenzu nantu à a costa di u Portugallu. U cunvu era debilitamente difesu, è ancu se a piccula squadra di scorta hà pruvatu à scaccià i Francesi, sò stati superati. In l'azzione successiva una di e nave britanniche di a linea è guasi tuttu u cunvu hè stata invasa è catturata. U cumandante francese, u cummudore Joseph de Richery, si ritirò dopu in u neutralu portu spagnolu di Cadice, duv'ellu ghjunghjì sottu à u bloccu.

Azzione di u 7 di settembre di u 2009:

L' azione di u 7 di settembre di u 2009 hè stata quandu a fregata tedesca Brandenburg , participendu à l'Operazione Atalanta, hà cacciatu è catturatu un pirata di pirata à u sudu di Mukalla, in u golfu di Aden, dopu chì l'elicotteru di a fregata hà vistu un'attività suspittosa nantu à a piccula nave. una missione di ricunniscenza. A barca hè stata disattivata da u focu, è un suspettatu da a so squadra hè statu uccisu. Quattru individui sò stati catturati è armi cunfiscati è infine distrutti.

Azzione di l'8 d'aprile 1740:

L' azzione di l'8 aprile 1740 hè stata una battaglia trà a terza spagnola Princesa sottu u cumandamentu di Don Parlo Augustino de Gera, è una squadruna cumposta da trè terza rata britannica à 70 cannoni; HMS Kent , HMS Lenox è HMS Orford , sottu u cumandamentu di u Capitanu Colvill Mayne di Lenox . A nave spagnola hè stata cacciata è catturata da e trè nave britanniche, dopu a quale hè stata acquistata per u serviziu da a Marina Reale.

Battaglia di Delaware Bay:

A Battaglia di a Baia di Delaware , o a Battaglia di Capu Maghju , era un impegnu navale cummattutu trà u Regnu di Gran Bretagna è i Stati Uniti durante a Guerra Revoluzionaria Americana. Un squadrone britannicu di trè navi hà attaccatu trè corsari americani chì scortavanu una flotta di mercanti. U cummattimentu chì seguitò in Delaware Bay vicinu à Capu di Maghju finì cù una vittoria americana annantu à una forza britannica superiore.

Battaglia di Cadice (1669):

U 18-19 di Dicembre 1669, una battaglia hà avutu in l'acqui vicinu à Cadice trà a fregata inglese di quarta tarifa Mary Rose sottu u cumandamentu di u Contramirale John Kempthorne, scortendu parechji mercanti, è un gruppu di sette nave pirate chì operanu fora d'Alger. . L'incidentu hè statu arregistratu è disegnatu da u incisore Wenceslaus Hollar, cù una incisione apparsu in l' Africa di John Ogilby.

Azzione di l'8 di ghjennaghju 1780:

L' azione di l'8 di ghjennaghju 1780 hè stata un scontru navale fora di Capu Finisterre trà una flotta navale reale britannica sottu l'Ammiragliu Sir George Rodney, è una flotta di mercanti spagnoli chì navigavanu in cunvoy cù sette navi di guerra di a Cumpagnia Caracas, sottu u cumandamentu di u cummodore Don Juan Augustin de Yardi. Durante l'azzione tuttu u cunvu spagnolu hè statu catturatu. A flotta di Rodney era in via di liberà Gibilterra, è sta azzione si hè fatta parechji ghjorni prima di l'impegnu di Rodney è di a scunfitta di una flotta spagnola à a battaglia di Capu San Vincente.

Azzione di l'8 di ghjennaghju 1916:

L' azione di l'8 di ghjennaghju 1916 hè stata un scontru navale trà a dreadnought russa Imperatritsa Ekaterina Velikaya è u cruciere di battaglia ottomanu Yavuz Sultan Selim in u Mari Neru. Dopu un brevi scambiu di focu l'Ottomani si sò ritirati.

Azzione di l'8 di lugliu 1716:

Questa indecisa battaglia navale si hè svolta l'8 lugliu 1716 durante un tentativu turcu di catturà l'isula di Corfù (Corfu), à u largu di a costa occidentale di a Grecia cuntinentale.

