Sunday, May 2, 2021

Amanda Overmyer, Amanda Lindsey Cook, Amanda Lipitz

Amanda Overmyer:

Amanda Lindsay Overmyer hè una cantautrice rock americana di Camden, Indiana chì hè stata l'undicesima piazza finalista di a settima stagione di American Idol.

Amanda Lindsey Cook:

Amanda Lindsey Cook , cunnisciuta ancu cum'è Falcon hè una cantante, cantautrice canadiana, è artista di registrazione di musica cristiana cuntempuranea di Niverville, Manitoba. Hà ricivutu un Premiu Juno à a ceremonia di premiazione 2006 per u so album di debut omonimu. Cook hà publicatu trè album cù u so nome di giuvanotta - Amanda Falk , Beautiful , è In Between the Now & Then .

Amanda Lipitz:

Amanda Lipitz hè una direttrice / produttrice americana di filmi è spettaculi di Broadway, cumpresu u documentariu premiatu STEP .

Dr. Dimensionpants:

Dr.Dimensionpants hè una seria televisiva animata canadiana creata da Brad Peyton è prodotta da DHX Media è The Factory Backwards Entertainment. Originariamente lanciata in l'invernu di u 2014 nantu à Teletoon, a serie invece hè stata premiata u 6 di nuvembre di u 2014, è ancu nantu à Télétoon. 26 episodi sò stati prudutti.

Lira Motorsports:

Lira Motorsports hè una squadra di corse di vitture prufessiunale americana chì compete in NASCAR Camping World Truck Series. Proprietà di Carlos è Amanda Lira, a squadra hà fattu u so debut in a serie ARCA Menards in 2015, lancendu più vitture è piloti tuttu l'annu. A squadra hà fattu u so debut in Camping World Truck Series u 20 di nuvembre di u 2015 à Homestead-Miami Speedway. Lira Motorsports campeghja ancu e vitture in a cumpetizione NASCAR Whelen All-American Late Model Series. Lira Motorsports hè una squadra satellitare di sviluppu di pilotu per Roush Fenway Racing.

Corre per qualcosa:

Run for Something hè una urganizazione pulitica americana prugressiva dedicata à u reclutamentu è u sustegnu di giovani candidati chì candidanu à l'uffiziu di scrutiniu. A so missione hè di uttene i ghjovani candidati prugressivi di sfondi non tradiziunali per candidà è vincere uffici statali è lucali, è creà una lista di prossima generazione di candidati pulitichi chì cercheranu un postu più altu in u futuru.

Amanda Locke:

Amanda Sue Locke hè un americanu, anzianu collegiale All-American, ghjucadore di manu dritta di softball è allenatore uriginale di Mesquite, Texas. Hà assistitu à u North Mesquite High School, graduatu in 2008. Dopu hà assistitu à l'Università di Alabama, induve hà ghjucatu a prima basa è u pitcher in a squadra di softball Alabama Crimson Tide. Durante a so stagione senior in 2012, Locke hè stata chjamata una seconda squadra All-American, mentre hà guidatu a Crimson Tide à a finale di u 2012 Women's World College Series, induve anu scunfittu l'Oklahoma 2-1 in a serie champ, per rivindicà l'Alabama è u Sud-Est U primu titulu di softball NCAA di a Cunferenza. Dopu avè graduatu in Alabama, Locke hè statu assistente di coach di softball in Northwestern State University da 2013 à 2014, è assistente di coach di softball in Texas Tech University da 2015 à 2018. U 27 d'Agostu, 2018, Locke hà vultatu in u Northwestern State è hè stata una volta hà chjamatu un assistente coach di softball per i Lady Demons.

I Custodi di u Regnu:

The Kingdom Keepers hè una seria di rumanzi per i zitelli scritti da l'autore americanu Ridley Pearson. A serie Bestselling di u New York Times hè publicata attraversu Disney Editions è Disney Hyperion, è u primu libru hè statu esciutu u 29 d'Agostu di u 2005. A so trama seguita l'aventure di cinque adolescenti chì, di ghjornu, sò ospiti olografichi in i Parchi Temi Disney. A notte, battanu i cattivi di Disney per impedisceli di piglià u cuntrollu di i parchi, l'imperu di l'intrattenimentu di Disney è u mondu. A franchizia di a serie include ancu parechji altri elementi cum'è un ghjocu in ligna è un tour didatticu interattivu furnitu per i gruppi scolastichi attraversu Disney's Youth Education Series.

Amanda Lohrey:

Amanda Frances Lillian Lohrey hè una scrittore è rumanzera australiana. Hà finitu a so furmazione à l'Università di Tasmania prima di piglià una borsa di studiu à l'Università di Cambridge. Da u 1988 à u 1994 hà datu cunferenze in scrittura è studii testuali à l'Università di Tecnulugia, Sydney. Hà occupatu a pusizione di lecturer in School of English, Media Studies and Art History à l'Università di Queensland in Brisbane in 2002, è si unì à l'Australian National University School of Literature, Languages, and Linguistics in qualità di visitatore in 2016 induve cuntinua per scrive fiction.

Amanda Longacre:

Amanda Mae Longacre hè una vincitrice di un concorsu di bellezza americana chì hè stata dopu spugliata di u so titulu per via di a so età.

Big Brother (serie britannica 18):

Big Brother 2017 , ancu cunnisciutu cum'è Big Brother 18 è The United Kingdom of Big Brother , era a diciottesima serie di a serie di televisione britannica Big Brother , animata da Emma Willis è narrata da Marcus Bentley. A serie hè stata lanciata u 5 di ghjugnu 2017 in Channel 5, è hè finita dopu 54 ghjorni u 28 di lugliu di u 2017. Rylan Clark-Neal cuntinua di prisentà u spettaculu spin-off Big Brother's Bit on the Side . A serie, cù a so spin-off, cuntinua à trasmette nantu à 3e in Irlanda, in u quadru di un accordu di trè anni trà u radiodifusore irlandese è Endemol Shine Group. Hè a settima serie regulare è a diciannovesima serie di Grande Fratellu in tuttu in emissione in Channel 5 finu à oghje. A serie hà ricevutu una media di 1,24 milioni.

Mandy Loots:

Amanda Toni "Mandy" Loots hè una nuvatrice olimpica è tenente di record naziunali da Sudafrica.

The Paper (serie TV):

The Paper hè un reality show di televisione in MTV. U spettaculu copre a vita di u persunale di u ghjurnale Cypress Bay High School, cuncintratu principalmente in quattru redattori anziani. Si trova in Weston, Florida.

