Monday, March 1, 2021

Acrossocheilus aluoiensis, Acrossocheilus baolacensis, Acrossocheilus beijiangensis

Acrossocheilus aluoiensis:

Acrossocheilus aluoiensis hè una spezia di pesci ciprinidi. Hè cunnisciutu cun certezza solu da u fiume Kong in Vietnam, ma esemplari simili sò stati ancu pigliati in Laos. Cresce à 20 cm (7,9 in) di lunghezza totale.

Acrossocheilus baolacensis:

Acrossocheilus baolacensis hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus .

Acrossocheilus beijiangensis:

Acrossocheilus beijiangensis hè una spezia di pesci à alette di u raghju di u genaru Acrossocheilus da u sudu di a Cina.

Acrossocheilus clivosius:

Acrossocheilus clivosius hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus da u sudu di a Cina è da u nordu di u Vietnam.

Acrossocheilus fasciatus:

Acrossocheilus fasciatus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus . Abita in i fiumi muntagnoli di u sudeste di a China. Maturisce à l'età di 2-3 anni, hà una vita di circa 4-5 anni, è una lunghezza massima di circa 20 cm (7,9 in).

Acrossocheilus paradoxus:

Acrossocheilus paradoxus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus da Taiwan è Cina. Hè adupratu per l'alimentariu è cunservatu cum'è pesce ornamentale.

Acrossocheilus hemispinus:

Acrossocheilus hemispinus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus da u Fujian è u Zhejiang in Cina.

Acrossocheilus ikedai:

Acrossocheilus ikedai hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus . Hè endemicu di a Cina, induve abita u sistema fluviale Yangtze in Hainan. Hà una lunghezza massima di circa 10,7 cm (4,2 in).

Acrossocheilus iridescens:

Acrossocheilus iridescens hè una spezia di pesci ciprinidi originarii di l'acqua dolce in u sudeste di a Cina, in Laos è in u nordu di u Vietnam. Righjunghja finu à 29,7 cm (11,7 in) di lunghezza. I Ghjuvannali sò gialli pallidi cù 5-6 barrette scure strette, ma in l'adulti e barrette scure sò larghe. A volte hà inclusu A. longipinnis cum'è sottuspezia, ma l'autorità recenti li ricunnoscenu cum'è spezie separate.

Acrossocheilus jishouensis:

Acrossocheilus jishouensis hè una spezia di pesci ciprinidi di u genaru Acrossocheilus .

Acrossocheilus kreyenbergii:

Acrossocheilus kreyenbergii hè una spezia di pesci ciprinidi. Hè cunnisciutu da e pruvince di Guangxi, Jiangxi, Zhejiang è Anhui in u sudu è u livante di a China. Cresce à 15,5 cm (6.1 in) di lunghezza standard.

Acrossocheilus paradoxus:

Acrossocheilus paradoxus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus da Taiwan è Cina. Hè adupratu per l'alimentariu è cunservatu cum'è pesce ornamentale.

Acrossocheilus lamus:

Acrossocheilus lamus hè una spezia di pesci à alette di raggi di a famiglia Cyprinidae, originaria di l'acqua dolce in Vietnam.

Acrossocheilus longipinnis:

Acrossocheilus longipinnis hè una spezia di pesci ciprinidi di u bacinu di u fiume Pearl in u sudu di a Cina. A volte hè stata inclusa cum'è sottuspezia di A. iridescens , ma l'autorità recenti li ricunnoscenu cum'è spezie separate. M. longipinnis righjunghji almenu 38 cm (15 in) di lunghezza. I Ghjuvannali sò gialli pallidi cù 5-6 barrette scure strette, ma in l'adulti e barrette scure sò larghe.

Acrossocheilus macrophthalmus:

Acrossocheilus macrophthalmus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus chì hè endemicu di u nordu di u Vietnam.

Acrossocheilus malacopterus:

Acrossocheilus malacopterus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus .

Acrossocheilus microstoma:

Acrossocheilus microstoma hè una spezia di pesci ciprinidi originarii di l'acqua dolce in u norduveste di u Vietnam. Hà qualchì volta inclusa in A. iridescens cum'è sottuspezia.

Acrossocheilus monticola:

Acrossocheilus monticola hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus .

Acrossocheilus multistriatus:

Acrossocheilus multistriatus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus . Hè endemicu di a Cina, induve abita a Riserva Naturale Naziunale Huaping in Guangxi. Hà una lunghezza massima di circa 11,7 cm (4.6 in).

Acrossocheilus paradoxus:

Acrossocheilus paradoxus hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus da Taiwan è Cina. Hè adupratu per l'alimentariu è cunservatu cum'è pesce ornamentale.

Acrossocheilus parallens:

Acrossocheilus parallens hè una spezia di pesci ciprinidi. Si trova in corsi d'acqua è fiumi di u sudu di a Cina è di Taiwan. Cresce à 21 cm (8,3 in) di lunghezza totale.

Acrossocheilus rendahli:

Acrossocheilus rendahli hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus da u sudu di a Cina è da u nordu di u Vietnam.

Acrossocheilus spinifer:

Acrossocheilus spinifer hè una spezia di pesci ciprinidi. Succede in a parte alta di i fiumi è di i fiumi di e muntagne in Guangdong è Fujian in u sudu di a Cina.

Acrossocheilus longipinnis:

Acrossocheilus longipinnis hè una spezia di pesci ciprinidi di u bacinu di u fiume Pearl in u sudu di a Cina. A volte hè stata inclusa cum'è sottuspezia di A. iridescens , ma l'autorità recenti li ricunnoscenu cum'è spezie separate. M. longipinnis righjunghji almenu 38 cm (15 in) di lunghezza. I Ghjuvannali sò gialli pallidi cù 5-6 barrette scure strette, ma in l'adulti e barrette scure sò larghe.

Acrossocheilus wenchowensis:

Acrossocheilus wenchowensis hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus .

Acrossocheilus wuyiensis:

Acrossocheilus wuyiensis hè una spezia di pesci ciprinidi di u genaru Acrossocheilus . Hè endemicu di a Cina, induve si trova in Fujian. Hà una lunghezza massima di circa 15,9 cm (6,3 in).

Acrossocheilus xamensis:

Acrossocheilus xamensis hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus , hè endemicu di u fiume Nam Xam in Laos.

Acrossocheilus yalyensis:

Acrossocheilus yalyensis hè una spezia di pesci à alette di u raghju in u genaru Acrossocheilus .

Acrossocheilus yunnanensis:

Acrossocheilus yunnanensis hè una spezia di pesci ciprinidi. Si trova in a pruvincia orientale di u Yunnan in Cina.

Acrossus:

Acrossus hè un genaru di scarabeci chì appartene à a famiglia di i Scarabaeidae.

Acrostalagmus:

Acrostalagmus hè un genaru di funghi chì appartenenu à a famiglia Hypocreaceae.

Verticillium bolla secca:

A bolla secca Verticillium , chjamata recentemente Lecanicillium fungicola , hè un micoparassitu chì attacca i funghi bianchi à buttone, trà altri ospiti, durante u so periodu generativu. L. fungicola infecta u stratu di casing nantu à a struttura di u cappucciu di parechji funghi comestibili. Stu patogenu fungale ùn infecta micca tipicamente i funghi salvatichi, ma i funghi cultivati ​​più comunemente sò infettati cum'è A. bisporus , chì sò tipicamente cultivati ​​in grande quantità. A gravità di a malatia dipende da parechji fattori, cumpresu u tempu di l'infezzione è e condizioni ambientali. A bolla secca segue u ciculu di vita tipicu di u verticilliu, ancu se i vettori d'insetti ghjucanu un rolu maiò in a diffusione di sta malatia. U cuntrollu per L. fungicola hè limitatu, è misure strette devenu esse prese per prevene a diffusione di l'infezioni. L. fungicola hè un patogenu devastante in l'industria di i funghi è causa perdite significative in a pruduzzione cummerciale di u so ospite principale A. bisporus . I costi annuali per i cultivatori di funghi sò stimati à 2-4% di u rivenutu tutale.

Trichoderma koningii:

Trichoderma koningii hè un saprotrofu di l'abitazione di u terrenu assai cumunu cù una distribuzione mundiale. Hè statu assai sfruttatu per l'usi agriculi cum'è un biopesticida efficace, essendu statu citatu spessu cum'è agente alternativu di cuntrollu biologicu in a regulazione di e malatie vegetali indotte da i funghi. Sò endosimbionti assuciati à i tessuti di e radici di e piante, esibendu micoparasitismu è prumove a crescita di e piante per via di a so capacità di pruduce diversi metaboliti secondarii.