Azzione di l'8 di ghjugnu 1755:

L' azione di l'8 di ghjugnu 1755 hè stata una battaglia navale trà Francia è Gran Bretagna à l'iniziu di a Guerra di Francia è di l'India. L'Inglesi anu catturatu e navi francesi di terzu livellu Alcide è Lys da Cape Ray, Terranova in u golfu di San Lurenzu. A battaglia hà cuntribuitu à l'eventuali dichjarazioni di guerra chì in u 1756 hà iniziatu formalmente a Guerra di Sette Anni.

Crociera di Martin di u 1794:

A cruciera di Martin di u 1794 hè stata l'unica operazione navale francese significativa di l'annu in u Mediterraniu. In u 1793 a Francia era entrata in guerra cù a Gran Bretagna è una larga coalizione di nemichi europei in e guerre rivoluzionarie francesi. À l'iniziu di u cunflittu, i britannichi avianu pigliatu a Flotta Mediterranea Francese è u so portu nativu di Tulò, a cità hà suppurtatu un assediu di quattru mesi da parte di e forze Ripubblicane Francesi induve a flotta hè stata gravamente dannighjata. Cù a cità è a flotta ritruvate in manu à i Francesi, i Francesi anu messu in opera di riparà mentre l'inglesi attaccavanu l'isula di Corsica.

Incursione atlantica di ghjugnu 1796:

L' incursione atlantica di ghjugnu 1796 hè stata una breve campagna chì cuntene trè impegni navali minori cunnessi combattuti in l'Approccii Occidentali chì includenu sforzi di a Marina Reale per eliminà un squadrone di fregate francesi chì operanu contr'à u cummerciu britannicu durante e Guerre Revoluzionarie Francesi. Benchì a dominanza di a Marina Reale in l'Atlanticu Occidentale sia stata stabilita, i raider di u cummerciu francese chì operanu nantu à brevi crociere avianu un effettu dannosu per u cummerciu britannicu, è i squadroni di fregate britannichi pattugliavanu regolarmente da Cork in cerca di i raider. Unu di sti squadroni era cumpostu di e fregate 36 cannoni HMS Unicorn è HMS Santa Margarita , patrullendu in a vicinanza di l'Isule Scilly, chì hà scontru un squadron francese cumpostu di e fregate Tribune è Tamise è a corvetta Légėre .

Azzione di l'8 di ghjugnu 1945:

L' azione di l'8 di ghjugnu 1945 , qualchì volta chjamata Sinking of Ashigara hè stata un'azione navale chì hà purtatu à l'affundamentu di u cruiser pesante Ashigara di a Marina Imperiale Giapponese da u sottumarinu britannicu di a Royal Navy HMS Trenchant . Ashigara traspurtava e truppe giappunesi da l'Indonesia per a difesa di Singapore, è l'affundamentu hà purtatu à una grave perdita di vite umane.

Azzione di l'8 di marzu 1795:

L' azione di l'8 di marzu 1795 hè stata un ingaghjamentu navale minore in u teatru mediterraneu di e guerre rivoluzionarie francesi. L'azzione facia parte di una seria di battaglie cummattute in a primavera di u 1795 trà flotte britanniche è francese per u cuntrollu di u mare Liguru è cusì u bloccu di a basa navale francese di Tulò. L'impegnu hè stata a prima azzione significativa di l'annu è hè stata combattuta principalmente trà a nave britannica 74-gun di a linea HMS Berwick danneggiata è a fregata francese 32-gun Alceste , cù l'assistenza successiva di a fregata Vestale è a Duquesne 74-gun. , sustenutu luntanu da u restu di a Flotta Mediterranea francese.

Azzione di l'8 di Maghju 1744:

L' azione di l'8 di maghju 1744 hè stata un ingaghjamentu navale minore di a Guerra di Successione Austriaca induve duie navi di linea francesi, 60-gun Content , è a 64-gun Mars , anu catturatu a nave britannica di a linea HMS Northumberland , dopu una azzione addisperata chì dura quattru ore. U capitanu di Northumberland , Thomas Watson, è u so sottutinente eranu trà quelli chì sò stati tombi.