Amanda D. Lotz:

Amanda D. Lotz hè una educatrice americana, erudita televisiva è erudita in i media. Hè cunnisciuta per a so ricerca in studii televisivi, l'ecunumia di e cumpagnie di televisione è media, è ancu popularizendu i termini era rete, era post-rete, è a transizione multicanale chì descrive a transizione di l'industria televisiva à u cavu è à a distribuzione internet.

Amanda Eubanks Winkler:

Amanda Eubanks Winkler hè una erudita britannica-americana di musica è teatru inglese. Hè prufessore di Storia è Culture di a Musica è Catedra di u Dipartimentu di Storie d'Arte è di Musica à u Syracuse University College of Arts and Sciences. Dapoi u 2017, hà collaboratu cù u storicu teatrale Richard Schoch à u Prughjettu di Ricerca AHRC Performing Restoration Shakespeare .

Amanda Rishworth:

Amanda Louise Rishworth hè una pulitica australiana chì hè stata membru di u Partitu Laborista Australianu per a sede di a Camera di i Rappresentanti di Kingston in Australia Meridionale dapoi l'elezzioni di u 2007. Rishworth hè Ministro Ombra per l'Educazione Primaria è Ministro Ombra per a Ghjuventù in u Ministeru Ombra Albanese.

Amanda Ruter Dufour:

Amanda Ruter Dufour era una pueta americana di u XIXu seculu. Parechje di e so produzzione eranu di natura devozionale, è includevanu pietà è carità, essendu tratti ch'ella hà probabilmente ereditata da u so babbu. Parechji di i so pezzi fugitivi sò stati publicati da u Louisville Journal , l' Ark Fellows 'Ark , in Columbus, Ohio, è altri periodici.

Amanda Lovejoy Street:

Amanda Lovejoy Street hè una attrice americana più cunnisciuta per u so travagliu in How to Cheat , un filmu premiatu. Ella è i so cumpagni di cast sò stati premiati per a Best Performance in a Narrative Competition à u Los Angeles Film Festival. Hè ancu una attrice cummerciale è di scena.

Amanda Lovelace:

Amanda Lovelace hè una pueta americana più venduta chì hè diventata famosa per mezu di a so puesia publicata in Tumblr è Instagram. Hè l'autore di e donne chì sò una sorta di serie di magia , cumprese u premiu Goodreads Choice, a principessa si salva in questu è e donne sò una sorta di magia .

Amanda Lucas:

Amanda Lucas pò riferisce à:

  • Amanda Lucas (cumbattante), artista marziale mista prufessiunale è figliola di George Lucas
  • Amanda Lucas (netballer), netballista australiana
Amanda Lucas:

Amanda Lucas pò riferisce à:

  • Amanda Lucas (cumbattante), artista marziale mista prufessiunale è figliola di George Lucas
  • Amanda Lucas (netballer), netballista australiana
Amanda Lucas (cumbattente):

Amanda Lucas hè una artista marziale mista prufessiunale in pensione americana. Hè a figliola maiò di u direttore è produtore di cinema George Lucas è di l'editore di film Marcia Lucas.

Amanda Lucas (netball):

Amanda Lucas hè una ghjucatrice di netball australiana. Hà ghjucatu per i Queensland Firebirds in u Commonwealth Bank Trophy.

Amanda Lucas (netball):

Amanda Lucas hè una ghjucatrice di netball australiana. Hà ghjucatu per i Queensland Firebirds in u Commonwealth Bank Trophy.

Amanda Lynch:

Amanda H. Lynch hè una scienziata ambientale è suciale, è u Direttore di l'Istitutu Brown di l'Ambiente è di a Società è di Sloan Lindemann è George Lindemann, Jr. Prufessore Distinguitu di Studii Ambientali à l'Università Brown. Hè Fellow di a Società Meteorologica Americana è di l'Accademia Australiana di Scienze Tecnulugiche è Ingegneria.

Amanda McKittrick Ros:

Anna Margaret Ross , cunnisciuta cù u so nome Amanda McKittrick Ros , era una scrittora irlandese. Hà publicatu u so primu rumanzu Irene Iddesleigh à spese soie in u 1897. Hà scrittu puesie è parechji rumanzi. I so opari ùn sò micca stati letti assai, è a so scrittura circuncutoria eccentrica, sopra scritta, "viola" hè accusata da alcuni critici di esse una di e peggiori prose è puesie mai scritte.

Amanda M. Brown:

Amanda Brown hè un immunologu è microbiologu americanu è prufessore assuciatu di neurologia è neuroscienze à a Johns Hopkins University School of Medicine in Baltimore, Maryland. Brown si distingue per a clonazione di unu di i primi virus HIV recombinanti è per u sviluppu di un novu metudu per visualizà e cellule infette da HIV aduprendu a fluorescenza GFP.

Amanda M. Edmond:

Amanda Maria Corey Edmond era una pueta americana è scrittore per i zitelli.

Amanda M. Hulse-Kemp:

Amanda M. Hulse-Kemp hè una biologa computazionale cù u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti - Serviziu di Ricerca Agricola. Ella travaglia in l'Unità di Ricerca in Genomica è Bioinformatica è hè stallata in u campus di l'Università Statale di North Carolina in Raleigh, North Carolina.

Amanda McGrory:

Amanda McGrory hè una atleta americana in sedia à rotelle.

Amanda Seyfried:

Amanda Michelle Seyfried hè un'attrice è cantante americana. Nata è cresciuta in Allentown, Pennsylvania, hà cuminciatu à mudellà à l'età di 11 anni è s'aventurò à agisce à 15 anni cù roli ricurrenti cum'è Lucy Montgomery in a telenovela CBS As the World Turns (1999-2001) è Joni Stafford in u telenovellu ABC Tutti i mo figlioli (2003). Seyfried hà guadagnatu impurtanza dopu à u so debut in un filmu in a cumedia adolescente Mean Girls (2004) è u so rolu ricurrente cum'è Lilly Kane in a serie televisiva UPN Veronica Mars (2004-2006). Hà continuatu à avè roli di sustegnu in filmi indipendenti cum'è Nine Lives (2005) è Alpha Dog (2006), è hà interpretatu Sarah Henrickson in a serie HBO Big Love (2006-2011).