Bede BD-5:

U Bede BD-5 Micro hè una seria di picculi aviò custruiti in casa cù una sola piazza creati à a fine di l'anni 60 da u cuncettore d'aviò americanu Jim Bede è introduttu in u mercatu principalmente in forma di kit da l'ora sparita Bede Aircraft Corporation à l'iniziu di l'anni settanta.

Acrostatheusis:

Acrostatheusis hè un genaru di falene di a famiglia Geometridae.

Narten presente:

U prisente Narten hè una classa di inflessione pruposta di u verbu protoindoeuropeu, chjamatu dopu à l'indua-iranianista Johanna Narten chì hà postu a so esistenza in u 1968. Hè carattarizatu da l'accentu nantu à a radica in tutte e forme di numaru di persona.

Erica:

Erica hè un genaru di circa 857 spezie di piante da fiore in a famiglia Ericaceae. I nomi cumuni inglesi brughiera è brughiera sò spartuti da alcuni generi strettamente ligati d'aspettu simile. U genus Calluna era anzianu inclusu in Erica - si distingue per avè foglie ancu più chjuche, è a corolla di i fiori custituita da petali separati. Erica hè qualchì volta chjamata "erica d'invernu" per distingue da Calluna "erica d'estate".

Acrosterigma:

Acrosterigma hè un genaru di grande vongole d'acqua salata o di berberetti, molluschi bivalvi marini di a famiglia Cardiidae, i galli.

Acrosterigma magnum:

Acrosterigma magnum, o di u francese magnum tiny cockle, hè una spezie di fauna erva a la famigghia Cardiidae, u veru cockles.

Acrosternum:

Acrosternum hè un genaru di puzzicheghji di a famiglia Pentatomidae. Ci hè più di 20 spezie discritte in Acrosternum .

Bug di puzza verde:

U puzzu verde o bug di u suldatu verde hè un puzzu di a famiglia Pentatomidae.

Acrosticu:

Un acrosticu hè un puema induve a prima lettera di ogni linea scrive una parolla, un missaghju o l'alfabetu. A parolla vene da u francese acrostiche da u latinu post-classicu acrostichis , da u grecu Koine ἀκροστιχίς, da u grecu anticu ἄκρος "più altu, più altu" è στίχος "versu". Cum'è una forma di scrittura custretta, un acrosticu pò esse adupratu cum'è un dispositivu mnemonicu per aiutà a recuperazione di memoria.

Acrosticu (puzzle):

Un acrosticu hè un tipu di puzzle di parolle, ligatu un pocu à i cruciverba, chì adopra una forma acrostica. Hè tipicamente custituitu da duie parti. A prima parte hè un inseme di indizii scritti, ognunu di i quali hà numeri in biancu chì rapprisentanu e lettere di a risposta. A seconda parte hè una lunga serie di spazi vuoti numerati è spazi, chì rapprisentanu una citazione o un altru testu, in cui si adattanu e risposte per l'indizii. In alcune forme di u puzzle, e prime lettere di ogni risposta curretta di l'indicazione, leghjite in ordine da l'indiziu A in ghjiru à a lista, spiegheranu l'autore di a citazione è u titulu di u travagliu da cui hè presu; questu pò esse adupratu cum'è un aiutu di risoluzione addizionale.

Acrosticu:

Un acrosticu hè un puema induve a prima lettera di ogni linea scrive una parolla, un missaghju o l'alfabetu. A parolla vene da u francese acrostiche da u latinu post-classicu acrostichis , da u grecu Koine ἀκροστιχίς, da u grecu anticu ἄκρος "più altu, più altu" è στίχος "versu". Cum'è una forma di scrittura custretta, un acrosticu pò esse adupratu cum'è un dispositivu mnemonicu per aiutà a recuperazione di memoria.