Azzione di l'8 di Maghju 1918:

L' azione di l'8 di Maghju 1918 hè stata un picculu impegnu navale accadutu à Algeri, in Africa di u Nordu durante a Prima Guerra Mundiale. In l'azzione, un yacht armatu americanu è un distruttore britannicu anu scontru u U-boat tedesco UB-70 . Inizialmente, l'impegnu era pensatu per esse micca conclusivu, ma più tardi i battelli di guerra alleati sò stati accreditati per affundà u sottumarinu tedescu.

Azione di l'8 di Maghju 1941:

L' azione di l'8 di maghju 1941 hè stata una sola azione di nave battuta durante a seconda guerra mundiale da u cruiser pesante britannicu HMS Cornwall è u cruiser ausiliare Kriegsmarine Pinguin / Schiff 33 . L'impegnu si hè fattu in l'Oceanu Indianu à u largu di l'arcipelagu di e Seychelles, à u nordu di Madagascar. Pinguin hà causatu picculi danni in Cornovaglia , prima chì u so focu annantu à Pinguin abbia pruvucatu una splusione è l'abbandunò.

Battaglia di Mitilene (1690):

A battaglia di Mitilene hè stata una battaglia navale inconclusiva chì si hè svolta l'8 di settembre di u 1690 à Mitilene trà una flotta veneziana sottu Daniele Dolphin è una flotta musulmana cumminata.

Azzione di u 9 di settembre di u 1796:

L' azzione di u 9 di settembre di u 1796 era un impegnu navale minore inconclusivu trà piccule squadre di a Marina francese è di a Royal Navy britannica à u nordeste di Sumatra, vicinu à Banda Aceh, durante e Guerre Revoluzionarie Francesi. L'escuadru francese era cumpostu di sei fregate impegnate in un'operazione di incursione cummerciale contr'à e rotte cummerciale britanniche chì passavanu per e parti catturate di e Indie Orientali Olandesi, è poneva una minaccia considerevule per e forze navali britanniche indebolite in a regione. A forza britannica era custituita da dui navi di linea di 74 cannoni accoppiati in fretta per opporsi à l'avanzata versu u livante di a squadra francese.

Azzione di l'8 d'aprile 1740:

L' azzione di l'8 aprile 1740 hè stata una battaglia trà a terza spagnola Princesa sottu u cumandamentu di Don Parlo Augustino de Gera, è una squadruna cumposta da trè terza rata britannica à 70 cannoni; HMS Kent , HMS Lenox è HMS Orford , sottu u cumandamentu di u Capitanu Colvill Mayne di Lenox . A nave spagnola hè stata cacciata è catturata da e trè nave britanniche, dopu a quale hè stata acquistata per u serviziu da a Marina Reale.

Azione di u 9 d'aprile 1914:

L' azione di u 9 d'aprile 1914 hè stata un impurtante puntu di svolta in a storia navale è di l'aviazione. In questa data, una di e prime scontri navali / aere hà avutu. Questu impegnu si hè fattu à u largu di a costa occidentale di u Messicu durante a Rivoluzione Messicana. L'azzione facia parte di a campagna navale à u largu di Topolobampo à a riva di u golfu di California. Un biplanu custituziunale hà lampatu e bombe annantu à dui cannoni Huertista; anu mancatu tutti.

Incursione d'aprile 2009 in Somalia:

L' incursione d'aprile 2009 à a Somalia hè stata un'operazione militare cundutta da a Francia è da a Germania per ripiglià u yacht francese Tanit u 9 d'aprile 2009, un yacht chì era statu catturatu da i pirati somali u 4 d'aprile 2009. Hè accadutu durante l'Operazione Atalanta, una missione di l'Unione Europea in acque somali. I pirati anu pruvatu à sfruttà un riscattu tenendu in ostagiu l'occupanti di u yacht, ma sò stati finalmente scunfitti quandu a Marina francese li hà assaltati.

Azzione di u 9 d'Agostu 1780:

L' azione di u 9 d'Agostu 1780 hè stata un impegnu navale di a Guerra Revoluzionaria Americana, in quale una flotta spagnola, guidata da l'Ammiragliu Luis de Córdova e Córdova, cù un squadrone di navi francesi, anu scontru un grande cunvoy britannicu. A forza spagnola è francese hà pigliatu quasi tutte e nave mercantili in u cunvu, chì hà fattu un colpu severu à u cummerciu di a Gran Bretagna.