Amanda Way:

Amanda M. Way era un pionieru in i movimenti di temperanza è di uguale diritti di e donne, infermiera di a Guerra Civile Americana, ministru in a Chjesa Episcopale Metodista in l'anni 1870 è ministru di a Society of Friends (Quaker) à a mità di l'anni 1880. Way, membru fundatore di l'Associazione per i Diritti di a Donna Indiana, hà dumandatu a prima cunvenzione di i diritti di a donna di u statu in u 1851 è hè stata vicepresidenta di a prucedura. Way hè stata attiva in l'Associazione, cumprese u serviziu cum'è presidente in u 1855, è hà aiutatu à riattivallu in u 1869, ribattizatu cum'è l'Associazione di Suffrage di a Donna Indiana. Elizabeth Cady Stanton è Susan B. Anthony l'anu numinata "a mamma di" L'Associazione di u Sufragiu di a Donna "in Indiana" per i so primi dirigenti è i so sforzi per inizià a prima cunvenzione di i diritti di a donna in u statu.

Amanda M. Hulse-Kemp:

Amanda M. Hulse-Kemp hè una biologa computazionale cù u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti - Serviziu di Ricerca Agricola. Ella travaglia in l'Unità di Ricerca in Genomica è Bioinformatica è hè stallata in u campus di l'Università Statale di North Carolina in Raleigh, North Carolina.

Amanda Seyfried:

Amanda Michelle Seyfried hè un'attrice è cantante americana. Nata è cresciuta in Allentown, Pennsylvania, hà cuminciatu à mudellà à l'età di 11 anni è s'aventurò à agisce à 15 anni cù roli ricurrenti cum'è Lucy Montgomery in a telenovela CBS As the World Turns (1999-2001) è Joni Stafford in u telenovellu ABC Tutti i mo figlioli (2003). Seyfried hà guadagnatu impurtanza dopu à u so debut in un filmu in a cumedia adolescente Mean Girls (2004) è u so rolu ricurrente cum'è Lilly Kane in a serie televisiva UPN Veronica Mars (2004-2006). Hà continuatu à avè roli di sustegnu in filmi indipendenti cum'è Nine Lives (2005) è Alpha Dog (2006), è hà interpretatu Sarah Henrickson in a serie HBO Big Love (2006-2011).

Amanda Mabro:

Amanda Mabro hè una cantautrice è coach vocale. Amanda è a so banda sò attivi dapoi u 2000. Hè dinò a metà di l'elettu duo electro 30 Frames.

Amanda MacKay:

Amanda MacKay hè una modella femina, presentatrice di televisione è ghjurnalista. Hè stata hostia per MTV Canada, G4techTV, è GameTrailers TV in Spike TV.

Amanda Palmer:

Amanda MacKinnon Gaiman Palmer hè una cantante, cantautrice, musicista è artista di spettaculu americana chì hè u cantante, pianista è scrittore di u duo The Dresden Dolls. Ella esegue cum'è artista solista, è era ancu a mità di u duo Evelyn Evelyn, è u cantante è compositore di Amanda Palmer è u Grand Theft Orchestra.

Amanda Palmer:

Amanda MacKinnon Gaiman Palmer hè una cantante, cantautrice, musicista è artista di spettaculu americana chì hè u cantante, pianista è scrittore di u duo The Dresden Dolls. Ella esegue cum'è artista solista, è era ancu a mità di u duo Evelyn Evelyn, è u cantante è compositore di Amanda Palmer è u Grand Theft Orchestra.

Monarch of the Glen (serie TV):

Monarch of the Glen hè una seria televisiva drammatica britannica prodotta da Ecosse Films per BBC Scotland è trasmessa in BBC One per sette serie trà ferraghju 2000 è uttrovi 2005 cù 64 episodi in tuttu.

Amanda Macias:

Amanda Macias hè una giurnalista americana chì riporta nantu à temi di sicurezza naziunale per CNBC.

Amanda Maciel Antunes:

Amanda Maciel Antunes hè una artista multidisciplinaria basata in LA chì travaglia in pittura, costumi, performance, scrittura è installazione. Hè nata è cresciuta in e campagne di u statu di San Paulu, in Brasile.

Amanda MacKay:

Amanda MacKay hè una modella femina, presentatrice di televisione è ghjurnalista. Hè stata hostia per MTV Canada, G4techTV, è GameTrailers TV in Spike TV.

Amanda Madsen:

Amanda Madsen hè una donna danese di badminton.

Amanda Magadan:

Amanda Magadan hè una ghjucatrice di hockey nantu à u campu di e donne americane. Madagan s'unì à a squadra naziunale di i Stati Uniti in u 2017, dopu à u successu in a squadra naziunale junior.

Amanda Magalhães:

Amanda Magalhães hè un'attrice, cantautrice, pianista è produttrice brasiliana, cunnisciuta per u rolu di Natália nantu à a serie Netflix 3% . In u 2020, hà publicatu u so primu album, Fragma .

Amanda Magarian:

Amanda Magarian hè una patinatrice in coppia in pensione americana. Soprattuttu, hà patinatu cun Jered Guzman per parechji anni è hà vintu a medaglia di peltre à u Campionatu di u Patinaghju Artisticu di u 2000.

Amanda Röntgen-Maier:

Amanda Röntgen-Maier era una violinista è cumpusitore svedese. Hè stata a prima donna laureata in direzzione musicale da u Royal College of Music di Stoccolma in u 1872.

Amanda Röntgen-Maier:

Amanda Röntgen-Maier era una violinista è cumpusitore svedese. Hè stata a prima donna laureata in direzzione musicale da u Royal College of Music di Stoccolma in u 1872.

Amy Mainzer:

Amy Mainzer hè un astronomu americanu, specializatu in strumentazione astrofisica è astronomia infrarossa. Hè a Científica Adjunta di u Prughjettu per l'Esploratore di Sondaggi Infrarossi à Campu Largu è l'Investigatore Principale per u prugettu NEOWISE per studià pianeti minori è a missione pruposta di u telescopiu spaziale Camera di l'Oggettu di a Terra Prussima Terra.

Amanda Mair:

Amanda Ulrika Magdalena Mair hè una cantante è musicante svedese. Hà publicatu u so album di debut autunumatu in u 2012. A so musica hè stata prufilata da diverse publicazioni cumpresa Elle , Seventeen , è Billboard in i Stati Uniti. U so stile musicale hè spessu paragunatu à Kate Bush.

Amanda Majeski:

Amanda Majeski hè una soprana operista americana.