Acrosticu:

Un acrosticu hè un puema induve a prima lettera di ogni linea scrive una parolla, un missaghju o l'alfabetu. A parolla vene da u francese acrostiche da u latinu post-classicu acrostichis , da u grecu Koine ἀκροστιχίς, da u grecu anticu ἄκρος "più altu, più altu" è στίχος "versu". Cum'è una forma di scrittura custretta, un acrosticu pò esse adupratu cum'è un dispositivu mnemonicu per aiutà a recuperazione di memoria.

Acrosticu:

Un acrosticu hè un puema induve a prima lettera di ogni linea scrive una parolla, un missaghju o l'alfabetu. A parolla vene da u francese acrostiche da u latinu post-classicu acrostichis , da u grecu Koine ἀκροστιχίς, da u grecu anticu ἄκρος "più altu, più altu" è στίχος "versu". Cum'è una forma di scrittura custretta, un acrosticu pò esse adupratu cum'è un dispositivu mnemonicu per aiutà a recuperazione di memoria.

Pteridaceae:

Pteridaceae hè una famiglia di felci in l'ordine Polypodiales, cumprese alcune 1150 spezie cunnisciute in circa 45 generi, divisi in cinque sottofamiglie. A famiglia include quattru gruppi di generi chì sò qualchì volta ricunnisciuti cum'è famiglie separate: i felci adiantoidi, cheilantoidi, pteridoidi è emionitidoidi. E relazioni trà questi gruppi ùn sò micca chjaru, è ancu se alcune analisi genetiche recenti di i Pteridales suggerenu chì nè a famiglia Pteridaceae nè i gruppi principali in ella sò tutti monofiletici, ancu e sti analisi sò insufficientemente cumplette è robusti per furnisce un bonu sustegnu per una rivisione di u ordine à u livellu famigliali.

Glossariu di i termini d'entomulugia:

Stu glossariu di entomulugia descrive i termini aduprati in u studiu furmale di e spezie d'insetti da entomologhi.

Acrostichum:

Acrostichum hè un genaru di felce in a sottofamiglia Parkerioideae di e Pteridaceae. Era unu di i generi uriginali pteridofiti delineati da Linneo. Hè stata uriginariamente disegnata assai largamente, cumprese tutte e felci chì avianu sori apparentemente "acrostichoidi", o distribuiti in una massa uniforme attraversu u spinu di a fronda, piuttostu chè urganizati in sori discreti. Questu hà purtatu Linnaeus à include spezie cum'è Asplenium platyneuron in u genaru, perchè u campione ch'ellu hà ricevutu avia sori tantu affollatu chì pareva acrosticoide.

Argyrochosma nivea:

Argyrochosma nivea hè una spezia di felce andina in u genere Argyrochosma .

Acrostichum aureum:

Acrostichum aureum , a felce di coghju d'oru , hè una grande spezia di felce chì cresce in e mangrove è in altri lochi umidi. Altri nomi cumuni includenu felce di palude è felce di mangrove .

Myriopteris aurea:

Myriopteris aurea , a felce à labbra d'oru o felce à labbra Bonaire , hè una felce di dimensioni moderate originaria di l'Americhe, membru di a famiglia Pteridaceae. A diversità di parechji membri di u so genaru, a so foglia hè solu modestamente dissecata in libretti lobulati (pinnae), chì sò pilosi sia sopra sia sottu. Una di e felci cheilanthoid, era generalmente classificata in i generi Cheilanthes finu à u 2013, quandu u genere Myriopteris hè statu ricunnisciutu di novu cum'è separatu da Cheilanthes . Cresce tipicamente in pendite secche è rocciose, è varieghja da u Messicu, induve hè estremamente cumunu è diffusu, è à u suduveste di i Stati Uniti à sudu è à livante attraversu l'America Centrale è di u Sud finu à u Cile è l'Argentina.

Woodsia ilvensis:

Woodsia ilvensis , comunemente cunnisciuta cum'è woodsia oblunga , hè una felce chì si trova in l'America di u Nordu è in u nordu di l'Eurasia. Cunnisciutu ancu cum'è woodsia arrugginitu o felce scogliera arrugginita , si trova tipicamente in scoglii assulanati, esposti è pendii rocciosi è in terreni fini, secchi è acidi.

Argyrochosma nivea:

Argyrochosma nivea hè una spezia di felce andina in u genere Argyrochosma .