Battaglia à u largu di l'Abkhazia:

A Battaglia à u largu di l'Abkhazia hè stata un impegnu navale trà navi di guerra di a Flotta Russa di u Mar Neru è barche di patrulla georgiane durante a Guerra Russo-Georgiana.

Battaglia di l'Isule Oinousses:

A Battaglia di l'Isule Oinousses hà cumpostu duie azzioni separate, u 9 è u 19 ferraghju 1695 vicinu à l'Oinousses, un picculu gruppu isulanu à u largu di u capu Karaburun in l'Anatolia occidentale, trà una flotta veneziana sottu Antonio Zeno è a flotta ottumana sottu Mezzo Morto Hüseyin. U risultatu di a prima battaglia hè stata una scunfitta veneziana, è ancu se u secondu impegnu finì cun parità, a pusizione veneziana in Chios hè diventata insostenibile, furzendu Zenonu à abbandunà l'isula.

USS Constellation vs L'Insurgente:

USS Constellation vs L'Insurgente , o l' Azione di u 9 di ferraghju di u 1799 , hè stata una azzione à una nave battuta trà fregate di a Marina francese è di a Marina di i Stati Uniti durante a Quasi-Guerra, una guerra non dichjarata chì durò da u 1798 à u 1800. U A battaglia hà purtatu à a cattura di L'Insurgente da a USS Constellation , dopu à un intensu scontru di focu in u quale e duie parti si sò scambiate forze larghe è focu di muschettu.

Azzione di u 9 di ferraghju di u 1799 (Sudafrica):

L' azione di u 9 di ferraghju di u 1799 era un ingaghjamentu navale minore di e Guerre Revoluzionarie Francesi trà una fregata di a Royal Navy britannica è una fregata di corsariu francese hà combattutu 100 miglia marine (190 km) à punente di a costa sud-est di ciò chì hè oghje Natal in Sudafrica. A fregata francese Prudente, di 32 fucili, facia parte da u principiu di a guerra di una squadruna chì operava da l'Isula di Francia. Stu squadrone si era spargugliatu durante u 1798, cù e nave inviate à u cummerciu indipendente operazioni di incursione à traversu e rotte cummerciale britanniche in l'Oceanu Indianu. Prudente hè statu dopu sequestratu à l'autunnu di quellu annu da Anne Joseph Hippolyte de Maurès, u Comte de Malartic, u Guvernatore di l'Île de France, è vendutu à una sucietà privata di razzia.

Affundamentu di U-864:

U Sinking di U-864 hè accadutu durante l'azzione di u 9 di ferraghju di u 1945, quandu u HMS Venturer - un sottumarinu di a Marina Reale, chì patrullava l'acqui intornu à Fedje, un'isula norvegese in u Mare di u Nordu - attaccò è affundò l'U-boat tedesco U-864 .

Azione di u 9 di ghjennaghju 1921:

L' azione di u 9 di ghjennaghju 1921 hè stata una breve battaglia navale combattuta durante a Guerra Civile Russa da a Marina francese è da a Russia sovietica.

Azzione di u 9 di lugliu 1806:

L' azione di u 9 di lugliu di u 1806 era un impegnu minore trà una fregata corsaria francese è e forze britanniche à u largu di Ceylon di u Sud durante e guerre napoleoniche. I corsari francesi chì travagliavanu da l'isule di l'Oceanu Indianu Île Bonaparte è Île de France eranu una seria minaccia per u cummerciu britannicu attraversu l'Oceanu Indianu durante e Guerre, è i Britannichi anu messu in opera numerosi metudi di intercettazione, cumprese u travestimentu di navi da guerra da navi mercantili per attirà i corsari in impegni inuguali cù navi di guerra più putenti. Cruciendu vicinu à u Little Basses Reef nantu à a costa meridionale di Ceylon, u corsariu di 34 pistole Bellone hè statu avvistatu da u brigante britannicu di 16 fucili HMS Rattlesnake , chì hà iniziatu à caccia à a nave francese più grande. À 15:15, una terza nave hè stata avvistata versu u sudu, chì si hè rivelata a nave di 74 cannoni di a linea HMS Powerful , travestita da un Indianu Orientale.

No comments:

Post a Comment

, ,