Amanda Makela:

Amanda Makela hè una ghjucatrice di hockey su ghiacciu femminile. Dopu avè ghjucatu à u livellu NCAA cù u prugramma di hockey su ghiacciu femminile Mercyhurst Lakers, era membru di Buffalo Beauts durante a stagione 2015-16 NWHL, a prima in a storia di a lega.

Lista di caratteri Sliders:

Questa hè una lista di i caratteri Sliders , un spettaculu di televisione di scienza fittiziale chì hè statu trasmessu nantu à a rete Fox per trè stagioni è u Sci Fi Channel per duie stagioni. U spettaculu hè ghjucatu da Jerry O'Connell cum'è Quinn Mallory, un studiente universitariu chì custruisce un dispositivu chì pò trasportà sè stessu è altri in mondi paralleli. A causa di a natura di l'armata di u mondu simile di u spettaculu, parechji attori apparenu cum'è diverse versioni di u listessu caratteru. A seguita hè una lista di attori chì sò apparsu nantu à Sliders .

Samanda:

Amanda Louise Marchant è Samantha Joanne Marchant , più cunnisciuta cum'è Samanda , sò un duo femminile, custituitu da sorelle gemelle identiche chì sò ghjunti à a fama per u Grande Fratellu in u 2007, in u quale anu cumunu ottenutu a seconda piazza.

Amanda Marcotte:

Amanda Marie Marcotte hè una blogger americana chì scrive nantu à u feminisimu è a pulitica da una perspettiva liberale. Marcotte hà scrittu per parechje publicazioni in ligna, cumpresi Slate , The Guardian , è Salon , induve hè attualmente scrittore puliticu senior.

Amanda Oakley:

Amanda Margaret Meredith Oakley hè un dermatologu basatu in Nova Zelanda, specializatu in ricerca di melanoma è teledermatologia. Hè un fundatore è attuale redattore in capu di DermNet NZ.

Amanda Marie:

Amanda Marie , cunnisciuta ancu da u so artistu moniker 'Mando Marie' nata in u 1981, hè una pittore americana anzianu stabilita in Colorado, è attualmente basata in Amsterdam, Paesi Bassi è espone sia in i Stati Uniti sia in Europa. Si hè furmata à u Rocky Mountain College of Art and Design è hè cunnisciuta soprattuttu per u so travagliu di stencilist, cumprese disegni di grande scala di arte di strada.

Amanda Marie:

Amanda Marie , cunnisciuta ancu da u so artistu moniker 'Mando Marie' nata in u 1981, hè una pittore americana anzianu stabilita in Colorado, è attualmente basata in Amsterdam, Paesi Bassi è espone sia in i Stati Uniti sia in Europa. Si hè furmata à u Rocky Mountain College of Art and Design è hè cunnisciuta soprattuttu per u so travagliu di stencilist, cumprese disegni di grande scala di arte di strada.

Rapimenti d'Ariel Castro:

I rapimenti d'Ariel Castro si sò fatti trà u 2002 è u 2004, quandu Ariel Castro hà rapitu Michelle Knight, Amanda Berry è Georgina "Gina" DeJesus è i tenenu prigiuneri in casa soia in u quartieru Tremont di Cleveland, Ohio, Stati Uniti. E trè zitelle sò state incarcerate finu à u 6 di maghju di u 2013, quandu Berry hè scappatu cù a so figliola di sei anni, à a quale avia parturitu mentre era incarcerata, è hà contactatu a pulizza. A pulizza hà salvatu Knight è DeJesus è arrestatu Castro in pochi ore.

Amanda Marcotte:

Amanda Marie Marcotte hè una blogger americana chì scrive nantu à u feminisimu è a pulitica da una perspettiva liberale. Marcotte hà scrittu per parechje publicazioni in ligna, cumpresi Slate , The Guardian , è Salon , induve hè attualmente scrittore puliticu senior.

Amanda Marsalis:

Amanda Marsalis hè una direttore cinematografica americana è fotografa.

U Bachelor (serie TV americana):

U Bachelor hè una seria televisiva americana di rilazioni è di rilazioni chì hà debuttatu u 25 di marzu di u 2002, nantu à ABC. Per e so prime 25 stagioni, u spettaculu hè statu accoltu da Chris Harrison. Cum'è u flagship di a franchise originale The Bachelor , u so successu hà purtatu à parechji spin-offs cumpresi The Bachelorette , Bachelor Pad , Bachelor in Paradise , Bachelor in Paradise: After Paradise , The Bachelor Winter Games , The Bachelor Presents: Listen to Your Heart , U Bachelor: The Greatest Seasons - Ever! , è The Bachelor Summer Games , oltre à generà parechje edizioni internaziunali di i spettaculi.

Amanda Marshall:

Amanda Meta Marshall hè una cantante canadese di pop-rock. Hà publicatu trè album di studio, u primu hè statu certificatu Diamond in Canada, cù l'ultimi dui certificati 3x Platinum è Platinum rispettivamente. Hè cunnisciuta soprattuttu per u so singulu di u 1996, "Birmingham", chì ghjunghje à u numeru 3 in Canada è hè stata a so sola canzone per ghjunghje à e classifiche americane.

Amanda Marshall (album):

Amanda Marshall hè u primu album di 1995 di a cantante canadiana Amanda Marshall. L'album hè arrivatu à u quatru di u RPM Albums Chart è hè statu ancu certificatu Diamond da a CRIA cù più di 1.000.000 di copie vendute in Canada, ciò chì ne face l'album più vendutu di Marshall in a so carriera. In i Stati Uniti, l'album hè classificatu à u numeru 156 in u Billboard 200 è hà vendutu più di 350.000 copie. Hà avutu un successu particulari in Norvegia, induve hè ghjuntu à u numeru unu è hà ricevutu una certificazione Platinum. L'album hà vindutu 2 milioni di copie in u mondu sanu.

Amanda Marshall (avvucatu):

Sally Amanda Marshall hè un avucatu americanu in u statu americanu di l'Oregon. Hè stata, subitu subitu, l'Avucatu di i Stati Uniti per a Corte Distrettuale di i Stati Uniti per u Distrettu di l'Oregon, u primu postu di procuratore federale in u statu. Hà dimissiunatu a so pusizione u 24 d'aprile di u 2015, à mezu à una rivista interna, citendu prublemi di salute micca specificati.