Asplenium platyneuron:

L'Asplenium platyneuron , comunemente cunnisciutu cum'è spleenwort di ebano o spleenwort di troncu brunu , hè una felce originaria di l'America di u Nordu à l'est di e Muntagne Rucciose. Piglia u so nome cumunu da u so stipe scuru, rossu rossu, lucente è rachis, chì sustenenu una foglia pinata una volta divisa. E fronde fertili, chì si ne morenu d'invernu, sò verdi più scuri è stanu arritti, mentre chì e fronde sterile sò sempre verdi è si trovanu piatte in terra. Una auricula à a basa di ogni pinna punta versu a punta di a fronda. E fronde dimorfiche è e pinne alternative, anziché opposte, a distinguenu da a spleenwort simile à steli neri.

Pleopeltis polypodioides:

Pleopeltis polypodioides , cunnisciutu ancu cum'è felce di a risurrezzione , hè una spezia di felce strisciante, di struttura grossa originaria di l'America è di l'Africa.

Asplenium septentrionale:

L'Asplenium septentrionale hè una spezia di felce cunnisciuta cù i nomi cumuni spleenwort nord è spleenwort bifurcata . Hè urighjinariu di l'Auropa, di l'Asia è di l'America di u Nordu uccidintali, induva cresce nantu à i scogli. E so foglie longhe è magre li danu un aspettu distintivu. Esistenu trè sottuspezie, currispondenti à un citotipu tetraploidu è diploidu è u so ibridu triploid.

Acrostichum speciosum:

Acrostichum speciosum , a felce di mangrove hè una pianta diffusa chì si trova in Asia, Malesia è Australia. Una pianta agglomerata à 1,5 metri di altezza cù fronde fertili rossu / rossu è punte di foglia appuntite. Si trova finu à u sudu finu à u New South Wales. Si pò vede nantu à e scogliere custiere, ma di solitu si vede in piani di marea, paludi salmastra è cù mangrove.

Pityrogramma sulphurea:

Pityrogramma sulphurea , a felce dorsalina giamaicana , hè una felce, endemica di e Antiche è naturalizata in Sri Lanka.

Acrosticu:

Un acrosticu hè un puema induve a prima lettera di ogni linea scrive una parolla, un missaghju o l'alfabetu. A parolla vene da u francese acrostiche da u latinu post-classicu acrostichis , da u grecu Koine ἀκροστιχίς, da u grecu anticu ἄκρος "più altu, più altu" è στίχος "versu". Cum'è una forma di scrittura custretta, un acrosticu pò esse adupratu cum'è un dispositivu mnemonicu per aiutà a recuperazione di memoria.

Acrosticta:

Acrosticta hè un genaru di mosche à alette di stampa di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta apicalis:

Acrosticta apicalis hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta bicolore:

Acrosticta bicolor hè una spezia d'ulidiidi o mosca à alatu di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta compta:

Acrosticta compta hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta dichroa:

Acrosticta dichroa hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta fiebrigi:

Acrosticta fiebrigi hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta foveolata:

Acrosticta foveolata hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta fulvipes:

Acrosticta fulvipes hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta mexicana:

Acrosticta mexicana hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta profunda:

Acrosticta profunda hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta rubida:

Acrosticta rubida hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta ruficauda:

Acrosticta ruficauda hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta rufiventris:

Acrosticta rufiventris hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta scrobiculata:

Acrosticta scrobiculata hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta tepocae:

Acrosticta tepocae hè una spezia d'ulidiidi o mosca alata di stampa in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrosticta wytsmani:

Acrosticta wytsmani hè una spezia d'ulidiidae, o mosca alata di stampa, in u genaru Acrosticta di a famiglia Ulidiidae.

Acrostictella:

Acrostictella hè un genaru di mosche alate di stampa in a famiglia Ulidiidae.

Acrostictella parallela:

Acrostictella parallela hè una spezia di mosca alata di stampa in u genaru Acrostictella di a famiglia Ulidiidae. Hè stata discritta da Friedrich Georg Hendel in u 1914.

Acrostictomia:

Acrostictomyia hè un genaru di mosca alata di stampa in a famiglia Ulidiidae.

Acrostictomyia longistigma:

Acrostictomyia longistigma hè una spezia d'ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrostictomyia di a famiglia Ulidiidae.

Acrostictomyia subapicalis:

Acrostictomyia subapicalis hè una spezia di ulidiidae o mosca alata di stampa in u genaru Acrostictomyia di a famiglia Ulidiidae.

Acrostigma:

Acrostigma pò riferisce à:

  • " Acrostigma " OFCook & Doyle , sinonimu di u genaru di palme Wettinia
  • " Acrostigma " Forel, 1902 , sinonimu di u genaru di e furmicule Stigmacros
Stigmacros:

Stigmacros hè un genaru australianu di piccule furmicule in a sottofamiglia Formicinae. U genus hè endemicu di l'Australia. Sò predatori generalisti chì si nutrenu in i lenzoli, in terra o in l'arburi.

Acrostolium:

Un acrostoliu hè una caratteristica decorativa truvata nantu à l'archi di l' antiche galere romane, greche è di altre nazioni, in una estensione curvata versu u troncu di a nave, chì finisce spessu in un elmu, scudu o motivo animale. Precursore di a spedizione di capimachja, l'acrostoliu era un ogettu semi-religiosu destinatu à attirà u favore di i dei di u mare o à alluntanà u cattivu tempu.

Cynorkis:

Cynorkis hè un genaru di piante à fiore di a famiglia di l'orchidee, Orchidaceae. Hè uriginariu di l'Africa tropicale è miridiunali, è ancu di parechje isule in l'Oceanu Indianu.

Acrosynanthus:

Acrosynanthus hè un genaru di piante à fiore di a famiglia Rubiaceae. Si trova in Cuba è in Giamaica in i Caraibi.

Acrosintassi:

Acrosyntaxis hè un genaru di falena in a famiglia Autostichidae.

Acrosyntaxis accretans:

Acrosyntaxis accretans hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Afghanistan.

Acrosyntaxis anagramma:

Acrosyntaxis anagramma hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Iran.

Acrosyntaxis anasyra:

Acrosyntaxis anasyra hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Afghanistan.

Acrosyntaxis angustipennis:

Acrosyntaxis angustipennis hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta da Ribelli in u 1927. Si trova in Egittu.

Acrosyntaxis aorista:

Acrosyntaxis aorista hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Afghanistan.

Asteri di acrosintassi:

Acrosyntaxis astergys hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Afghanistan.

Acrosyntaxis brandti:

Acrosyntaxis brandti hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Iran.

Acrosyntaxis cyclacantha:

Acrosyntaxis cyclacantha hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Iran.

Acrosyntaxis eccelestis:

Acrosyntaxis eccelestis hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Afghanistan.

Acrosyntaxis mahunkai:

Acrosyntaxis mahunkai hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Afghanistan.

Acrosyntaxis micracantha:

Acrosyntaxis micracantha hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Iran.

Acrosyntaxis rhyparastis:

Acrosyntaxis rhyparastis hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Iran.

Acrosyntaxis vartiani:

Acrosyntaxis vartiani hè una falena di a famiglia Autostichidae. Hè stata discritta per a prima volta da László Anthony Gozmány in u 2008. Si trova in Iraq.

Syringofibroadenoma:

U siringofibroadenoma hè una cundizione cutanea caratterizata da un nodulu iperqueratoticu o da una placca chì coinvolge l'estremità.

Syringofibroadenoma:

U siringofibroadenoma hè una cundizione cutanea caratterizata da un nodulu iperqueratoticu o da una placca chì coinvolge l'estremità.

Acrotaenia:

Acrotaenia hè un genaru di tephritidi o di mosche di a frutta in a famiglia Tephritidae.

Acrotaeniacantha:

Acrotaeniacantha hè un genaru di tephritidi o di mosche di a frutta in a famiglia Tephritidae.

Acrotaeniini:

Acrotaeniini hè una tribù di tephritidi o di mosche di a frutta in a famiglia Tephritidae.

Acrotaeniostola:

Acrotaeniostola hè un genaru di tephritidi o mosca di a frutta in a famiglia Tephritidae.

Urophora hoenei:

Urophora hoenei hè una spezia di tephritidi o di mosche di u fruttu in u genaru Urophora di a famiglia Tephritidae.