Amanda Dillon:

Amanda Dillon hè un persunagiu fittiziu di u ghjornu americanu All My Children . Hè a figliola di l'agente di polizia / detective Trevor Dillon è di u cattivu di serie Janet Marlowe aka "Janet from Another Planet"; in ogni modu, Amanda era pensatu per esse u zitellu di a so zia Natalie Marlowe, chì dopu l'adopru. Alexis Manta hà ritrattu u persunagiu da zitellu da u 1996 à u 2000, è Chrishell Stause hà ritrattu u persunagiu cum'è un adultu da u 2005 finu à a fine di a serie in u 2011. A versione di Amanda di Stause hà iniziatu un intruduce, seducente troublemaker, ma dopu hà maturatu in una persona più calda è gentile per via di a so relazione cù Jake Martin.

Amanda Matthews:

Amanda Matthews hè una scultore è pittore americanu di Louisville, Kentucky, Stati Uniti, chì stà in Lexington, Kentucky.

Jean Hager:

Jean Hager hè un scrittore americanu di fizzione misteriosa, fizzione per i zitelli, è rumanzi rumantichi. Hà publicatu rumanzi rumantichi cù i pseudonimi Jeanne Stephens , Leah Crane , Marlaine Kyle , Amanda McAllister , è Sara North , è ancu in u so nome. Dui di e so trè serie di misteri implicanu a vita Cherokee moderna in Oklahoma è presentanu sia u capu di polizia Mitch Bushyhead sia l'investigatore per i diritti civili Molly Bearpaw. A terza serie hè situata in Iris House, un stabilimentu di lettu è colazione in Missouri chì presenta un amatori amatoriale Tess Darcy.

Amanda McBroom:

Amanda McBroom hè una cantautrice è attrice americana. Da rimarcà trà e canzone ch'ella hà scrittu ci hè "The Rose", chì Bette Midler hà cantatu in u filmu di u listessu nome, è chì hè stata cantata da parechji altri artisti di registrazione. McBroom hè ancu cunnisciuta per e so cullaburazione cum'è parolista cù u cantautore Michele Brourman, cumprese alcune di e canzone in a serie cinematografica The Land Before Time , Balto II: Wolf Quest , è u musical Dangerous Beauty basatu nantu à u filmu di u listessu nome, chì avia u so premiere mundiale à u Pasadena Playhouse u 13 di ferraghju di u 2011.

Amanda McClendon:

Amanda McClendon era membru di u Cunsigliu Metropolitanu di Nashville è di u Contea di Davidson, chì raprisentava u 16u distrettu. In Nashville, hè attualmente Ghjudice di u Second Circuit Court per u 20th District Judicial.

Amanda McDonald Crowley:

Amanda McDonald Crowley hè una curatrice australiana basata in New York è amministratore d'arte chì hà creatu mostre è eventi centrati nantu à l'arte di i novi media, l'arte cuntempuranea è u travagliu transdisciplinariu. Hà servitu cum'è direttore esecutivu di Eyebeam Art + Technology Center in New York City è cum'è direttore artistica à u Bemis Center for Contemporary Arts in Omaha, Nebraska.

Amanda McDougall:

Amanda McDougall hè una pulitica in Nova Scotia, Canada. Hè stata eletta a merria di a municipalità regiunale di Capu Breton u 17 d'ottobre di u 2020 è hà ghjuratu u 5 di nuvembre di u 2020. Nanzu d'esse eletta merre, hà servitu cum'è cunsigliera in u Distrettu 8 in u 2016.

Amanda McFarland:

Amanda Reed McFarland (1832-1912) era una missiunaria americana. Hè stata a prima donna missionaria in u statu americanu di l'Alaska.

Amanda McGill:

Amanda McGill Johnson hè una pulitica di u statu di Nebraska in u Midwestern di i Stati Uniti. Da u 2007 à u 2015, hà riprisentatu un distrittu di Lincoln in a Legislatura di u Nebraska. Ella hè stata candidata di u Partitu Demucraticu per u Verificatore di u Statu di u Nebraska in u 2014, perde per u candidatu Ripubblicanu Charlie Janssen.

Amanda McGrory:

Amanda McGrory hè una atleta americana in sedia à rotelle.

Amanda McKenzie:

Amanda McKenzie hè unu di i più noti cummentatori publichi nantu à a crisa climatica in Australia. Hè u CEO è cofundatore di u Climate Council, a principale organisazione australiana di cumunicazione in scienze climatiche. Nanzu, McKenzie hà cofundatu a Coalizione Australiana per u Clima è hè stata Direttore Naziunale per quattru anni. Hà servitu ancu nantu à i Pannelli Esperti d'Energie Rinnovabili per i guverni di Queensland è di u Territoriu di u Nordu. McKenzie era u presidente fundatore di u Centru per u Progressu Australianu è hè un anzianu direttore di u Cunsigliu in Plan International Australia è in l'Istitutu Whitlam. McKenzie hà vintu numerosi premii cumpresu esse ricunnisciutu cum'è una di e 100 Donne di Influenza di Westpac è finalista in i Premii Telstra Young Business Woman of the Year.

Amanda McKerrow:

Amanda McKerrow hè una ballerina americana. Era una ballerina principale cù u American Ballet Theatre (ABT) induve insegna attualmente. In u 1981 hè diventata a prima Americana à vince una medaglia d'oru à u Cuncorsu Internaziunale di Ballettu di Mosca à l'età di 17 anni.

Livewire (Fumetti Valiant):

Livewire hè un superherone fittiziu chì apparisce in i fumetti publicati da Valiant Comics. Creatu da Bob Layton è Joe St.Pierre. Livewire hè apparsu per a prima volta in Harbinger # 15. Più tardi hà ghjucatu un rolu maiò in a serie Arme Secrete (1993).

Manda Rin:

Manda Rin hè una cantante, artista è cantautore scuzzese. Hè a cantante è a tastiera di u gruppu Bis Indie Rock scuzzese, è più tardi hà fattu fronte à The Kitchen è publicatu un album solo. Hà co-animatu un prugramma di radio in BBC Scotland chjamatu "Air".

Amanda McKittrick Ros:

Anna Margaret Ross , cunnisciuta cù u so nome Amanda McKittrick Ros , era una scrittora irlandese. Hà publicatu u so primu rumanzu Irene Iddesleigh à spese soie in u 1897. Hà scrittu puesie è parechji rumanzi. I so opari ùn sò micca stati letti assai, è a so scrittura circuncutoria eccentrica, sopra scritta, "viola" hè accusata da alcuni critici di esse una di e peggiori prose è puesie mai scritte.