Acrotaphus:

Acrotaphus hè un genaru di vespe ichneumon di a famiglia Ichneumonidae. Ci sò circa 26 spezie discritte in Acrotaphus .

Acrotatus:

Acrotatus pò riferisce à una di e duie persone cunnesse in a storia greca antica:

  • Acrotatus I, u figliolu di u rè Spartanu Cleomenes II
  • Acrotatus II, nipote di u sopra. Succede à Areus I cum'è rè di Sparta
Acrotatus:

Acrotatus pò riferisce à una di e duie persone cunnesse in a storia greca antica:

  • Acrotatus I, u figliolu di u rè Spartanu Cleomenes II
  • Acrotatus II, nipote di u sopra. Succede à Areus I cum'è rè di Sparta
Acrotatus I:

Acrotatu I era u figliolu di Cleomenes II, rè di Sparta. Hà incuragitu u disgrazia di un gruppu influente di cittadini spartani oppunendusi à u decretu chì avia da liberà da l'infamia tutti quelli chì avianu fughjitu da a battaglia in cui Antipateru scunfissi Agis in u 331 a.C. Hè statu cusì cuntentu di accettà l'offerta di l'Agrigentini chì avianu dumandatu aiutu à Sparta in u 314 a.C. contr'à Agatocle di Siracusa.

Acrotatus II:

Acrotatu era un rè Agiade di Sparta da u 265 à u 262 nanzu à Cristu. Era figliolu di Areus I, è nipote di Acrotatus I.

Acrotelm:

L' acrotelmu hè unu di i dui strati distinti in e torbiere indisturbate. Sopra u catotelmu. U cunfini trà i dui strati hè definitu da a transizione da a torba chì cuntene piante vive (acrotelm) à a torba chì cuntene materiale vegetale mortu (catotelm). Questu coincide tipicamente cù u livellu più bassu di u nivellu di l'acqua. E fluttuazioni in u nivellu di l'acqua in una torba si producenu in l'acrotelmu, è dunque e condizioni ponu variare da aerobicu à anaerobicu cù u tempu.

Acrotelsa:

Acrotelsa hè un genaru di pesci d'argentu di a famiglia Lepismatidae. Ci hè almenu duie spezie discritte in Acrotelsa .

Acrotemnus:

Acrotemnus hè un genaru estintu di pesci preistorichi cù alette à raggi chì campavanu durante l'epica di u Cretaceu Tardiu.

Acroterion:

Un acroterion o acroterium o akroteria hè un ornamentu architetturale postu nantu à un pedistallu pianu chjamatu acroter o zocculu , è muntatu à l'apice o à l'angulu di u frontone di un edifiziu in u stile classicu. Un acroterion postu à l'anguli esterni di u frontone hè un acroterion angularium .

Acroterion:

Un acroterion o acroterium o akroteria hè un ornamentu architetturale postu nantu à un pedistallu pianu chjamatu acroter o zocculu , è muntatu à l'apice o à l'angulu di u frontone di un edifiziu in u stile classicu. Un acroterion postu à l'anguli esterni di u frontone hè un acroterion angularium .

Acroteriobatus:

Acroteriobatus hè un genaru di pesci di a famiglia di i Rhinobatidae. Ancu se e so spezie custituenti sò state assignate in precedenza à Rhinobatos , autori recenti a trattanu cum'è distinta.

Lessfishfish guitar:

U sandshark minuri guitarfish o minuri hè una spezia di pesciu di a famiglia di Rhinobatidae. Si trova in Angola, Namibia, Sudafrica, è forse in Mozambicu. I so abitati naturali sò mari prufondi è acque estuarine. Hè minacciatu da a perdita di l'habitat.

Pesce chitarra Bluntnose:

U pesciu chitarrinu o gattone hè una spezia di pesci di a famiglia di i Rhinobatidae. Si trova in Namibia è in Sudafrica. I so abitati naturali sò mari prufondi è acque estuarine. Hè minacciatu da a perdita di l'habitat.

Salalah guitarfish:

U pescaru chitarra salalah hè una spezia di pesci di a famiglia di i Rhinobatidae. Hè guasgi endemicu di l'acqui di l'Oman, cù pochi registri fora di u Pakistan. U so habitat naturale hè mari aperti.

No comments:

Post a Comment

, ,