Amanda McKittrick Ros:

Anna Margaret Ross , cunnisciuta cù u so nome Amanda McKittrick Ros , era una scrittora irlandese. Hà publicatu u so primu rumanzu Irene Iddesleigh à spese soie in u 1897. Hà scrittu puesie è parechji rumanzi. I so opari ùn sò micca stati letti assai, è a so scrittura circuncutoria eccentrica, sopra scritta, "viola" hè accusata da alcuni critici di esse una di e peggiori prose è puesie mai scritte.

Livewire (Fumetti Valiant):

Livewire hè un superherone fittiziu chì apparisce in i fumetti publicati da Valiant Comics. Creatu da Bob Layton è Joe St.Pierre. Livewire hè apparsu per a prima volta in Harbinger # 15. Più tardi hà ghjucatu un rolu maiò in a serie Arme Secrete (1993).

Amanda Mealing:

Amanda Jane Mealing hè un'attrice inglese, cunnisciuta per u ritrattu di u rolu di Connie Beauchamp in i drammi medichi di a BBC Holby City è Casualty .

Amanda Means:

Amanda Means hè una artista è fotografa americana. Attualmente vive è travaglia in Beacon, NY.

Amanda Melby:

Amanda Melby hè una attrice americana è produttrice di film. Hè l'ospite di a serie vincitrice di Emmy Screen Wars , è a stella è produttrice di u film Raising Buchanan .

Big Brother (serie 8 britannica):

Big Brother 2007 , cunnisciutu ancu cum'è Big Brother 8 , era l'ottava serie di a serie televisiva britannica di realtà Big Brother . U spettaculu hà seguitu vinti trè cuncurrenti, chjamati cumpagni di casa, chì sò stati isolati da u mondu esternu per un periudu di tempu allungatu in una Casa custruita persunalizata. Ogni settimana, unu o più cumpagni di casa sò stati eliminati da a cumpetizione è anu lasciatu a Casa. L'ultimu cumpagnu di casa restante, Brian Belo, hè statu dichjaratu u vincitore, vincendu un premiu in contanti di 100.000 £.

Amanda L. Meredith:

Amanda L. Meredith hè un avvucatu americanu chì attualmente serve da Ghjudice di a Corte d'Appelli di i Stati Uniti per e Richieste di Veterani. Prima di diventà ghjudice, hà servitu cum'è direttore aghjuntu di u persunale è cunsigliere generale di u Cumitatu di u Senatu di i Stati Uniti per l'Affari di Veterani.

Amanda Merrill:

Amanda Merrill hè un anzianu membru demucraticu di u Senatu di u New Hampshire da Durham, chì serve da u 2008 à u 2012. Hà rapprisintatu u Distrittu 21 di u Senatu, chì cumpunia Dover, Durham, Epping, Lee è Rollinsford. Merrill hà servitu per l'Educazione; Direzzione eletturale è Affari di Veterani; Energia, Ambiente è Sviluppu Ecunomicu; è Cumitati di fauna selvatica, pesciu è caccia è agricultura in u Senatu.

AJ Michalka:

Amanda Joy Michalka hè una attrice americana, attrice vocale, cantautrice è musicista. Hè più cunnisciuta cum'è a metà di u duo musicale Aly & AJ, à fiancu à a so surella Aly Michalka. Hè apparsu in filmi cum'è The Lovely Bones (2008), Segretariatu (2010), Super 8 (2011), Grace Unplugged (2013), Weepah Way for Now (2015), è Support the Girls (2018). Michalka hà ancu participatu à a sitcom ABC The Goldbergs (2013-presente) è a so serie spin-off Schooled (2019-2020). Hà dichjaratu un rolu principale cum'è Catra in a serie di avventura animata Netflix She-Ra and the Princesses of Power (2018-2020).

Amanda Micheli:

Amanda Micheli hè una direttrice americana è a fundatrice di Runaway Films. U so ultimu filmu Vegas Baby hà avutu a prima premiere à u Tribeca Film Festival è serà surtitu à u publicu in u 2017.

Rodrigo Lehtinen:

Rodrigo Heng-Lehtinen hè un difensore di i diritti LGBT cubano-americani.

Amanda Seyfried:

Amanda Michelle Seyfried hè un'attrice è cantante americana. Nata è cresciuta in Allentown, Pennsylvania, hà cuminciatu à mudellà à l'età di 11 anni è s'aventurò à agisce à 15 anni cù roli ricurrenti cum'è Lucy Montgomery in a telenovela CBS As the World Turns (1999-2001) è Joni Stafford in u telenovellu ABC Tutti i mo figlioli (2003). Seyfried hà guadagnatu impurtanza dopu à u so debut in un filmu in a cumedia adolescente Mean Girls (2004) è u so rolu ricurrente cum'è Lilly Kane in a serie televisiva UPN Veronica Mars (2004-2006). Hà continuatu à avè roli di sustegnu in filmi indipendenti cum'è Nine Lives (2005) è Alpha Dog (2006), è hà interpretatu Sarah Henrickson in a serie HBO Big Love (2006-2011).

Suicidiu di Amanda Todd:

Amanda Michelle Todd era una studiente canadiana di 15 anni è vittima di cyberbullying chì s'hè impiccata in casa soia in Port Coquitlam, Columbia Britannica, Canada. Prima di a so morte, Todd hà publicatu un video nant'à YouTube in u quale hà adupratu una seria di carte flash per cuntà a so sperienza di esse ricattata per espone i so seni via webcam, è di esse intimurita è assaltata fisicamente. U video hè diventatu virale dopu a so morte, resultendu in l'attenzione di i media internaziunali. U video hà avutu più di 14 milioni di visualizazioni da u ferraghju 2021. A Royal Canadian Mounted Police è a Columbia Britannica Coroners Service anu lanciatu investigazioni annantu à u suicidiu.

Amanda Miguel:

Amanda Miguel hè una cantante argentina chì hà sviluppatu a so carriera artistica in Messicu.

Amanda Ebeye:

Amanda Mike-Ebeye hè una attrice nigeriana è un mudellu à part-time. Hè cunnisciuta per i so roli in Clinic Matters è Super Story .

Omicidiu di Amanda Milan:

L' assassiniu di Amanda Milan hè accadutu u 20 di ghjugnu di u 2000 quandu dui omi anu tombu Milan, una donna trans di 25 anni in a strada vicinu à u terminal di l'autobus di New York. L'avvenimentu hà pruvucatu indignazione in a comunità transgénero, hè statu ricordatu in manifestazioni publiche, è discuttu in stampa.

Amanda Mildred Carr:

Amanda Mildred Carr (tailandese: อะ แมน ดา เมีย ล เด รด คา ร์, nata u 24 di ghjugnu di u 1980.

Amanda Millar:

Amanda Louise Millar hè una pulitica australiana.

Amanda Miller:

Amanda Miller pò riferisce à:

  • Amanda Miller (ciclista), strada prufessiunale americana, MTB è ciclociclista
  • Amanda Miller (coreografa), ghjurista Eurovision Young Dancers 2001
  • Amanda Miller, ballerina di ghiacciu giovanile in u Campionatu di Pattinaggio di Figura 2014 di i Stati Uniti
  • Amanda C. Miller, attrice vocale
  • Amanda è Jerad Miller, autori di i fucilati di 2014 in Las Vegas
Amanda Miller (ciclista):

Amanda Miller hè una ciclista di corsa americana. Miller hà ghjucatu à pallacanestro mentre era à a scola è urigginariamente hà pigliatu a bissicletta cum'è mezu di mantene a forma fisica durante a stagione di staggione, cavalcendu in a so prima corsa in u 2005. Ella hè andata à u Campionatu Mundiale UCI di strada 2014. In nuvembre di u 2015 hè stata chjamata membru di a squadra di Visit Dallas DNA Pro Cycling per a stagione 2016.

Amanda Miller:

Amanda Miller pò riferisce à:

  • Amanda Miller (ciclista), strada prufessiunale americana, MTB è ciclociclista
  • Amanda Miller (coreografa), ghjurista Eurovision Young Dancers 2001
  • Amanda Miller, ballerina di ghiacciu giovanile in u Campionatu di Pattinaggio di Figura 2014 di i Stati Uniti
  • Amanda C. Miller, attrice vocale
  • Amanda è Jerad Miller, autori di i fucilati di 2014 in Las Vegas
Amanda Milling:

Amanda Anne Milling hè una pulitica britannica chì serve da farraghju 2020 à tempu da ministru senza portafogliu in u Cabinet britannicu è, à fiancu à Ben Elliot, da copresidente di u Partitu Conservatore. Hè membru di u Parlamentu (MP) per Cannock Chase dapoi l'elezzioni generali di u 2015. Hà travagliatu prima in a ricerca di u mercatu.

Amanda Minnie Douglas:

Amanda Minnie Douglas era una scrittora americana di fizzione per adulti è ghjuvenili. Hè stata probabilmente megliu ricurdata da i ghjovani lettori di u so ghjornu per a serie Little Girl è Helen Grant publicata in i decennii chì fiancheghjanu a fine di u XXu seculu.

Willa Ford:

Amanda Lee Williford , cunnisciuta cù u so nomu di scena Willa Ford , hè una cantante, cantautrice, ballerina, modella, personalità televisiva è attrice americana. Hà publicatu u so album esordiu , Willa Was Here , in u 2001. Ford hè ancu apparsu in filmi cum'è Venneri u 13 (2009), hà organizatu parechji prugrammi di televisiò di realità, hà postu per Playboy è hà participatu à Dancing with the Stars di ABC.

Amanda Mondol:

Amanda Haydee Mondol Cuellar hè una spurtiva colombiana. Hà guadagnatu una medaglia d'argentu cù a pistola à aria à i Ghjochi Panamericani di u 2003 in Santo Domingo, Repubblica Dominicana, è hè stata selezziunata per cumpete per a Culumbia, cum'è a più vechja atleta femina, à l'Olimpiadi di Estate 2004. Mondol hè ancu un membru à tempu pienu di Target Shooting Club in a so nativa Bogotá, sottu u so coach personale Luis Boduero.

Amanda Mondol:

Amanda Haydee Mondol Cuellar hè una spurtiva colombiana. Hà guadagnatu una medaglia d'argentu cù a pistola à aria à i Ghjochi Panamericani di u 2003 in Santo Domingo, Repubblica Dominicana, è hè stata selezziunata per cumpete per a Culumbia, cum'è a più vechja atleta femina, à l'Olimpiadi di Estate 2004. Mondol hè ancu un membru à tempu pienu di Target Shooting Club in a so nativa Bogotá, sottu u so coach personale Luis Boduero.

Amanda Montell:

Amanda Montell hè una autrice, linguista è scrittore americana. Montell hè natu è cresciutu in Baltimora, Maryland. U so libru esordiu , Wordslut: Una Guida Feminista per Ripiglià a Lingua Inglese , hè statu liberatu in u 2019. Hà ricevutu critiche pusitive da u New York Times , Time Magazine , Kirkus Reviews , Publishers Weekly , è The Adelaide Review . Hè statu ancu chjamatu unu di i migliori libri di maghju 2019 da Popsugar , Marie Claire è Cosmopolitan , è hè statu raccomandatu da CNN è Refinery29 .

Maria Monterroso:

María Amanda Monterroso Asteguieta hè una calciatore guatemalteca chì ghjoca cum'è attaccante per u club spagnolu di Primera Nacional CF PM Friol è a squadra naziunale femminile di u Guatemala. Hè a surella di Coralia Monterroso.

Mandy Moore:

Amanda Leigh Moore hè una cantante, cantautrice è attrice americana. Hè diventata famosa cù u so singulu esordiu, "Candy", chì hà cullatu à u numeru 41 di u Billboard Hot 100 . U so primu album di studio, So Real (1999), hà ricevutu una certificazione di platinu da a RIAA. U titulu singulu da u so secondu album in studio, I Wanna Be With You (2000), hè diventatu u primu top 30 di Moore in i Stati Uniti, culminendu à u numeru 24 di u Hot 100. Moore hà successivamente publicatu l'album di studio Mandy Moore (2001), Coverage (2003), Wild Hope (2007), Amanda Leigh (2009) è Silver Landings (2020).

Amanda O'Leary:

Amanda Moore O'Leary , nata Amanda Moore è cunnisciuta ancu cù u so soprannomu Mandee O'Leary , hè un allenatore americanu di lacrosse di u college è anzianu ghjucatore. O'Leary era un midfielder all-americanu di lacrosse per a squadra di lacrosse di e donne Temple Owls di l'Università di Temple, è hè membru di u Salone di a Fama di u Lacrosse di i Stati Uniti. O'Leary era u capimachja di a squadra di lacrosse femminile di Yale Bulldogs di l'Università di Yale, è avà hè u capimachja di a squadra di lacrosse femminile di Florida Gators di l'Università di Florida.

Amanda O'Leary:

Amanda Moore O'Leary , nata Amanda Moore è cunnisciuta ancu cù u so soprannomu Mandee O'Leary , hè un allenatore americanu di lacrosse di u college è anzianu ghjucatore. O'Leary era un midfielder all-americanu di lacrosse per a squadra di lacrosse di e donne Temple Owls di l'Università di Temple, è hè membru di u Salone di a Fama di u Lacrosse di i Stati Uniti. O'Leary era u capimachja di a squadra di lacrosse femminile di Yale Bulldogs di l'Università di Yale, è avà hè u capimachja di a squadra di lacrosse femminile di Florida Gators di l'Università di Florida.

Amanda Morgan:

Amanda Morgan hè una nuvella di scenza finta da u scrittore americanu Gordon R. Dickson, publicata prima in The Spirit of Dorsai in u 1979 è più tardi inclusa in The Dorsai Companion di ghjugnu di u 1986. A storia hè situata in u 2185 in The Dorsai, una pianeta chjave è Splinter Cultura di a storia futura di Dickson cunnisciuta cum'è u Childe Cycle. "Amanda Morgan" hè un pezzu di perspettiva chì espande è illumina a crisa di u rumanzu Tactics of Mistake , in u quale u pianeta cunnisciutu cum'è Dorsai hè attaccatu per u scopu di scunfighja Cletus Grahame. Amanda Morgan, cunnisciuta ancu cum'è The First Amanda, guida a resistenza in u distrittu di casa di Grahame. U tema di a storia pò esse capitu cum'è: A forza morale hè più impurtante di a forza fisica in a lotta per l'identità.

Amanda Morgan (Dorsai):

Amanda Morgan hè u nome di parechji persunagi fittiziali chì figuranu in a serie di rumanzi è storie di Gordon R. Dickson Childe Cycle. Questu include u prutagunista di a novella "Amanda Morgan" in U Spìritu di Dorsai è U Cumpagnu Dorsai .

Amanda Morgan:

Amanda Morgan hè una nuvella di scenza finta da u scrittore americanu Gordon R. Dickson, publicata prima in The Spirit of Dorsai in u 1979 è più tardi inclusa in The Dorsai Companion di ghjugnu di u 1986. A storia hè situata in u 2185 in The Dorsai, una pianeta chjave è Splinter Cultura di a storia futura di Dickson cunnisciuta cum'è u Childe Cycle. "Amanda Morgan" hè un pezzu di perspettiva chì espande è illumina a crisa di u rumanzu Tactics of Mistake , in u quale u pianeta cunnisciutu cum'è Dorsai hè attaccatu per u scopu di scunfighja Cletus Grahame. Amanda Morgan, cunnisciuta ancu cum'è The First Amanda, guida a resistenza in u distrittu di casa di Grahame. U tema di a storia pò esse capitu cum'è: A forza morale hè più impurtante di a forza fisica in a lotta per l'identità.

Amanda Mthandi:

Amanda Mthandi hè una calciatore sudafricana chì ghjoca cum'è attaccante per u club spagnolu di Primera Nacional CD Badajoz è a squadra naziunale femminile di Sudafrica.

Amanda Muggleton:

Amanda Lillian Muggleton hè una attrice australiana di teatru, televisione è film. Hè cunnisciuta soprattuttu per u so rolu di Chrissie Latham in a telenovela Prisoner (1979-1983). U so travagliu di scena in Australia include i roli di titulu in Shirley Valentine è Educating Rita , è cum'è Maria Callas in Master Class , per a quale hà vintu u Premiu Helpmann 2002 per a Migliore Attrice in un ghjocu. Hà vintu un secondu Premiu Helpmann in 2005, per u so rolu di Mercedes Cortez in u musical Eureka! .

Amanda Murphy:

Amanda Hickman Murphy hè una pulitica demucratica di Florida. Hà servitu in a Casa di i Rapprisintanti di Florida da u 2013 à u 2016, rapprisentendu parti di l'uccidentale Pasco County, cumprese a cità di New Port Richey. Hè stata candidata à u Senatu di Florida in l'elezzioni di u 2018, ma hè stata scunfatta da Ed Hooper.

Amanda Murphy (mudellu):

Amanda Jean Murphy hè una modella di moda americana, tecnulugista in radiologia, è equestrienne. Hè più cunnisciuta per esse una musa Prada. Hè stata listata cum'è unu di i Top 50 mudelli in l'industria di a moda da models.com Hè stata nantu à a copertina di Vogue Italia duie volte.

Amanda Mynhardt:

Amanda Mynhardt hè una ghjucatrice di netball sudafricana. Ghjoca in i posti di GK è GD. Attualmente hè capitana di a squadra naziunale di netball di Sudafrica è hà participatu à i Ghjochi di u Commonwealth di u 2010 in Delhi è à i Campiunati Mundiali di Netball di u 2011 in Singapore. Hà participatu ancu à a World Netball Series 2010 è à a World Netball Series 2011, tramindui tenute in Liverpool, UK. In uttrovi 2012, hà viaghjatu cù i Proteas in Australia è Nova Zelanda per participà à u torneu Quad-Series, è in Nuvembre 2012 hè stata membru di a squadra Proteas Fast5 in a 2012 Fast5 Netball World Series induve hà vintu una medaglia di bronzu.

Amanda McKittrick Ros:

Anna Margaret Ross , cunnisciuta cù u so nome Amanda McKittrick Ros , era una scrittora irlandese. Hà publicatu u so primu rumanzu Irene Iddesleigh à spese soie in u 1897. Hà scrittu puesie è parechji rumanzi. I so opari ùn sò micca stati letti assai, è a so scrittura circuncutoria eccentrica, sopra scritta, "viola" hè accusata da alcuni critici di esse una di e peggiori prose è puesie mai scritte.

Salvazione (serie TV):

Salvation hè una seria televisiva di dramma suspense americana, chì hè stata presentata u 12 di lugliu di u 2017. Una rimorca ufficiale hè stata publicata u 10 di maghju di u 2017. A seria hè stata annunziata inizialmente cum'è sviluppata in settembre di u 2013, ma hà ricevutu a so serie diretta 13- ordine d'episodiu d'ottobre 2016. U 18 d'ottobre di u 2017, CBS hà rinnuvatu a serie per una seconda stagione di 13 episodi, chì hè stata premiata u 25 di ghjugnu di u 2018. U 20 di nuvembre di u 2018, CBS hà annullatu a seria dopu duie stagioni.

No comments:

Post a Comment

, ,